Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

9.6Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Pizarra / Zalea

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Finca Alegria de la Vida voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

345 reviews over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

• 9Martien Schoone05-09-2020

“ALS JE HET HIER NIET VINDT DAN VIND JE HET NERGEN

Deze plek is zo bijzonder door de ligging, rust, privacy, gastvrijheid en niet te vergeten de smaakvolle en aangename manier van koken door Bert. De variatie aan logeerplekken is fijn en voor ieder wat wils, de rode kamer, de groene kamer allemaal speels en smaakvol door Margreet ingericht. Vergeet de glampingtenten niet (eigenlijk een comfortabele kamer nog dichter bij de natuur en met een geweldig uitzicht. Finca alegria de la vida zegt het al plezier voor en van het leven. Een plek waar iedereen zich thuisvoelt, het gezin, de stellen, de wandelaars, de fietsers, de yoga-beoefenaars en al die anderen die ik vergeten ben. EEN PLEK OM TE BLIJVEN EN ZEKER OOK EEN PLEK OM WEER TERUG TE KOMEN.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Petra15-08-2020

Heerlijk

7 nachten op deze prachtige plek geweest. Het genieten begint al op het moment van binnenkomen. Direct een vakantie gevoel door het warme , gastvrije ontvangst. Het terrein met de tenten en de kamers zien er super verzorgt en sfeervol uit. Een week lang genoten van de rust, het heerlijke eten op de Finca, de gezelligheid. Door alle tips over de omgeving veel mooie plekken gezien. Maar wat deze plek speciaal maakt is vooral de goede zorgen en de gezelligheid van Bert en Margreet dit maakt je vakantie af! Een heerlijke plek ik ga zeker terug. Ook in deze corona tijd prima te doen. Alle regels worden opgevolgd zonder dat het storend is!

Alleen gereisd in juli 2020

• 9Karin12-08-2020

wederom heerlijk

Al verschillende keren geweest met en zonder de kinderen. Het was weer heerlijk! Fijn om even uit Nederland weg te zijn in deze Corona tijd. Bert en Margreet gaan prima om met de veiligheidsmaatregelen zonder dat het de sfeer ook maar enigszins beïnvloedt. Blij dat we gegaan zijn!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Ciska12-04-2020

Een plekje waar je van gaat houden

Finca Alegria de la Vida is HET plekje om helemaal tot rust te komen. Ik kom er zelf al ongeveer 5 jaar (ben de tel kwijt geraakt) en elke keer is weer een feestje. De gezelligheid met de Bert & Margreet, de andere gasten, het eten aan de grote tafel met zijn allen, het zwembad, de accomodaties, de 2 lieve knuffel hondjes, de prachtige stad Malaga en strand op 20 min afstand. Ik hou Dr van en blijf er van houden!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Leonie06-04-2020

Een paradijsje op aarde!

Een paradijsje op aarde! Dat is het helemaal. Ik was bij de MIJN-Week voor vrouwen afgelopen jaar & het was heerlijk. Bert & Margreet hebben echt een paradijs op aarde gecreëerd. Een prachtige plek om helemaal te ontspannen & te genieten van al dat is!

De prachtig verzorgde kamer (aan elk detail gedacht), de heerlijke maaltijden (van Bert), de verschillende fijne zitjes om te ontspannen, het zwembad, de buiten douche (met uitzicht over de valley), het uitzicht, de uitstapjes die we maakten (o.a. Caminito del Rey, het strand, de lokale markt), de kleine cadeautjes, de meditaties, de massage…

Het was een heerlijke ontspannen tijd op een prachtige plek!

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Veertje04-04-2020

Super!

Een prachtige finca in een rustige omgeving van het prachtige Andalusië. Margreet en Bert zijn super lieve en gastvrije mensen die elke ochtend een heerlijk ontbijtje klaarmaken wat gezellig aan de grote tafel onder de boom wordt gegeten. Zij willen ervoor zorgen dat iedereen het fijn heeft en zijn oprecht geïnteresseerd. Wij verbleven met ons gezin in de grote tent die heel leuk was ingericht en we sliepen in echte bedden. Deze plek is een leuke uitvalsbasis om uitstapjes te maken maar lekker luieren op de finca is ook heerlijk. Als we ooit weer naar Andalusië gaan komen we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Monique Leerkes02-04-2020

Heerlijke plek!

Een b&b is een b&b, zou je denken. Niets is minder waar, want dit unieke adres biedt zoveel meer. In alles is voelbaar en zichtbaar hoe welkom je bent als gast. Het zijn de kleine dingen die het doen. Het warme ontvangst bij binnenkomst, de persoonlijke boodschap aan de deur van je kamer of tent, het cadeautje op je kussen. De super schone kamer(s) en tent(en), wasgelegenheid en douches zijn een verademing. Het uitzicht uniek en rustgevend. Jezelf zijn, ruimte en privacy.. het kan en is er allemaal. De goedlachse Margreet en attente Bert doen er werkelijk alles aan, zodat jij als gast zorgeloos kunt genieten. En dat is waar het uiteindelijk om gaat, zorgeloos genieten!!

Alleen gereisd in april 2019

• 10Sandra01-04-2020

Dit is een parel!

Een idyllische plek van rust, een verrassing .. Dit is een parel, een aangename ontdekking! De hartelijkheid van Margreet en Bert, de smaakvolle aankleding van de kamers en tenten en het overheerlijke ontbijt. En gevoel van “gezellig”. Super zonneterras, een prima zwembad in een mooie verzorgde tuin met een prachtig uitzicht over de streek. Het is een onderdompeling van kleine attenties die een mens een warm gevoel geven. Ik beveel u deze B&B ten volle aan, ik ga er zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Dirkjan en Suzan30-03-2020

Fantastische beleving, wij komen zeker terug!!

Een prachtige, sfeervolle Finca midden in de natuur en toch vlakbij Malaga. Wij kwamen letterlijk en figuurlijk in een warm bad terecht bij Bert en Margreet. De Finca is een geweldige locatie om te verblijven, alles wat je nodig hebt is er. Daarnaast kun je heerlijk je eigen gang gaan, maar ook voor een goed gesprek of een kletspraatje kun je bij deze lieve mensen terecht. Ze voelen heel goed aan waar jij behoefte aan hebt, vrijheid ,blijheid, alles is goed. Wij sliepen in de rode kamer, een knus verblijf, brandschoon, het ontbrak ons aan niets.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Annemarie29-03-2020

fantastische plek!!

mijn gevoel en ervaring op deze fantastische plek. Daar, in de vallei.... Daar, in alle rust en ruimte.... Daar, in de warme zon.... Daar, bij lieve onbekende, maar zo vertrouwd... Daar, in stilte en goede gesprekken.... Daar, genietend van heerlijke maaltijden..... Daar, voelde ik me ontspannen en vrij.... Daar, neem ik mee naar huis...

zo genoten van deze fijne plek, en van de gastvrijheid van Bert en Margreet, de heerlijke maaltijden. voor mij zeker een plek om nog een keer terug te gaan!

Alleen gereisd in oktober 2019

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida info