Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vidasterstersterster

9.5Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Pizarra / Zalea

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Finca Alegria de la Vida voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

328 reviews over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

• 10Sharon07-01-2020

Genieten!

We hebben genoten van de tijd op de finca! We hebben een rondreis gemaakt door het zuiden van Spanje. Tot we bij de finca kwamen, waren we met name de hectiek van de stad gewend. Het was gewoon even wennen om alleen de belletjes van de schapen te horen! We hebben hier een paar dagen heerlijk kunnen relaxen op de bedjes aan het zwembad, het mooi uitzicht, de heerlijke ontbijtjes en het uitgebreide diner van Bert! Daarnaast kleine uitstapjes gemaakt in de omgeving. Bert en Margreet zitten bomvol tips met wat je gezien/gedaan moet hebben en vertellen met veel passie over de omgeving. Ook al zijn wij geen typische kampeerders, de tent Amarillo beviel heel goed. Er zijn weinig mensen die met zo'n bijzonder uitzicht hebben gedoucht en wakker worden! Wij waren de jongste op de finca (21 & 26 jaar), maar laat dit je niet tegen houden om te boeken. Je wordt met open armen ontvangen en alle gasten staan open voor een praatje en gezelligheid!

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    10Mariefanne Bijl24-10-2019

Fantastisch !!!!

Wij waren te gast bij de Finca Alegria de la Vida van 10-14 oktober met 5 vriendinnen. Het was echt geweldig!. Ik voelde me meteen thuis. We hebben zo genoten van de omgeving, van het strand en een dagje Malaga. De gastvrijheid van Margreet en Bert was echt super. Onze kamers/tent waren ook geweldig, zo smaakvol ingericht en een fantastisch uitzicht. Vrijdag had Bert heerlijk voor ons gekookt, zo gezellig, samen aan de lange tafel en lekker kletsen met z'n allen. Elke morgen een heerlijk ontbijt, lekker luieren bij het zwembad. Alles was gewoon perfect, ik ga zeker nog een keer terug. Margreet en Bert zijn echt schatten, die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Een dikke tien voor jullie. XXXX

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2018
    9danella knol26-11-2018

Voor herhaling vatbaar!

Wat ben ik blij dat ik dit plekje ontdekt heb. Inmiddels alweer de vierde keer dat ik bij bert en margreet logeerde en het zal zeker de laatste keer niet zijn. Luieren, lekker op pad het kan hier allemaal. Gezellig ontbijten met de andere gasten, de plannen van de dag doornemen en daarna gaat iedereen lekker zijn gang. Deze keer voor het eerst de camenito gelopen, wat een geweldige ervaring! Bert en margreet hebben ook veel leuke tips over leuke plekjes en strandjes in de omgeving. De kookavonden van bert moet je zeker ook een keer meemaken. Heerlijk eten en gezelligheid van de andere gasten aan de lange tafel. Na een week wil je eigenlijk helemaal nog niet weg, gelukkig kom ik volgend jaar gewoon voor de vijfde keer weer.

Alleen gereisd in september 2018

• 10Diny Hagen08-11-2018

Geweldig

Echt een aanrader! Hier kom je heerlijk tot rust!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Ger31-10-2018

Overweldigend, levensgenietend, uitmuntend, top

Een prachtige bijzondere locatie, midden in de natuur (Ardales meren, Del Rey kloof, El Torcal) maar ook in de buurt van super leuke steden (Ronda, Malaga, Tarifa, Sevilla). Te mooi om waar te zijn dat er nog plekken zijn als deze. De B&B wordt gerund door Margreet en Bert. Betere gastvrouw en gastheer kun je je niet wensen. Ze leggen je in de watten, niks is teveel en na de heerlijke maaltijd van Bert lik je je vingers daarna nog ff af.

Alleen gereisd in september 2018

• 10Pika31-10-2018

Heerlijk!

Magisch fijne plek, zeker ook voor kinderen. Buiten de finca kunnen ze heerlijk veilig schooien en spelen in de natuur. Prachtig uitzicht, fijne ontbijtjes, genoeg privacy. Mooie uitvalsbasis voor stedentrip naar bv Malaga, maar ook om uren te wandelen door de bergen. Tip: boek de Landrover safari!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8André Hommes30-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar! Ga zo door!

Een fantastische locatie voor een verblijf in Andalusie. Margreet en Bert ontvangen je in de finca en zorgen voor een familiaire sfeer. Appartement was keurig verzorgd net zoals het ontbijt.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Ellen30-10-2018

Een prachtige plek onder de zon!!

Een geweldige plek waar je de rust kunt vinden. Fantastisch lieve hardwerkende mensen en zo gastvrij. Alles is zo leuk ingericht en aangekleed. Zo'n thuisgevoel. Een plek om graag terug te komen!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9A. en M.23-10-2018

De moeite waard!

Mooie, kleine, ietwat verscholen maar geen geheel afgelegen plek in the middle of nowhere. Een plek die je wilt delen met anderen, maar eigenlijk ook liever voor jezelf wilt houden. Zelf gaan ervaren, want je kunt het bijna niet in woorden vatten.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9David&Gine Shearlaw14-10-2018

Mooie ervaring, in n prachtige omgeving

We hadden n heerlijk verblijf met een mooie kamer met badkamer. Het ontbijt was heel goed en gezellig met alle gasten samen. Magreet, de gastvrouw en Bert, de gastheer zijn harde werkers die alles in het werk stellen om het jou naar de zin te maken. Bert maakte in onze verblijftijd n heerlijk diner klaar. Onze ervaring, een thuisgevoel met verscheidene mensen, een avond met een leuk gezelschapsspel en een heerlijk drankje. Zeker aan te bevelen!

Gereisd met partner in augustus 2018

42 tips over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

• Jarno en Gerjon , 16-04-2014

Een auto huren vanaf de luchthaven op Malaga is thuis eenvoudig te regelen via Malagacar perfecte service. Zonder auto kun je niet veel van de omgeving zien.

• K. Smeele, 09-04-2014

Huur een auto om de omgeving te verkennen, maar ook om de finca vanuit Malaga gemakkelijk te bereiken.

• Yvonne en Raymond, 22-04-2014

Neem de tijd, en eet zeker een avond mee.

0 vragen over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

Bed and Breakfast info