Bed and Breakfast Casa del Patio

1 review over Bed and Breakfast Casa del Patio in het Nederlands

Fijne overnachting

Femke
19-8-2018

We hebben hier een heerlijke overnachting gehad met ons gezin. We sliepen in het appartement. Voorzien van alle gemakken en super schoon. We hebben ook genoten van het zwembad en het ontbijtbuffet. Het b&b ligt in een rustig dorpje in de Lecrin Vallei van waaruit je mooie uitstapjes kunt maken naar bijvoorbeeld Granada of de Alpujaras.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa del Patio in Pinos del Valle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa del Patio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.