Bed and Breakfast Casa del Patio

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Casa del Patio
9,1

3 reviews over Bed and Breakfast Casa del Patio in het Nederlands

De ideale plek om in een week tot rust te komen.

Bruno Berkhout
28-11-2018

Ik heb een week lang kunnen genieten in het mooi gelegen plaatsje Pinos del Valle, waar ik heb geleefd tussen de olijf, citroen en sinaasappel bomen. De bad and breakfast is gelegen aan de rand van het dorp waar het erg rustig is en waar je dus heerlijk tot rust kan komen. Ik heb tijdens mijn verblijf geslapen in de kamer die is gelegen op de 2e verdieping waar ook een badkamer en dakterras bij horen. Op het dakterras heb heerlijk in de zon kunnen zitten en heb ik kunnen luisteren naar het gezang van de vogels. Ook heb ik gebruik kunnen maken van de binnenplaats waar ik 's ochtends lekker kon genieten van het uitstekend bereide ontbijt en uit de wind in de zon kon zitten. Kortom, mijn verblijf was uitstekend en ik kom hier zeker terug!

Gereisd Alleenreizend in februari 2018

Al geboekt voor de herfstvakantie. Met 5 vriendinn

TOINET
6-6-2018

In de B&B kwam ik helemaal tot ontspanning. De kamer was een plaatje, het matras zeer goed en het geheel zeer fris en schoon. De omgeving is stil en de B&B ligt in de rustige kant van het leuke, authentieke dorpje. Ik heb heerlijke lentewandelingen gemaakt in de directe omgeving. Zo mooi is Andalusie!! Met mijn huurauto (vanaf Malaga Airport mooie route langs de kust en door de bergen) reed ik naar de mooiste plekjes en stadjes, inclusief Grenada en Sierra Nevada (ook nog een dag geskied!). Overal kun je heerlijk eten voor een zeer redelijke prijs. De BenB heeft een zwembad in de patio. Heerlijk! Gastvrouw Sandra en gastheer Eduard stonden steeds voor mij klaar om vragen te beantwoorden en tips te geven. Zeer vriendelijke mensen. Kortom: prettig verblijf en ga in de herfstvakantie met vriendinnen nóg een keer!

Gereisd Alleenreizend in maart 2018

Geweldige, gastvrije en luxe B&B in Andalusië!

Linda
5-5-2018

Een prachtige luxe bed & breakfast in een pittoresk dorpje in de bergen. Een heerlijk zwembad om in te dobberen, prachtige natuur op een steenworp afstand en heerlijk slapen en fantastisch ontbijten! De eigenaars zijn zeer gastvrij en slagen er in je vakantie tot een onvergetelijke te maken. Ben je toe aan strand? Dat is slechts een half uurtje rijden en dan leg je je handdoek neer bij de prachtige stranden van de costa tropical 🏝 Het skigebied van de sierrra nevada is ook vlakbij en tot in april kun je daar je hart ophalen als skifanaat. En als je denkt dat dat alles is... wereldstad Grenada ligt slechts op een half uur rijden van Casa del Patio. Beter nog, rij naar de gigantische shoppingmall vlakbij en neem van daaruit de tram! Geen gedoe met je auto in kleine steegjes maar voor ongeveer 4 euro retour en gedropt worden in de binnenstad! Tapas, winkelen, het Alhambra en daarna aanschuiven bij de barbecue in de bed & breakfast❣️

Gereisd Alleenreizend in maart 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa del Patio in Pinos del Valle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa del Patio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.