Bed and Breakfast Casa del Patio

Meer bedandbreakfastinfo

17 reviews over Bed and Breakfast Casa del Patio

• 2018
    10Vos Janna Vera Tine23-11-2018

In andalucia een lang weekend met de meiden doorgebracht. Onze uitvalbasis was deze schone en leuke bed and breakfast met erg behulpzame eigenaren. Elke dag heerlijk wakker worden met een vers ontbijtje. Fijne hiervan was dat je lekker op je gemak kan genieten van je ontbijt. Je kan kiezen tussen binnen en buiten waardoor je voor de rust of gezelligheid kan kiezen. Daarnaast denken de eigenaren met je mee en geven je tips over wat je die dag kan doen. Super fijn omdat wij anders onze tijd voor het elhambra hadden gemist. Ook weten ze heel veel over de directe omgeving waardoor je het gevoel hebt dat ze je persoonlijke reisgids zijn. De omgeving is prachtig met dorpen in de bergen en granada en het strand ook de buurt. Kortom wil je een paar dagen of langer genieten van Andalucia en in de watten worden gelegd, dan is Casa del patio de perfecte uitvalbasis.

• 9Jolien21-11-2018

Heerlijke B&B in authentiek Spaans dorpje

Deze B&B bevindt zich in een prachtige omgeving. Een wit, authentiek, Spaans dorpje in de bergen. Hier kun je heerlijk tot rust komen. De B&B is schoon, de kamers zijn ruim en er is een mooi zwembad aanwezig. Het ontbijt is bovendien een topper! Allerlei zelfgemaakte lekkernijen, met ingrediënten die zo uit de omgeving komen, zoals citroenen, vijgen en amandelen. Absolute aanrader!

• 9esther planje10-11-2018

Heerlijke plek!

Ik ben alweer een paar weken terug in Nederland, maar denkend aan de heerlijke week in Casa del Patio. Wat heb ik genoten van deze plek. Een geweldig huis met een prachtige patio vol bloemen, zelfs nog in de herfstvakantie! Het dakterras in de zon met uitzicht op de bergen en het dorpje Pinos del Valle. Een uitstekende uitvalsbasis voor het strand in Salobrena, een wandeling in de Alpujarras, een bezoek aan Grenada, paella eten in Nerja, dorpswandeling langs de sinaasappel boomgaarden van het dorp etc etc...Met dank aan gastheer Eduardo en gastvrouw Sandra!

• 9Anouk28-10-2018

Heerlijk!

Wij hadden het hele huis gehuurd, een aanrader met een groep vrienden. Fijne kamers, goede douches, goed geoutilleerde keuken, fijn dakterras. Helaas geen gebruik gemaakt van het (verwarmde) zwembad. In het dorp is niet veel te beleven, in de omgeving des te meer. Wel een auto nodig: om te wandelen in de Alpujarras, voor een bezoek aan het Alhambra of Granada, of om bijv naar het strand te gaan. Het b&b ligt gelukkig in het midden van dit alles. Al met al is een heerlijk verblijf in Casa del Patio gegarandeerd.

• 9Miranda28-10-2018

Aanrader!

Prachtige B&B in rustig dorpje met verborgen schoonheden. In de omgeving veel afwisselende dingen te doen: Alhambra, strand, wandelen, bergen. Lekkere restaurants in de buurt. Kortom: gaan!

• 9Jacqueline23-09-2018

Verrassend!

Een mooie, kleinschalige bed&breakfast met een goede ligging. Huur een auto en je kan iedere dag iets totaal verschillends doen. Naar het strand, Granada bezoeken, de Sierra Nevada in, skiën, wandelen, fietsen ... voor ieder wat wils. De eigenaren zijn enthousiast om je de mooie omgeving te laten zien en verrassen je iedere ochtend met heerlijke verse eigengemaakte lekkernijen. Een goed adres voor een ontspannende vakantie waarbij je graag iets van de omgeving wilt zien.

• 9Marja28-05-2018

Goed voor ons gezorgd😊

Casa Del Patio is een heel leuke en gezellige bed&breakfast. De eigenaren zijn zeer enthousiast en heel gastvrij. Er is erg goed voor ons gezorgd. De kamers zijn ruim, fris en schoon, de bedden heerlijk. T is zeer aantrekkelijk gelegen in het pittoreske Pinos del Valle in de prachtige omgeving van de Lecrin Vallei. Zeker een aanrader!!

0 tips over Bed and Breakfast Casa del Patio

0 vragen over Bed and Breakfast Casa del Patio