Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida

313 reviews over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in het Nederlands

Mijn!!! week

Elvira
4-9-2018

Het is even geleden dat ik alleen naar lieve Bert en Margreet afreisde... niet de eerste keer daar, maar wel de eerste keer in m’n uppie.. Mijn week zit vol met verrassingen. Op en top genieten. Een aanrader om even tot jezelff te komen. En hoe fijn is het om dat te doen op de finca van Bert en Margreet Een plekkie die in mijn hart zit.

G e n i e t e n !

Marieke
3-9-2018

Genieten dat kun je bij Bert & Margreet! Van het heerlijke ontbijt, de tent met prachtig uitzicht, de buitendouche met heerlijke shampoo, bodycreme etc. , het gezamenlijke diner, warme gastvrijheid en zo kan ik nog wel even doorgaan! Wij komen zeker weer terug!

Maximaal genoten en opgeladen.

Sil Campschroer
28-8-2018

Ons 2e verblijf voelde weer als thuiskomen. Warm en hartelijk. De kamers sfeervol en verzorgd. Het heerlijke ontbijt samen met andere gasten was favoriet. Ook de warme maaltijden van de gastheer waren zo fijn. Voor een goed gesprek en voor rust is ruimte. De tuin met zwembad zorgde voor verkoeling maar ook Malaga en de zee waren op een goede afstand.

Sfeervolle B&B in Andalusië

Debora
28-8-2018

De B&B van Margreet en Bert is in het echt net zo sfeervol als op de foto's. Het is een plek waar je je heerlijk thuis kan voelen, leuke mensen zult ontmoeten en fijne gesprekken gaat hebben.

De locatie van de B&B heeft een goede ligging waarbij zowel plaatsen landinwaarts als aan de kust gemakkelijk te bereiken zijn.

Wij verbleven in één van de gezellige tenten. Er werd goed voor ons gezorgd.

Wij hebben genoten van ons verblijf!

Tot de volgende keer

Patrick Visch
27-8-2018

We zijn dit jaar voor de derde keer bij Bert en Margreet op vakantie geweest. Alles is perfect verzorgd en het eten is heerlijk. Er hangt altijd een fijne sfeer waardoor je je thuis voelt op de Finca.

Een plekje om nooit te vergeten

Ciska
16-8-2018

Inmiddels al de 7e x dat ik bij Bert en Margreet op vakantie ben geweest. Ik voel me er zo welkom en gelukkig dat ik elke keer weer de keuze maak om terug te komen.

Eerste keer ben ik met een vriendin en aanhang geweest, daarna een aantal keren alleen en op de finca mijn vakantie vriendinnetje tegen gekomen, en nu spreken we elke zomer af om terug te keren naar de finca.

Het is elke keer anders maar elke keer een feestje om er te zijn.

Het leren kennen van leuke mensen, het warme ontvangst en verblijf bij Bert en margreet, de prachtige finca met haar kamers en glamping tenten.

Ik kies altijd voor de Bell tent, gevoel van kamperen maar toch de luxe van een kamer!

De Finca zou de finca niet zijn zonder Bert en Margreet. Zij zijn de finca met haar uitstraling van gezelligheid, welkom zijn, vakantie vieren ❤️

Tot 21 september, vakantie nummer 8😉

Martin
15-8-2018

Fantastisch plek, zeker als je Andalusie wil verkennen.

Door Bert en Margreet wordt je fantastisch ontvangen en de je gehele verblijf prima verzorgt. Aanrader is mee eten met het diner (3x in de week).

Het gezamenlijk ontbijt is ook een beleving apart.

Kortom een hele fijne, relaxte plek.

Place 2be!

Marion
14-8-2018

Wij hebben begin juni met 4 vriendinnen heerlijk gebivakeerd in een grote luxe tent bij Bert en Margreeth. Een stukje hemel op aarde. Het uitzicht vanaf de veranda bij de tent is fantastisch. Prachtig stukje wilde natuur met heel in de verte een huis. Voor ons vriendinnen groepje een erg fijn plekje, even ver weg van huis de tijd en de privacy om bij elkaar te kunnen zijn.

In de ochtenden hebben we genoten van een fijn verzorgt ontbijt, voor ieder wat wils. De door Bert gezette kopjes koffie en zelf gemaakte smoothies zijn onovertroffen.

Mooi dat bij Bert en Margreet zowel de gezelligheid samen met hen en andere gasten mogelijk is als lekker even op jezelf zijn. Kortom voor herhaling vatbaar. Ik kom zeker terug met mijn man. En mijn vader gaat aankomend september voor de 2e keer. Wat had hij het de erste x fijn en wat kijkt hij uit naar de 2e keer.

Uitvalbasis voor heerlijke uitstapjes.

Rozemarie Spijkerman
13-8-2018

Een super ontspannen vakantie met gastvrije B&B eigenaren.

De ligging is prachtig, rustig, in de natuur, daar waar je instaat bent om je hoofd leeg te maken, een boek te lezen, een gesprek te voeren en als je het wilt kan je drukte opzoeken. We hebben genoten van de kookkunsten van de gastheer en gastvrouw. De variatie bij het ontbijt, dat vind je echt nergens! En de ontmoetingen met de andere gasten, de verhalen en levens van mensen, even optrekken met elkaar en gelijk zo vertrouwt.

Een reis, waar je bij thuiskomst met heimwee aan terug denkt.

Deze plek ligt dicht bij allerlei mooie stranden, heerlijke eetgelegenheden en steden.

De topper is het wandelpad Caminito del Rey, deze moet je gelopen hebben, en Finca de Alergria de la Vida is een uitstekende uitvalbasis om dit pad te lopen.

We gaan zeker weer!

paradijsje

ML Vloet
13-8-2018

Een klein paradijs, waar je kan genieten van rust en heerlijk kunt relaxen in de verschillende loungeplekjes. Het zwembad zorgt voor een aangename verkoeling. Wij hebben mogen genieten van zowel een kamer ( rojo) als een tent ( blanco) die beide heel sfeervol en netjes zijn ingericht, met prima bedden en terrasjes met geweldig uitzicht. We hebben ook enorm genoten van de tafel momenten, een heerlijke lange tafel waar we met alle gasten aan konden ontbijten en dineren, in de schaduw van de boom. Margreet en Bert verzorgen samen super lekkere en afwisselde ontbijtjes en maaltijden. echt top! Vanuit de Finca kun je allerlei leuke dagtrips maken naar de Caminito del Rey, op jeepsafari, Ronda, Malaga, of bezoek 1 van de strandjes die Margreet en Bert aanraden, zij hebben goede en fijne tips! Al met al hebben wij een heerlijke vakantie mogen beleven op deze mooie fijne finca! Ik kom er graag nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in Pizarra / Zalea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.