Tijdelijk €25 aanbetaling

Finca Alegria de la Vida

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Finca Alegria de la Vida voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 344 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

344 Reviews over Finca Alegria de la Vida

• 9Ard en Ria Verolme01-10-2022

Bij boeken zag het er zo relaxt uit en dat was het

Wij hadden ons er veel van voorgesteld en dat is gelukkig allemaal uitgekomen. Relaxte hosts Bert en Margreet zorgden meteen dat wij ons er helemaal thuis voelden. Wij verbleven er slechts 4 dagen maar waren (helaas voor B&M) de enige gasten.

Kamer Azul was prima, fijne badkamer en alles super schoon en het uitzicht vanaf het privé terras verveelde nooit. De 3 tenten "onder ons" liggen als zijnde in een klein dorpje maar hebben volop privacy.

1x Diner gehad en dat was super, elke ochtend bij het ontbijt was het weer een verrassing wat er nu weer geserveerd wordt (teveel uiteraard..).

Deze mensen verdienen het hele jaar vol te zitten, dit is zo'n lief stel die met hard werken iets fantastisch hebben neergezet, chapeau. Wij kunnen Finca Alegia de la Vida dan ook van harte aanbevelen.

• 10Margreet Jonker19-06-2022

Super gastvrij en fijne plek om te verblijven

Het verblijf bij margreet en bert was bijzonder fijn. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. We hebben het heerlijk gehad. We verbleven in de oranje kamer. Heel smaakvol ingericht. Tweemaal mogen genieten van de maaltijden die bert heeft gekookt. Kortom een aanrader om naar toe te gaan en een goede basis om uitstapjes te doen.

• 10Paul Matlung07-05-2022

Meest bijzondere en ontspannen vakantie ooit!

Voor de eerste keer via vrienden gekozen voor een B&B. En wat voor één! Het ontvangst was hartelijk en ontspannen, het klinkt misschien gek maar het voelde als thuis komen. Alles klopt hier gewoon, de gele tent (met heerlijke bedden en een super uitzicht) het eten, het zwembad, de bijzondere ontbijtjes en de verschillende diners en misschien wel het meest bijzondere Bert en Margreet! Ik ken weinig mensen die met zoveel passie hun werk doen, niets is teveel! Veel goede gesprekken gehad onder het genot van een Spaanse likeur. Wij zijn hier 8 dagen geweest en wilde eigenlijk niet meer naar huis! Deze vakantie gaan wij nooit meer vergeten en wij gaan hier zeker terugkomen! Ik zou het iedereen aanraden om hier vakantie te vieren!

• 9Martien Schoone05-09-2020

“ALS JE HET HIER NIET VINDT DAN VIND JE HET NERGEN

Deze plek is zo bijzonder door de ligging, rust, privacy, gastvrijheid en niet te vergeten de smaakvolle en aangename manier van koken door Bert. De variatie aan logeerplekken is fijn en voor ieder wat wils, de rode kamer, de groene kamer allemaal speels en smaakvol door Margreet ingericht. Vergeet de glampingtenten niet (eigenlijk een comfortabele kamer nog dichter bij de natuur en met een geweldig uitzicht. Finca alegria de la vida zegt het al plezier voor en van het leven. Een plek waar iedereen zich thuisvoelt, het gezin, de stellen, de wandelaars, de fietsers, de yoga-beoefenaars en al die anderen die ik vergeten ben. EEN PLEK OM TE BLIJVEN EN ZEKER OOK EEN PLEK OM WEER TERUG TE KOMEN.

• 10Petra15-08-2020

Heerlijk

7 nachten op deze prachtige plek geweest. Het genieten begint al op het moment van binnenkomen. Direct een vakantie gevoel door het warme , gastvrije ontvangst. Het terrein met de tenten en de kamers zien er super verzorgt en sfeervol uit. Een week lang genoten van de rust, het heerlijke eten op de Finca, de gezelligheid. Door alle tips over de omgeving veel mooie plekken gezien. Maar wat deze plek speciaal maakt is vooral de goede zorgen en de gezelligheid van Bert en Margreet dit maakt je vakantie af! Een heerlijke plek ik ga zeker terug. Ook in deze corona tijd prima te doen. Alle regels worden opgevolgd zonder dat het storend is!

• 9Karin12-08-2020

wederom heerlijk

Al verschillende keren geweest met en zonder de kinderen. Het was weer heerlijk! Fijn om even uit Nederland weg te zijn in deze Corona tijd. Bert en Margreet gaan prima om met de veiligheidsmaatregelen zonder dat het de sfeer ook maar enigszins beïnvloedt. Blij dat we gegaan zijn!

• 10Ciska12-04-2020

Een plekje waar je van gaat houden

Finca Alegria de la Vida is HET plekje om helemaal tot rust te komen. Ik kom er zelf al ongeveer 5 jaar (ben de tel kwijt geraakt) en elke keer is weer een feestje. De gezelligheid met de Bert & Margreet, de andere gasten, het eten aan de grote tafel met zijn allen, het zwembad, de accomodaties, de 2 lieve knuffel hondjes, de prachtige stad Malaga en strand op 20 min afstand. Ik hou Dr van en blijf er van houden!

• 9Leonie06-04-2020

Een paradijsje op aarde!

Een paradijsje op aarde! Dat is het helemaal. Ik was bij de MIJN-Week voor vrouwen afgelopen jaar & het was heerlijk. Bert & Margreet hebben echt een paradijs op aarde gecreëerd. Een prachtige plek om helemaal te ontspannen & te genieten van al dat is!

De prachtig verzorgde kamer (aan elk detail gedacht), de heerlijke maaltijden (van Bert), de verschillende fijne zitjes om te ontspannen, het zwembad, de buiten douche (met uitzicht over de valley), het uitzicht, de uitstapjes die we maakten (o.a. Caminito del Rey, het strand, de lokale markt), de kleine cadeautjes, de meditaties, de massage…

Het was een heerlijke ontspannen tijd op een prachtige plek!

• 10Veertje04-04-2020

Super!

Een prachtige finca in een rustige omgeving van het prachtige Andalusië. Margreet en Bert zijn super lieve en gastvrije mensen die elke ochtend een heerlijk ontbijtje klaarmaken wat gezellig aan de grote tafel onder de boom wordt gegeten. Zij willen ervoor zorgen dat iedereen het fijn heeft en zijn oprecht geïnteresseerd. Wij verbleven met ons gezin in de grote tent die heel leuk was ingericht en we sliepen in echte bedden. Deze plek is een leuke uitvalsbasis om uitstapjes te maken maar lekker luieren op de finca is ook heerlijk. Als we ooit weer naar Andalusië gaan komen we zeker terug.

• 10Monique Leerkes02-04-2020

Heerlijke plek!

Een b&b is een b&b, zou je denken. Niets is minder waar, want dit unieke adres biedt zoveel meer. In alles is voelbaar en zichtbaar hoe welkom je bent als gast. Het zijn de kleine dingen die het doen. Het warme ontvangst bij binnenkomst, de persoonlijke boodschap aan de deur van je kamer of tent, het cadeautje op je kussen. De super schone kamer(s) en tent(en), wasgelegenheid en douches zijn een verademing. Het uitzicht uniek en rustgevend. Jezelf zijn, ruimte en privacy.. het kan en is er allemaal. De goedlachse Margreet en attente Bert doen er werkelijk alles aan, zodat jij als gast zorgeloos kunt genieten. En dat is waar het uiteindelijk om gaat, zorgeloos genieten!!

Bed & Breakfast Finca Alegria de la Vida info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Partido del Tesorillo s/n, 29569