Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Frank en Amanda
19-7-2018

Het is hier in 1 woord geweldig, De plek is uniek, mooi uitzicht, prachtig ingerichte tenten ( wij verbleven in de witte tent). Het is een plek om helemaal tot rust te komen. Bert en Margreet zijn lieve gast vrije mensen, ze willen je graag helpen als je een vraag hebt over een uitstapje, en maken je wegwijs. Je krijgt een lekker uitgebreid ontbijt om de dag fijn mee te starten, en als je wil kun je 3 keer in de week aanschuiven bij hun aan tafel, Bert kookt dan, en dit is ontzettend lekker! Ze hebben twee hele lieve honden die over het terrein heen wandelen en als ze er zin hebben kun je lekker met ze knuffelen! Wij zijn hier 4 nachten geweest aan het begin van onze reis, en aan het eind hebben we een paar nachten Nerja overgeslagen om terug te keren naar deze fijne prachtige plek! zo zijn we onze vakantie goed begonnen en goed geëindigd.

genieten

Inge, Geraud, Lin, Sil
19-7-2018

Wat een heerlijke plek om vakantie te vieren,

Margreet en Bert zijn zeer gastvrij, en doen er werkelijk alles aan om hun gasten in de watten te leggen. De omgeving is werkelijk prachtig met een diversiteit aan uitzichten. een huurauto is wel nodig om deze mooie omgeving te ontdekken. De safari tent zag er werkelijk schitterend uit! wij hebben van de eerste tot de laatste dag genoten van deze prachtige plek. elke ochtend een zeer divers ontbijt, en 3x per week genieten van de overheerlijke maaltijden van Bert.

Beleef gastvrijheid en het Andalusisch landschap

Rutger van der Meer
16-7-2018

Samen met mijn twee petekinderen ging ik op avontuur naar de binnenlanden van Malaga. Finca Alegria de la Vida bleek oprecht een uniek gelegen locatie, niet ver van de kust van Malaga.

De eigenaren, Bert en Margreet, doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Met veel zorg bereiden ze het ontbijt en het is een paar keer per week goed aanschuiven aan een lekkere avondmaaltijd.

Finca Alegria de la Vida vormt een prima uitvalbasis voor een verscheidenheid aan dagtrips: mooie wandelingen in het binnenland (waaronder de Caminito del Rey), waterplezier in de meren bij Ardales of een dagje Malaga-strand. Maar lekker bij de B&B blijven is ook een optie: hangmatten, relaxbedden, zwembad, het is er allemaal. En schoon, ook belangrijk.

Kortom: het is een plek om nieuwe inspiratie op te doen en te genieten van alles wat het Andalusische landschap te bieden heeft. Wij hebben er genoten en komen er rustig weer een keer terug.

Iedere dag genoten van het verblijf, fantastisch.

Gerard en Ingrid
25-6-2018

Het zal je hier aan niets ontbreken. Geniet van deze mooie plek en het mooie Andalusië. Goed mogelijk om vanuit hier mooie trips te maken. Margreet en Bert zijn gastvrije mensen, het zal je aan niets ontbreken. Ontbijt is uitstekend en wil je af en toe s'avonds mee eten: Bert kan lekker koken.

Prima.

H.Z.A. Quaak
18-6-2018

Prachtige plaats ('verstopt' in de heuvels, ongeveer een half uurtje van Malaga).

Gezellige sfeer.

Nu op de terugweg naar huis vanuit een prachtige week voor vrouwen bij de finca. Ik ging in mijn eentje op reis voor het eerst maar was totaal niet zenuwachtig. Margreet mailde direct terug als ik een vraag had en gaf mij het vertrouwen dat het een leuke week zou worden. De MijnWeek was in één woord geweldig. Wat hebben we een prachtige tijd gehad met een groep dames die ik nog niet kende.

Margreet, Bert en Vicky hebben hiervoor gezorgd en zorgde dat de groep zich thuis voelde en dat alles was geregeld.

De finca zelf ziet er erg mooi uit. Heel sfeervol, schoon en ruimtelijk. Er zijn genoeg plekjes waar je even tot jezelf kunt komen. Het eten is overheerlijk.

Het is zeker een aanrader als je naar Spanje wilt of als je ergens naartoe wilt waar je echt kunt ontspannen, erop uit kunt gaan als je wilt maar ook net zo goed bij de tent of kamer kunt hangen.

heerlijk

Karin
6-6-2018

Ben nu verschillende keren in mei bij Bert en Margreet geweest. Met kinderen, met zus en nu alleen. Heerlijk! Afgelopen x heb ik gebruik gemaakt van een van de tenten. Weer prachtig ingericht met zelfs een eigen hangmat buiten. Wat een feest was het....: lekker eten, drinken...prachtig uitzicht en bovendien een hoop gezelligheid. Ik ga volgend jaar weer! (misschien wel 2x ;-))

Onnavolgbare gastvrijheid!!

Irthe en Frans
5-6-2018

Wat was het weer heerlijk bij Bert en Margreet. Wij zijn hier nu voor de 4de keer geweest, maar het verveelt nooit. 3x per week kookt Bert een heerlijke maaltijd waar je geheel vrijblijvend kan aanschuiven samen met de andere gasten. Een hele leuke manier om de andere gasten te leren kennen. Het weer was deze keer wat minder, maar ook daar zijn ze op voorbereid, ook al komt het normaal vrijwel nooit voor. Dankzij de tips van Margreet hebben we prachtige wandelingen kunnen maken, ook dankzij het wat koelere weer. Rond Ronda kan je werkelijk prachtig wandelen. Waar een bloemenzee zo in het voorjaar. We komen zeker nog een keer voor de 5de keer.

Een juweeltje in zuid-Spanje ❤️

Myrthe Duursma
4-6-2018

Net terug van een geweldig vriendinnen weekend bij Bert & Margreet. Voor mij de tweede keer dat ik hier mocht vertoeven, voor

Mijn vriendinnen de eerste keer en ik had niets teveel gezegd. Wat een adembenemend plekje is dit toch! De rust, de gezelligheid, het heerlijke eten, de geweldige kamers en bedden.. En natuurlijk Bert & Margreet die met veel liefde zorgen dat het hun gasten aan niets ontbreekt. Hartverwarmend!

Als je nog niet bent geweest boek dan nu want dit is een juweeltje in het mooie zuid-Spanje ❤️

Geweldig

Wijnand & Gea
2-6-2018

We hebben hier net 9 heerlijke dagen doorgebracht. Een zeer hartelijke ontvangst en verblijf. Alles was netjes en schoon, heerlijke bedden zowel in de tent als in het appartement. Van alle gemakken voorzien wat eten en drinken betreft. Bijzonder gezellig en gemakkelijk dat je een aantal dagen van de week kunt eten op de Finca zelf. Bert is een uitstekende kok die iedere keer weer een heerlijke maaltijd met veel verse groenten en kruiden tevoorschijn tovert. De ontbijten zijn zeer compleet met iedere dag een extraatje. Bert en Margreet zijn goed op de hoogte van alle mogelijkheden tot vermaak in een groot deel van Andalusië. Zij weten waar veel culturele bezienswaardigheden te zien zijn, waar uitstekend te wandelen valt en waar je lekker kunt eten dan wel op een rustig strand kunt verblijven. Daarnaast zij het zeer hartelijke hosts met wie altijd een gesprekje mogelijk is. Ook het gezamenlijke eten met de andere gasten vonden wij top!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in Pizarra / Zalea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida scoort een 9.27 uit 10 op basis van 297 reviews.