Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

9,3

286 reviews over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in het Nederlands

Genoten.

Fam van Uum, 13-5-2018

Mijn ogen zijn nog dicht en ik hoor alle geluiden van de natuur. Vogels, een ezel en de hond van de buren. Als ik ze open, zie ik de zon door het tentdoek schijnen. Op de veranda rek ik me uit en verheug me op het ontbijt dat elke morgen anders is. Wat voor smoothy, fruit of lekkere broodjes heeft Bert vandaag geregeld? De tafel is weer feestelijk kleurrijk gedekt. We hebben bijzondere gesprekken met bijzondere mensen. Bert vraagt wie er vanavond aanschuift met het avondeten. Iedereen wil. Wat de pot schaft.....ja...dat blijft een verrassing, maar wat zeker is dat het met liefde is gemaakt en dat smaakt.

Een kleurrijke belevenis

Carolijn Verburg Klaverdijk, 12-5-2018

De Finca is echt een parel in Andalusië . De prachtige natuur, kleurrijke en stijlvolle aankleding, enorme gastvrijheid en verzorging van Margreet en Bert maken het verblijf een belevenis. Voor kinderen een heerlijke plek met genoeg vertier. #making memories#gaan zeker terug

Hier komen we zeker terug, op en top verwennerij

Christina, 28-4-2018

Prachtig B&B met zeer gastvrije en attente eigenaren, super schoon, heel smaakvol ingericht met personal touch en gevoel voor stijl en sfeer. Naast het bekende van Andalusie wijzen Bert en Margreet je juist op die plaatsjes die je niet in de gids en op de kaart vindt. De wandeling in Pizarra naar het topje van de berg is authentieker dan de (ook) geweldige Caminito del Rey die op een half uur rijden ligt. 3x per week kun je mee eten als Bert kookt en het eten met elkaar aan de lange tafel in de tuin geeft ruimte aan ontmoetingen en het delen van tips voor dat ene eettentje etc. De Finca is te bereiken via een off road weggetje en eenmaal door de poort waan je je in een klein paradijs. Margreet maakt zelf heerlijke jam met kruiden en honing die ze ook verkoopt voor een goed doel, leuk en lekker voor thuis. De bedden zijn heerlijk, er staan verzorgingsproducten, het is er fris en schoon. Teveel om op te noemen, dus boek en ervaar!

Ik wist het nu van tevoren: Wij gaan Genieten!

Sandra Verscheijden, 22-2-2018

Ons tweede bezoek en zeker niet het laatste! Bij een herhaald bezoek geniet je anders van je verblijf. Je weet alles te staan en vinden dat is niet nieuw. Maar weet je? Het hoeft ook niet allemaal nieuw te zijn. Voor ons voelde het als vertrouwd. Een hartelijk, liefdevol welkom. De culinaire kookkunst van Bert. Margreet deelt de kennis van de omgeving met je. Op verzoek weet ze je precies daar naar toe te sturen, passend aan je wensen, weer en tijd. Hun finca is gelegen bij prachtige natuurgebieden. Wij hebben er fantastisch gewandeld. En ook: in januari, in de zon met een boek aan hun mooie zwembad. Wij zijn echt van de Finca Alegria de la Vida, met hun gastvrije eigenaars en lieve honden, gaan houden. Het is moeilijk om te wachten tot een volgend bezoek, maar het is veel erger als je er nooit bent geweest!

Heerlijk en en voor herhaling vatbaar!

Leon Kolenburg, 14-2-2018

Het is een mooie locatie in een rustige omgeving. Heerlijk om lekker tot rust te komen en de Finca is een mooie uival basis voor leuke bezoekjes in de omgeving! Bert en Margreet zijn geweldige mensen die je direct een thuis gevoel geven. We komen zeker weer een keer terug! Bert maakt van het avondeten wer telkens een feestmaaltijd

4 nachten in de Verde tent, uitkijkend over de waanzinnig mooie vallei, wat een rust en wat een heerlijkheid op deze plek. Wat voelden wij ons rijk en wat hebben we genoten.

Bert & Margreet doen werkelijk alles om de gasten het naar de zin te maken. Van tips voor mooie wandelingen en stedentrips tot lekkere maaltijden of als verrassing een taartje om te smullen.

