Bed and Breakfast Casa del Patio

Meer bedandbreakfastinfo

17 reviews over Bed and Breakfast Casa del Patio

• 9Koos van der Togt06-05-2019

Heerlijk gehad

Eduard en Sandra doen er alles voor om het de gasten naar de zin te maken. Prima kamers en elke dag een heerlijk ontbijt. Ook fijn dat je tegen een betaling mee kan eten (diner). In de omgeving is genoeg te doen. Wij zijn naar Granada geweest (aanrader) en ook het strand is op rij afstand.

• 2018
    9Bruno Berkhout28-11-2018

De ideale plek om in een week tot rust te komen.

Ik heb een week lang kunnen genieten in het mooi gelegen plaatsje Pinos del Valle, waar ik heb geleefd tussen de olijf, citroen en sinaasappel bomen. De bad and breakfast is gelegen aan de rand van het dorp waar het erg rustig is en waar je dus heerlijk tot rust kan komen. Ik heb tijdens mijn verblijf geslapen in de kamer die is gelegen op de 2e verdieping waar ook een badkamer en dakterras bij horen. Op het dakterras heb heerlijk in de zon kunnen zitten en heb ik kunnen luisteren naar het gezang van de vogels. Ook heb ik gebruik kunnen maken van de binnenplaats waar ik 's ochtends lekker kon genieten van het uitstekend bereide ontbijt en uit de wind in de zon kon zitten. Kortom, mijn verblijf was uitstekend en ik kom hier zeker terug!

Alleenreizend

• 9Hanneke Schaart26-11-2018

Relaxed en gevarieerd weekend in omgeving Alhambra

Wij hebben een heerlijk relaxed weekend gehad in Casa del Patio. Deze B&B is goed bereikbaar (half uurtje van Granada). De kamer was schoon en de bedden liggen heerlijk. In de ochtend staat er een uitgebreid ontbijt klaar. Mocht je in de avond een hapje willen eten dan kun je dat aanvragen bij eigenaren Sandra en Eduard. In de omgeving van de B&B zijn veel verschillende activiteiten mogelijk; een bezoek aan Alhambra, Granada of Malaga. Maar ook een wandeling in de Sierra Nevada of een bezoekje aan een van de stranden is mogelijk. Eigenlijk teveel voor 1 weekend en voor ons reden om zeker nog eens terug te komen in Casa del Patio.

• 10Vos Janna Vera Tine23-11-2018

In andalucia een lang weekend met de meiden doorgebracht. Onze uitvalbasis was deze schone en leuke bed and breakfast met erg behulpzame eigenaren. Elke dag heerlijk wakker worden met een vers ontbijtje. Fijne hiervan was dat je lekker op je gemak kan genieten van je ontbijt. Je kan kiezen tussen binnen en buiten waardoor je voor de rust of gezelligheid kan kiezen. Daarnaast denken de eigenaren met je mee en geven je tips over wat je die dag kan doen. Super fijn omdat wij anders onze tijd voor het elhambra hadden gemist. Ook weten ze heel veel over de directe omgeving waardoor je het gevoel hebt dat ze je persoonlijke reisgids zijn. De omgeving is prachtig met dorpen in de bergen en granada en het strand ook de buurt. Kortom wil je een paar dagen of langer genieten van Andalucia en in de watten worden gelegd, dan is Casa del patio de perfecte uitvalbasis.

• 9Maaike22-11-2018

Heel fijne gastvrije B&B

Een top B&B. Prachtige patio met verwarmd zwembad en leuke zitjes voor de gasten. Maar ook bij onze kamer nog een eigen balkon. Verzorgde, schone kamers met goede badkamer en goede bedden. We hebben genoten van het uitgebreide en gezonde ontbijt. De eigenaren Eduard en Sandra zijn erg gastvrij. Ze weten veel van de omgeving en zijn zeer behulpzaam. Goede ligging bij de Sierra Nevada en Granada met het prachtige Alhambra. En bij de Alpujarras (authentieke witte dorpjes). Wij hebben een hele goede tijd gehad en komen zeker terug.

• 9Jolien21-11-2018

Heerlijke B&B in authentiek Spaans dorpje

Deze B&B bevindt zich in een prachtige omgeving. Een wit, authentiek, Spaans dorpje in de bergen. Hier kun je heerlijk tot rust komen. De B&B is schoon, de kamers zijn ruim en er is een mooi zwembad aanwezig. Het ontbijt is bovendien een topper! Allerlei zelfgemaakte lekkernijen, met ingrediënten die zo uit de omgeving komen, zoals citroenen, vijgen en amandelen. Absolute aanrader!

• 9esther planje10-11-2018

Heerlijke plek!

Ik ben alweer een paar weken terug in Nederland, maar denkend aan de heerlijke week in Casa del Patio. Wat heb ik genoten van deze plek. Een geweldig huis met een prachtige patio vol bloemen, zelfs nog in de herfstvakantie! Het dakterras in de zon met uitzicht op de bergen en het dorpje Pinos del Valle. Een uitstekende uitvalsbasis voor het strand in Salobrena, een wandeling in de Alpujarras, een bezoek aan Grenada, paella eten in Nerja, dorpswandeling langs de sinaasappel boomgaarden van het dorp etc etc...Met dank aan gastheer Eduardo en gastvrouw Sandra!

• 9Anouk28-10-2018

Heerlijk!

Wij hadden het hele huis gehuurd, een aanrader met een groep vrienden. Fijne kamers, goede douches, goed geoutilleerde keuken, fijn dakterras. Helaas geen gebruik gemaakt van het (verwarmde) zwembad. In het dorp is niet veel te beleven, in de omgeving des te meer. Wel een auto nodig: om te wandelen in de Alpujarras, voor een bezoek aan het Alhambra of Granada, of om bijv naar het strand te gaan. Het b&b ligt gelukkig in het midden van dit alles. Al met al is een heerlijk verblijf in Casa del Patio gegarandeerd.

• 9Miranda28-10-2018

Aanrader!

Prachtige B&B in rustig dorpje met verborgen schoonheden. In de omgeving veel afwisselende dingen te doen: Alhambra, strand, wandelen, bergen. Lekkere restaurants in de buurt. Kortom: gaan!

• 10Heleen en Ruud Achterberg18-10-2018

Vitamine voor je geest, balsem voor je lichaam!

Casa del Patio: Vitamine voor je geest, balsem voor je lichaam!

8 geweldige Spaanse vakantiedagen hebben wij beleefd (1e week van oktober, elke dag 28 a 29 graden) in het kleine bergdorpje Pinos del Valle. Rust en de schilderachtige uitstraling van Casa del Patio valt als een warme deken over ons heen als je deze romantische B&B binnen stapt. Daarbij word je echt in de watten gelegd door de zeer gastvrije en behulpzame Sandra en Eduard. Heerlijk, ruim appartement met goed bed, inloop douche, keuken en dakterras, waarbij echt over alle kleine details is nadacht. Dagelijkse start met een heerlijk ontbijt met onder meer zelfgemaakte producten. In de middag zwemmen in de patio en avontuurlijke ontdekkingen in de omgeving. Amandelbomen staan volop in bloei en de citroen en sinaasappel bomen zitten helemaal vol met vruchten die je zo kan en mag plukken. S’avonds dineren op het fraaie dakterras met mooi uitzicht op de Siera Nevada is besp

0 tips over Bed and Breakfast Casa del Patio

0 vragen over Bed and Breakfast Casa del Patio