Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida ****

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida
Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida
9,3

282 reviews over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in het Nederlands

Heerlijk en en voor herhaling vatbaar!

Leon Kolenburg, 14-2-2018

Het is een mooie locatie in een rustige omgeving. Heerlijk om lekker tot rust te komen en de Finca is een mooie uival basis voor leuke bezoekjes in de omgeving! Bert en Margreet zijn geweldige mensen die je direct een thuis gevoel geven. We komen zeker weer een keer terug! Bert maakt van het avondeten wer telkens een feestmaaltijd

4 nachten in de Verde tent, uitkijkend over de waanzinnig mooie vallei, wat een rust en wat een heerlijkheid op deze plek. Wat voelden wij ons rijk en wat hebben we genoten.

Bert & Margreet doen werkelijk alles om de gasten het naar de zin te maken. Van tips voor mooie wandelingen en stedentrips tot lekkere maaltijden of als verrassing een taartje om te smullen.

Wij hebben begin oktober 5 dagen vertoefd bij Finca Alegria de la Vida.

In alle rust aan de het zwembad of 1 van de fijne zitjes met een goed boek, 's avonds een wijntje op ons eigen terras. En de buitendouche.. dat was toch wel mijn meest favoriete plaats! :)

Aan alles is gedacht: in de tent was een ware woonkamer gemaakt en hadden we een waterkoker, glazen, een broodrooster en alle benodigdheden voor een fijne avond met een wijntje. Er stond zelfs een flesje cava op ons te wachten :) We mochten wat kleine spulletjes opbergen in de buitenkoelkast, heel fijn als je een lichte lunch wilt halen.

Vanuit Pizarra zijn we naar Ardales gereden, prachtig daar, enorme aanrader. Ook zijn we naar Caminito del Rey geweest, ook onvergetelijk.

Bedankt voor het ontzettende fijne verblijf en alle goede zorgen, Bert & Margreet.

Fantastische ervaring!

Ester Nanning, 31-12-2017

Wij zijn hier in de herfstvakantie geweest en verbleven in de grote tent. De plek is echt geweldig. Voor rust, ruimte, prachtig uitzicht, relaxen, lekker zwembad, heerlijk eten en buiten leven moet je hier zijn. Elke dag een heerlijk verrassend ontbijt aan de grote tafel onder de grote boom naast het zwembad. Soms kun je ‘s avonds mee-eten en wordt er heerlijk gekookt! Ook onze kinderen hebben zich super vermaakt! De slingers buiten op de verjaardag van onze oudste dochter was een grote verrassing en iets wat zij nooit meer vergeet! Verder is de omgeving ook prachtig en is er heel veel te doen. Met de auto kun je makkelijk naar verschillende mooie stranden (Marbella, Malaga of Torremolinos), die in deze periode niet mega vol lagen, maar waar het gezellig druk was. Vooral Malaga mag je niet overslaan als stad om te bezoeken. Voor ons was dit de eerste keer in zuid Spanje en echt alles was boven verwachting!

Het is een geweldig mooie accommodatie en de verzorging is pico bello, genieten van heerlijke ontbijtjes en 3x per week kan je savonds aanschuiven voor de overheerlijke warme maaltijd, bereid met pure seizoensproducten. In de omgeving van de Finca kan je heerlijk wandelen en met de auto kan je nog meer prachtige wandelgebieden bezoeken. Natuurlijk is El Chorro en de caminito del rey een aanrader maar ook bv de omgeving van Marbella, Ronda en El torcal en de natuurgebieden sierra de Grazalema en sierra de las Nieves bieden vele wandelmogelijkheden. Malaga is een heerlijke stad om te winkelen, terrassen etc.

Altijd weer genieten hier

Anita, 28-12-2017

Wij waren hier niet voor t eerst en zeker niet voor t laatst. Altijd weer heerlijk, als je er even tussenuit wil is dit een zeer geschikte plek. Wij hebben al een aantal kamers en tenten gehad . Maakt niet uit waar je slaapt tis altijd een prachtige ruimte waar je bent. Er is van alles te doen in de omgeving, maar elke keer als we hier zijn moeten we toch even naar Malaga . Het eten is ook altijd weer een verrassing . Echt heerlijk. Heel gezellig met z’nallen aan een grote tafel. Dus wie hier nog nooit geweest is , het is echt een aanrader

Deze parel is een absolute aanrader!

