Bed and Breakfast Casa del Patio

17 reviews over Bed and Breakfast Casa del Patio in het Nederlands

Verrassend!

Jacqueline
23-9-2018

Een mooie, kleinschalige bed&breakfast met een goede ligging. Huur een auto en je kan iedere dag iets totaal verschillends doen. Naar het strand, Granada bezoeken, de Sierra Nevada in, skiën, wandelen, fietsen ... voor ieder wat wils. De eigenaren zijn enthousiast om je de mooie omgeving te laten zien en verrassen je iedere ochtend met heerlijke verse eigengemaakte lekkernijen. Een goed adres voor een ontspannende vakantie waarbij je graag iets van de omgeving wilt zien.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Totale ontspanning in de fraaie B&B Casa del Patio

Govert Kamperman
23-9-2018

We hebben een geweldige vakantie beleefd in het kleine bergdorpje waarbij de rust en de romantische uitstraling van de patio als een warme deken over je heen valt als je de B&B binnen stapt. Daarbij word je echt in de watten gelegd door de zeer gastvrije en behulpzame Sandra en Eduard. Heerlijke kamer met goed bed, inloop douche en balkon, waarbij echt over alle kleine details is nadacht. Dagelijkse start met een heerlijk ontbijt met onder meer zelfgemaakte producten. Ook s’avonds dineren op het fraaie dakterras met mooi uitzicht op de Siera Nevada is bespreekbaar. Wat een ontspanning heeft deze week ons ons gebracht. En in de schitterende omgeving is voldoende te doen of te bekijken. Met een heerlijk strand op slechts 30 minuten afstand. Een echte aanrader wat ons betreft, waar we zeker nog eens terug zullen komen. Groet Govert en Petra,

Gereisd Met partner in september 2018

Fijne overnachting

Femke
19-8-2018

We hebben hier een heerlijke overnachting gehad met ons gezin. We sliepen in het appartement. Voorzien van alle gemakken en super schoon. We hebben ook genoten van het zwembad en het ontbijtbuffet. Het b&b ligt in een rustig dorpje in de Lecrin Vallei van waaruit je mooie uitstapjes kunt maken naar bijvoorbeeld Granada of de Alpujaras.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Schoon en gastvrije B&B, mooie prijs kwaliteit!!

Colette en René
17-7-2018

Mooie kamer en badkamer. Gelegen in authentiek dorpje. Zeer gastvrije eigenaren.

Al geboekt voor de herfstvakantie. Met 5 vriendinn

TOINET
6-6-2018

In de B&B kwam ik helemaal tot ontspanning. De kamer was een plaatje, het matras zeer goed en het geheel zeer fris en schoon. De omgeving is stil en de B&B ligt in de rustige kant van het leuke, authentieke dorpje. Ik heb heerlijke lentewandelingen gemaakt in de directe omgeving. Zo mooi is Andalusie!! Met mijn huurauto (vanaf Malaga Airport mooie route langs de kust en door de bergen) reed ik naar de mooiste plekjes en stadjes, inclusief Grenada en Sierra Nevada (ook nog een dag geskied!). Overal kun je heerlijk eten voor een zeer redelijke prijs. De BenB heeft een zwembad in de patio. Heerlijk! Gastvrouw Sandra en gastheer Eduard stonden steeds voor mij klaar om vragen te beantwoorden en tips te geven. Zeer vriendelijke mensen. Kortom: prettig verblijf en ga in de herfstvakantie met vriendinnen nóg een keer!

Gereisd Alleenreizend in maart 2018

Goed voor ons gezorgd😊

Marja
28-5-2018

Casa Del Patio is een heel leuke en gezellige bed&breakfast. De eigenaren zijn zeer enthousiast en heel gastvrij. Er is erg goed voor ons gezorgd. De kamers zijn ruim, fris en schoon, de bedden heerlijk. T is zeer aantrekkelijk gelegen in het pittoreske Pinos del Valle in de prachtige omgeving van de Lecrin Vallei. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Geweldige, gastvrije en luxe B&B in Andalusië!

Linda
5-5-2018

Een prachtige luxe bed & breakfast in een pittoresk dorpje in de bergen. Een heerlijk zwembad om in te dobberen, prachtige natuur op een steenworp afstand en heerlijk slapen en fantastisch ontbijten! De eigenaars zijn zeer gastvrij en slagen er in je vakantie tot een onvergetelijke te maken. Ben je toe aan strand? Dat is slechts een half uurtje rijden en dan leg je je handdoek neer bij de prachtige stranden van de costa tropical 🏝 Het skigebied van de sierrra nevada is ook vlakbij en tot in april kun je daar je hart ophalen als skifanaat. En als je denkt dat dat alles is... wereldstad Grenada ligt slechts op een half uur rijden van Casa del Patio. Beter nog, rij naar de gigantische shoppingmall vlakbij en neem van daaruit de tram! Geen gedoe met je auto in kleine steegjes maar voor ongeveer 4 euro retour en gedropt worden in de binnenstad! Tapas, winkelen, het Alhambra en daarna aanschuiven bij de barbecue in de bed & breakfast❣️

Gereisd Alleenreizend in maart 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa del Patio in Pinos del Valle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa del Patio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.