Reviews over Posadas

Gastvrijheid en een fijne plek

Jan en Marjolein,
    24-5-2017

Locatie met een heerlijke ontspannen sfeer. Gastvrij onthaal met de mogelijkheid om 's avonds aan te schuiven voor een gezellige maaltijd. Mooie plek als uitvalsbasis voor Cordoba en Sevilla

Mooie rustige plek, goed verzorgd

Marjan,
    11-5-2017

Rust, eten, zwembad. Je deelt een badkamer met anderen

Onwijs gezellig en supergastvrij (lekker eten ook)

Gijs,
    9-5-2017

De gastvrijheid en gezelligheid van de eigenaars. Je voelt je meer dan een ''gast'' eigenlijk! Het is een beetje alsof je bij je ouders op bezoek komt na een lange tijd weg geweest te zijn. Ze kunnen ook nog eens heerlijk koken.

De finca is top. Mooi, ruimtelijk, palmbomen, zwembad. Alles ook heel schoon en netjes in de slaap- en badkamer (en dat is wel eens anders in warme landen!). Daarnaast is de omgeving prachtig, vlakbij een natuurgebied.

Wat wel minder is is dat het niet heel dichtbij de grote steden is. Hiervoor moet je echt nog een stuk rijden (hoewel er in het dorpje vlakbij ook een trein gaat, ideaal). Behalve wat outdoor activiteiten zoals klimmen en watersport is er volgens mij niet heel veel te beleven.

Fantastisch .Zeer gastvrije beheerders.

Chris,
    7-5-2017

Je kunt er heerlijk eten voor een normale prijs. En een heerlijk Zwembad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig! Van ieder moment genoten :)

Desiree,
    4-5-2017

Fijne en rustige plek, die liefdevol wordt gerund door Erik en Teja. Zij zorgen voor een ontspannen sfeer waarin veel mogelijk is en veel kan. Maken heerlijke maaltijden waarbij iedereen kan aanschuiven, wat bijzondere gesprekken oplevert. Kortom, wij waren blij om er te zijn.

Posadas scoort een 7,2 uit 10, op basis van 13 reviews