We hebben een aantal aanbieders voor Priego de Córdoba voor je op een rij gezet:

Reviews over Priego de Córdoba

Schilderachtig

Rinus
    27-3-2012

Priëgo de Cordoba is een stadje in het mooie binnenland van Andalusië er heerst een levendige sfeer in de smalle straatjes, er zijn aardig wat bezienswaardigheden, op de Place de la Conception staat het fraaie stadhuis en wat verderop de ruïne van het kasteel. In het centrum ligt een klein, maar verrassend mooi park met fonteinen, standbeelden en veel palmbomen. Op Plaza St. Anna liggen veel gezellige terrasjes, hier is ook de entree naar de fraaie Moorse wijk El Barrio de la Villa, witte huizen flankeren hier de smalle steegjes en de gevels zijn versierd met kleurige bloembakken. In het centrum ligt voorts nog een monumentale fontein, de Fuente del Rey, men kan op een verkenningstocht door dit schilderachtige stadje heel wat moois ontdekken.

Gereisd Met vrienden in maart 2008

mooie stad tussen olijfgaarden

Nico
    30-5-2010

Priego is een mooi plaats met een aantal indrukwekkende monumenten. We hebben er het huis van de president van de tweede spaanse republiek Niceto Alcala-Zamora bezocht.De trappen van de ruïne van het castillo beklommen en van het uitzicht vanaf het balcon van de adarve genoten.Ook de indrukwekkende fontein Fuente del Rey was het bezoek meer dan waard. Verder zijn er voldoende horecagelegenheden en veel leuke winkeltjes.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Priego de Córdoba scoort een 7,4 uit 10, op basis van 6 reviews