We hebben een aantal aanbieders voor Pizarra / Zalea voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pizarra / Zalea voor je op een rij gezet:

Reviews over Pizarra / Zalea

In Pizarra en Zalea tref je de echte spanjaarden!

Ger
    31-10-2018

Zalea is een klein spaans dorpje met vriendelijke inwoners. 1 of 2 kleine winkeltjes en 1 bar waar het hele dorp samenkomt. P{izarra is een middelgroot dorp waar je op donderdagochtend naar de markt kunt en regionale aanbieders treft. Er zijn een aantal leuke (tapas)restaurants, supermarkten en de uitdaging is de wandeling naar de bergtop waar Jezus met hart op je staat te wachten. Het is een flinke klim maar tevens een geweldige uitdaging!!

Gereisd Alleenreizend in september 2018

mooie, pittoreske plek

Karin Udink
    14-12-2014

kleinschalig en typisch Spaanse plaatsjes. De bevolking is vriendelijk en gemoedelijk. wanneer je houdt van het uitgaansleven en disco's moet je meer naar de kust. Hier is het leven nog eenvoudig en puur. Heerlijk!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Pizarra heeft alles wat je nodig hebt

G. Huis in 't Veld
    17-9-2013

Voor al je boodschappen, een markt bezoeken, kop koffie of uit eten, kun je prima in Pizarra terecht. Zalea heeft een authentiek buurtcafe waar je voor een paar euro een eenvoudige maaltijd kunt krijgen en de echte dorpelingen kunt ontmoeten. Voor meer vertier zul je verder weg moeten.

Gereisd Met partner in Sun Aug 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk plaatsje vlakbij Malaga

Jan-Willem
    5-9-2013

Pizarra ligt vlakbij Malaga. Met de trein ben je er in 20 minuten. Pizarra is het beste uit twee werelden: het achterland van Andalusie is vlakbij en vertier in de bruisende stad Malaga is binnen handbereik. In de omgeving kan je lekker eten, wandelen en cultuur snuiven.

Gereisd Met partner in juni 2013

Typisch Andalusisch dorp

Joop Weening
    22-8-2013

Pizarra is een dorp in het hart van Andalusie. 30 minuten van de kust, midden in de bergen. Het dorp heeft een gezellige sfeer en vormt de basis voor een geseldige vakantie met uitstapjes naar de costa, de bergen en de steden Sevilla, Granada en Cordoba.

Gereisd Met partner in augustus 2013
Pizarra / Zalea scoort een 8 uit 10, op basis van 43 reviews