Nelleke Hilhorst, 4-12-2017

Zeer hartelijke ontvangst; prachtige tot in de puntjes uitgewerkte kamers en tenten met een kleurenthema. Uitgebreid verrukkelijk ontbijt met iedere dag een ander vers sapje en een lekkernij... en leuke gesprekken met de andere gasten. Een lekker zwembad met ligstoelen en geweldig uitzicht. Geweldige ligging vlakbij strand, Malaga met mooie musea en winkels, witte dorpjes, bergen waarin je mooie wandelingen kunt maken en niet te vergeten de indrukwekkende kloof Caminito del Rey. Kortom een plek om snel weer naar terug te keren.

Een plek om steeds weer naar terug te keren!

Anneloes van Kervel, 26-11-2017

Als je bij Bert en Margreet gaat logeren wil je eigenlijk nooit meer weg, need i say more?? Het is een magische plek, je voelt je direct thuis, komt volledig tot rust, het uitzicht is magnifique, het eten heerlijk en de gesprekken en het samenzijn met mensen die je (nog) niet kent is heel erg leuk. Wij logeerden voor de tweede keer in een van de vier tenten, privacy, rust en uitzicht gegarandeerd. Voor mij maakt de aanwezigheid van de honden Aza en Doerak het geheel compleet ;-)

Kortom: Ik houd ervan!

Herman en Nynke, 12-11-2017

Op naar prachtig Andalusië. Hoe zou het er zijn in deze bed en breakfast, lees onze ervaring want dat is geweldig. Een warm bad, je voelt je meteen thuis als je daar komt. Wij hadden de oranje kamer. Heel gezellig, en Margreet let op vele details, zo zo leuk om te zien zelfs de föhn is oranje. Het bed slaapt heerlijk. We hadden een prachtig uitzicht. Ook Leuke zitjes bij je appartement.

Een heerlijk zwembad met ook allemaal ontzettend leuke gezellige zitjes. Je kunt dus overal zitten, schaduw of zon voor elk wat wils. We hebben 3 keer van de kookkunst van Bert mogen genieten, en dat was smullen. ( ook wat van Margreet)

Echt een aanrader. Het ontbijt was super geweldig. Alle dagen was er wel wat nieuws bij, heerlijk.

Wij hebben een geweldige week gehad in mooi Andalusië en deze warme gezellige bed en breakfast. Tot ziens Bert en Margreet

Bedankt voor alles .

Verborgen paradijs met de liefste mensen!

Met de jongens, 11-11-2017

Inmiddels al jaren ons vaste stekje geworden voor een heerlijke vakantie. Bert en Margreet zijn de liefsten en niets is ze te gek, halen en brengen vanaf Malaga airport (wij komen zonder auto), meedenken over dagjes weg, en op en rond de finca is het zo fijn! Heerlijke tuin, fijn zwembad, ontbijt aan de grote tafel onder de peperboom. Mee-eten op de dagen dat Bert kookt zeker ook doen, net als douchen in de buitendouche naast de sinaasappelbomen (zo fijn..), een duik in het zwembad, de Caminito wandelen, en genieten van stilte als je dat wilt, of de gezelligheid als je daar behoefte aan hebt. Alles kan hier! De jongens hebben enorm genoten van het schooien bij de citroenbomen en de vrijheid - een veilige en fijne plek om te verblijven met jonge kinderen! ❤️

Voor herhaling vatbaar!

Nelien & Victor, 22-10-2017

Bij Bert en Margreet ben je in goede handen. In een mooie omgeving kun je heerlijk ontspannen. Makkelijke uitvalsbasis voor stad (Malaga), strand (Costa del Sol) en avontuur (El caminito del Rey). Bert en Margreet zijn gezellig, gastvrij, behulpzaam en koken ook nog eens ontzettend lekker. De kamers zijn niet alleen gezellig aangekleed, maar zeker ook van alle gemakken voorzien en erg prettig om in te verblijven. Kortom, een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in Pizarra / Zalea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida scoort een 9.25 uit 10 op basis van 283 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: