Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

Laatste review

Voor herhaling vatbaar!

danella knol,
26-11-2018

Wat ben ik blij dat ik dit plekje ontdekt heb. Inmiddels alweer de vierde keer dat ik bij bert en margreet logeerde en het zal zeker de laatste keer niet zijn. Luieren, lekker op pad het kan hier allemaal. Gezellig ontbijten met de andere gasten, de plannen van de dag doornemen en daarna gaat iedereen lekker zijn gang.

Deze keer voor het eerst de camenito gelopen, wat een geweldige ervaring! Bert en margreet hebben ook veel leuke tips over leuke plekjes en strandjes in de omgeving. De kookavonden van bert moet je zeker ook een keer meemaken. Heerlijk eten en gezelligheid van de andere gasten aan de lange tafel.

Na een week wil je eigenlijk helemaal nog niet weg, gelukkig kom ik volgend jaar gewoon voor de vijfde keer weer.

Kenmerken

26-11-2018

Geweldig

Diny Hagen,
8-11-2018

Echt een aanrader! Hier kom je heerlijk tot rust!

Een prachtige bijzondere locatie, midden in de natuur (Ardales meren, Del Rey kloof, El Torcal) maar ook in de buurt van super leuke steden (Ronda, Malaga, Tarifa, Sevilla). Te mooi om waar te zijn dat er nog plekken zijn als deze.

De B&B wordt gerund door Margreet en Bert. Betere gastvrouw en gastheer kun je je niet wensen. Ze leggen je in de watten, niks is teveel en na de heerlijke maaltijd van Bert lik je je vingers daarna nog ff af.

Heerlijk!

Pika,
31-10-2018

Magisch fijne plek, zeker ook voor kinderen. Buiten de finca kunnen ze heerlijk veilig schooien en spelen in de natuur. Prachtig uitzicht, fijne ontbijtjes, genoeg privacy. Mooie uitvalsbasis voor stedentrip naar bv Malaga, maar ook om uren te wandelen door de bergen. Tip: boek de Landrover safari!

Zeker voor herhaling vatbaar! Ga zo door!

André Hommes,
30-10-2018

Een fantastische locatie voor een verblijf in Andalusie. Margreet en Bert ontvangen je in de finca en zorgen voor een familiaire sfeer. Appartement was keurig verzorgd net zoals het ontbijt.

Een prachtige plek onder de zon!!

Ellen,
30-10-2018

Een geweldige plek waar je de rust kunt vinden. Fantastisch lieve hardwerkende mensen en zo gastvrij. Alles is zo leuk ingericht en aangekleed. Zo'n thuisgevoel. Een plek om graag terug te komen!!

De moeite waard!

A. en M.,
23-10-2018

Mooie, kleine, ietwat verscholen maar geen geheel afgelegen plek in the middle of nowhere. Een plek die je wilt delen met anderen, maar eigenlijk ook liever voor jezelf wilt houden. Zelf gaan ervaren, want je kunt het bijna niet in woorden vatten.

Mooie ervaring, in n prachtige omgeving

David&Gine Shearlaw,
14-10-2018

We hadden n heerlijk verblijf met een mooie kamer met badkamer. Het ontbijt was heel goed en gezellig met alle gasten samen. Magreet, de gastvrouw en Bert, de gastheer zijn harde werkers die alles in het werk stellen om het jou naar de zin te maken. Bert maakte in onze verblijftijd n heerlijk diner klaar. Onze ervaring, een thuisgevoel met verscheidene mensen, een avond met een leuk gezelschapsspel en een heerlijk drankje. Zeker aan te bevelen!

Zo bijzonder

Griet van der Haar,
12-10-2018

Dit is een plek om terug te komen! Super ontvangst van Bert en Margreet de drijvende krachten achter deze top B&B. Wil je rust ruimte en warmte ervaren in je drukke bestaan, een vakantie op deze waanzinnige plek brengt je weer terug in het hier en nu!

Mijn!!! week

Elvira,
4-9-2018

Het is even geleden dat ik alleen naar lieve Bert en Margreet afreisde... niet de eerste keer daar, maar wel de eerste keer in m’n uppie.. Mijn week zit vol met verrassingen. Op en top genieten. Een aanrader om even tot jezelff te komen. En hoe fijn is het om dat te doen op de finca van Bert en Margreet Een plekkie die in mijn hart zit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in Pizarra / Zalea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.