Bed and Breakfast Finca Aldabra

3 reviews over Bed and Breakfast Finca Aldabra in het Nederlands

aanrader

paul_cockx
8-11-2011

Blijkbaar komen hier ook veel Spanjaarden wat het Spanjegevoel alleen maar ten goede komt. Gastvrouw is zeer vriendelijk en kan goed Engels. Eenvoudig maar lekker ontbijt. Zelf brochetta's maken (eerst even kijken hoe de Spanjaarden het doen). s' Avonds heel lekkere Spaanse kost in het restaurant. Wel iets duurder dan in andere B&B's

Gereisd Met partner in oktober 2011

Perfecte voor Granada en Sierra Nevada!!

Denise
26-9-2009

Finca Aldabra is typisch Spaans. Ze hebben 8 mooie hotel kamers, wij verbleven in kamer 1, de Rural Suite. Deze is erg mooi ruim, maar toch ook knus. Mooi balkon ook erbij vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over de heuvels en Granada. Zonsondergang vanaf het balkon is geweldig!! Het hotel ligt perfect voor een bezoek aan de Sierra Nevada. Een autorit naar de Pico de Veleta (je kunt tot 2500 meter komen) is zeker de moeite waard! Ga 's ochtends, dan is het vaak prachtig zonnig, maar 's middags komen de wolken. Je kunt er ook heerlijk wandelen! Vanuit het hotel kan je ook goed naar het Alhambra en Granada, beide ca 20 minuten rijden. In het hotel kan je ook 's avonds mee eten. Het eten is niet van culinair hoog niveau, maar wel typische gerechten echt vanuit de regio en dat maakt het wel bijzonder. 3-gangen diner kost €12,- pp, geen geld dus... Voor wie een bijzonder 'hotel' zoekt in deze omgeving, zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in september 2009

Gastvrij Spaanse B&B

Miriam & Conny
5-6-2009

Eigenaresse Inma doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Echtgenoot is uitstekende kok die een lekker 3-gangenmenu maakt voor € 12,-. Ideale uitvalsbasis voor Granada, Sierra Nevada en Alpejarras.

Gereisd Met partner in mei 2009

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Aldabra in Pinos Genil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Aldabra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.