Bed and Breakfast Casa del Patio

6 reviews over Bed and Breakfast Casa del Patio in het Nederlands

Heerlijk gehad

Koos van der Togt
6-5-2019

Eduard en Sandra doen er alles voor om het de gasten naar de zin te maken. Prima kamers en elke dag een heerlijk ontbijt. Ook fijn dat je tegen een betaling mee kan eten (diner). In de omgeving is genoeg te doen. Wij zijn naar Granada geweest (aanrader) en ook het strand is op rij afstand.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxed en gevarieerd weekend in omgeving Alhambra

Hanneke Schaart
26-11-2018

Wij hebben een heerlijk relaxed weekend gehad in Casa del Patio. Deze B&B is goed bereikbaar (half uurtje van Granada). De kamer was schoon en de bedden liggen heerlijk. In de ochtend staat er een uitgebreid ontbijt klaar. Mocht je in de avond een hapje willen eten dan kun je dat aanvragen bij eigenaren Sandra en Eduard. In de omgeving van de B&B zijn veel verschillende activiteiten mogelijk; een bezoek aan Alhambra, Granada of Malaga. Maar ook een wandeling in de Sierra Nevada of een bezoekje aan een van de stranden is mogelijk. Eigenlijk teveel voor 1 weekend en voor ons reden om zeker nog eens terug te komen in Casa del Patio.

Gereisd Met partner in september 2018

Heel fijne gastvrije B&B

Maaike
22-11-2018

Een top B&B. Prachtige patio met verwarmd zwembad en leuke zitjes voor de gasten. Maar ook bij onze kamer nog een eigen balkon. Verzorgde, schone kamers met goede badkamer en goede bedden. We hebben genoten van het uitgebreide en gezonde ontbijt. De eigenaren Eduard en Sandra zijn erg gastvrij. Ze weten veel van de omgeving en zijn zeer behulpzaam. Goede ligging bij de Sierra Nevada en Granada met het prachtige Alhambra. En bij de Alpujarras (authentieke witte dorpjes). Wij hebben een hele goede tijd gehad en komen zeker terug.

Gereisd Met partner in juni 2018

Vitamine voor je geest, balsem voor je lichaam!

Heleen en Ruud Achterberg
18-10-2018

Casa del Patio: Vitamine voor je geest, balsem voor je lichaam!

8 geweldige Spaanse vakantiedagen hebben wij beleefd (1e week van oktober, elke dag 28 a 29 graden) in het kleine bergdorpje Pinos del Valle. Rust en de schilderachtige uitstraling van Casa del Patio valt als een warme deken over ons heen als je deze romantische B&B binnen stapt. Daarbij word je echt in de watten gelegd door de zeer gastvrije en behulpzame Sandra en Eduard. Heerlijk, ruim appartement met goed bed, inloop douche, keuken en dakterras, waarbij echt over alle kleine details is nadacht. Dagelijkse start met een heerlijk ontbijt met onder meer zelfgemaakte producten. In de middag zwemmen in de patio en avontuurlijke ontdekkingen in de omgeving. Amandelbomen staan volop in bloei en de citroen en sinaasappel bomen zitten helemaal vol met vruchten die je zo kan en mag plukken. S’avonds dineren op het fraaie dakterras met mooi uitzicht op de Siera Nevada is besp

Gereisd Met partner in oktober 2018

Totale ontspanning in de fraaie B&B Casa del Patio

Govert Kamperman
23-9-2018

We hebben een geweldige vakantie beleefd in het kleine bergdorpje waarbij de rust en de romantische uitstraling van de patio als een warme deken over je heen valt als je de B&B binnen stapt. Daarbij word je echt in de watten gelegd door de zeer gastvrije en behulpzame Sandra en Eduard. Heerlijke kamer met goed bed, inloop douche en balkon, waarbij echt over alle kleine details is nadacht. Dagelijkse start met een heerlijk ontbijt met onder meer zelfgemaakte producten. Ook s’avonds dineren op het fraaie dakterras met mooi uitzicht op de Siera Nevada is bespreekbaar. Wat een ontspanning heeft deze week ons ons gebracht. En in de schitterende omgeving is voldoende te doen of te bekijken. Met een heerlijk strand op slechts 30 minuten afstand. Een echte aanrader wat ons betreft, waar we zeker nog eens terug zullen komen. Groet Govert en Petra,

Gereisd Met partner in september 2018

Schoon en gastvrije B&B, mooie prijs kwaliteit!!

Colette en René
17-7-2018

Mooie kamer en badkamer. Gelegen in authentiek dorpje. Zeer gastvrije eigenaren.

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa del Patio in Pinos del Valle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa del Patio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.