Wij hebben begin oktober 5 dagen vertoefd bij Finca Alegria de la Vida.

In alle rust aan de het zwembad of 1 van de fijne zitjes met een goed boek, 's avonds een wijntje op ons eigen terras. En de buitendouche.. dat was toch wel mijn meest favoriete plaats! :)

Aan alles is gedacht: in de tent was een ware woonkamer gemaakt en hadden we een waterkoker, glazen, een broodrooster en alle benodigdheden voor een fijne avond met een wijntje. Er stond zelfs een flesje cava op ons te wachten :) We mochten wat kleine spulletjes opbergen in de buitenkoelkast, heel fijn als je een lichte lunch wilt halen.

Vanuit Pizarra zijn we naar Ardales gereden, prachtig daar, enorme aanrader. Ook zijn we naar Caminito del Rey geweest, ook onvergetelijk.

Bedankt voor het ontzettende fijne verblijf en alle goede zorgen, Bert & Margreet.

Fantastische ervaring!

Ester Nanning, 31-12-2017

Wij zijn hier in de herfstvakantie geweest en verbleven in de grote tent. De plek is echt geweldig. Voor rust, ruimte, prachtig uitzicht, relaxen, lekker zwembad, heerlijk eten en buiten leven moet je hier zijn. Elke dag een heerlijk verrassend ontbijt aan de grote tafel onder de grote boom naast het zwembad. Soms kun je ‘s avonds mee-eten en wordt er heerlijk gekookt! Ook onze kinderen hebben zich super vermaakt! De slingers buiten op de verjaardag van onze oudste dochter was een grote verrassing en iets wat zij nooit meer vergeet! Verder is de omgeving ook prachtig en is er heel veel te doen. Met de auto kun je makkelijk naar verschillende mooie stranden (Marbella, Malaga of Torremolinos), die in deze periode niet mega vol lagen, maar waar het gezellig druk was. Vooral Malaga mag je niet overslaan als stad om te bezoeken. Voor ons was dit de eerste keer in zuid Spanje en echt alles was boven verwachting!

Het is een geweldig mooie accommodatie en de verzorging is pico bello, genieten van heerlijke ontbijtjes en 3x per week kan je savonds aanschuiven voor de overheerlijke warme maaltijd, bereid met pure seizoensproducten. In de omgeving van de Finca kan je heerlijk wandelen en met de auto kan je nog meer prachtige wandelgebieden bezoeken. Natuurlijk is El Chorro en de caminito del rey een aanrader maar ook bv de omgeving van Marbella, Ronda en El torcal en de natuurgebieden sierra de Grazalema en sierra de las Nieves bieden vele wandelmogelijkheden. Malaga is een heerlijke stad om te winkelen, terrassen etc.

Altijd weer genieten hier

Anita, 28-12-2017

Wij waren hier niet voor t eerst en zeker niet voor t laatst. Altijd weer heerlijk, als je er even tussenuit wil is dit een zeer geschikte plek. Wij hebben al een aantal kamers en tenten gehad . Maakt niet uit waar je slaapt tis altijd een prachtige ruimte waar je bent. Er is van alles te doen in de omgeving, maar elke keer als we hier zijn moeten we toch even naar Malaga . Het eten is ook altijd weer een verrassing . Echt heerlijk. Heel gezellig met z’nallen aan een grote tafel. Dus wie hier nog nooit geweest is , het is echt een aanrader

Deze parel is een absolute aanrader!

Nelleke Hilhorst, 4-12-2017

Zeer hartelijke ontvangst; prachtige tot in de puntjes uitgewerkte kamers en tenten met een kleurenthema. Uitgebreid verrukkelijk ontbijt met iedere dag een ander vers sapje en een lekkernij... en leuke gesprekken met de andere gasten. Een lekker zwembad met ligstoelen en geweldig uitzicht. Geweldige ligging vlakbij strand, Malaga met mooie musea en winkels, witte dorpjes, bergen waarin je mooie wandelingen kunt maken en niet te vergeten de indrukwekkende kloof Caminito del Rey. Kortom een plek om snel weer naar terug te keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in Pizarra / Zalea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida scoort een 9.26 uit 10 op basis van 287 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: