• 1.636
    1.397
    1.820
    1.975

3.646

vakanties Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

Reviews over accommodaties in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

Wat moeten we nog zeggen....

Henny & Karin,
    7-12-2018

Inderdaad wat moeten we nog zeggen, nadat we alle reviews van het afgelopen jaar hebben gelezen. Onze november vakantie bij casa don carlos wordt bijna traditie, nog even wat zon en je lekker laten verwennen door de boys voordat we thuis aan de slag kunnen met de feestdagen. Het is hun weer gelukt. O ja, laat Carlo en Ronald ook je auto en kaartjes regelen, net zo gemakkelijk. Tot volgend jaar. Lieve groetjes Karin en Henny

Voorbij, voortaan een ander hotel

Ellen Rotteveel,
    5-12-2018

Wij waren voor de derde keer in hotel Stella Maris, tot nu toe op de 11 de etage, nu echter op de 2 de. Wat een verschil met herrie. Het hotel staat op de boulevard en op deze etage hoor je alles en het is ook daar druk geworden, 's nachts racen de auto's alsof het een circuit is.

Wij gingen naar beneden en vroegen om de 11 de etage, was vol.

Wilden hier in april weer komen en de 11 de etage reserveren, maar Paco zei dat dat niet mogelijk was, dus nu op zoek naar ander hotel. Want Fuengirola is geweldig!

prima prijskwaliteit verhouding

Joan Remmelts,
    2-12-2018

Prima hotel. Niet echt modern maar ruime kamers. Alleen klimaatregeling beneden niveau.

Een top vakantie in een top hotel in een top stad.

Marinus,
    2-12-2018

Het hotel is centraal gelegen. De mooie stad, het prachtige strand en andere leuke plekken kun je eenvoudig lopend bereiken. Er is ruim voldoende vertier in de directe omgeving voor jong en oud. Excursies en stedenbezoek, voor elk wat wils in overvloed. Het hotel heeft goede voorzieningen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben daar lekker gegeten en gedronken. Het openbaar vervoer is prima.

Het staat op onze verlanglijst om daar nog eens weer een zonnige vakantie te vieren. Een echte aanrader. De prijs/kwaliteit verhouding is oké.

Prima hotel

Willeke,
    2-12-2018

Het was een prima hotel, personeel was erg vriendelijk, de kamers waren schoon.

Het eten was lekker en gevarieerd, zowel het ontbijt als diner. Er was een ruime keuze aan vlees,vis, groente, salades, vegetarisch en de toetjes waren ook heerlijk.

Ook bij het ontbijt was er veel keus .

Het lag vlakbij de boulevard en de gezellige haven.

Je kunt vanuit Benalmadena ook goed met het openbaar vervoer alle kanten op.