Bed and Breakfast Villa Deseada

23 reviews over Bed and Breakfast Villa Deseada in het Nederlands

Geweldige B&B!!

HeleenT,
15-3-2019

Wat een leuke en gezellige B&B is Villa Deseada! Wij hebben genoten. Esther en Theo zijn heel aardige mensen en geven ook echt het gevoel dat ze geinteresseerd zijn in je. Van hieruit kun je allerlei activiteiten ondernemen. Het ligt erg centraal ook wat betreft de grote trekkers Sevilla en Cordoba. Wij hebben o.a. El Torcal bezocht. Een prachtig natuurpark. Ook in de directe omgeving kun je prachtig wandelen en Malaga is ook zeker de moeite waard. Maar de B&B is TOP!! En niet te vergeten Esther kan heel lekker koken! Aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

Super verblijf!

Edwin J,
29-12-2018

Prachtige locatie, Goede bedden, Perfect ontbijt en met Esther en Theo als gastvrouw/heer ontbreekt het je aan niets. Aanrader!

Gereisd met partner in december 2018

Hier word je blij!

Henk en Ingrid,
21-11-2018

Het najaar bleek een prachtseizoen voor Andalusië! Overdag scheen de zon bij aangename temperaturen en 's avonds konden we de hout-kachel in de woonkamer van de B&B aandoen.

Als je een auto huurt, is dit een top- locatie. Het plaatsje ligt centraal tussen de kust, mooie dorpen en interessante steden en indrukwekkende na- tuurgebieden. Je kunt weken lang elke dag iets anders ondernemen, of gewoon een keertje op het mooie dak- terras gaan zitten. Theo en Esther hebben allerlei passende suggesties en verzorgen ook nog eens een uitgebreid ontbijt of op verzoek je lunchpakket of diner! De koelkast is altijd gevuld, zodat je nooit zelf je drankje hoeft te halen. Kortom, je voelt je hier thuis in Spanje!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig , we gaan er zeker vaker heen.

Theo Nabben,
17-11-2018

Het is een mooie omgeving, wel is het raadzaam om voor eigen vervoer te zorgen. Esther en Theo zijn een enthousiast paar die geweldig vriendelijk en gastvrij zijn.

Ze hebben kennis van de omgeving en de bezienswaardigheden. De gezamenlijke diners waren voortreffelijk en smaakvol. Gezellige inrichting in de gezamenlijke huiskamer en mooie kamers.

Gereisd met partner in november 2018

Aanrader

Marianne,
3-11-2018

Samen met 2 vriendinnen 5 nachten verbleven in deze fantastische bed & breakfast. Gelegen midden in de bergen. Het is er heerlijk rustig. Theo en Ester zijn erg gastvrij. Heerlijke tapas en nacho’s Gegeten. Heerlijk uitgebreid compleet ontbijt. De 2 warme 3 gangen maaltijden waren ook erg lekker. Wij hebben met een huurautootje uitstapjes gemaakt naar de prachtige stad Malaga, Granada ( La Alhambra), Frigliano en Nerja. De bed & breakfast is sfeervol ingericht en schoon. Heerlijke bedden en fijne badkamer. Je kunt tegen een geringe vergoeding een flesje wijn, biertje, fris, chipjes en dergelijke gebruiken. Kortom je wordt erg verwend door Theo en Esther.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldige B&B met fantastische eigenaren.

Peter,
2-10-2018

Deze mooie en rustig gelegen B&B is een prima basis om dagtrips te maken. De Nederlandse eigenaren Esther en Theo helpen je graag met het samenstellen van dagprogramma. Het is in overleg mogelijk om een heerlijke avondmaaltijd te gebruiken.

Fantastisch!!

O,
24-9-2018

De gastvrijheid, de prachtige kamers, geweldig ontbijt, de omgeving, het is allemaal top!! 5 sterren plus!!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Hendriks,
16-9-2018

Rustige ligging, prachtige omgeving, erg gastvrij en vriendelijk, schoon, heerlijk eten, goede bedden...kortom het is geweldig!!!

Onvergetelijk

Cindy,
14-9-2018

Als je bij villa deseada een kamer boekt, ben je zeker van een onvergetelijke tijd in Baños de villo! Mede dankzij de gastvrijheid van Theo en Esther, de mooie authentieke B&B, mooie schone kamer en badkamer en heerlijke bedden, het fenomenale uitzicht vanaf het dakterras met jacuzzi,de prachtige omgeving en een heerlijk strand( op een half uurtje rijden).

Esther en Theo doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Van een geweldig ontbijt, heerlijke tapas , pasta en gazpacio, tot een relaxmassage door Esther!

Ook weten ze erg leuke plekjes in de omgeving. Kortom een echte aanrader!

Uitstekend, relax, aanrader

Jordy & Carlijn,
31-8-2018

We zijn maar liefst 17 dagen bij Theo & Esther geweest en hebben een geweldige vakantie gehad. Mede dankzij de gastvrijheid en goede zorgen van Theo & Esther is onze vakantie meer dan geslaagd. Een fantastisch ontbijt op het dakterras met geweldig uitzicht. Schone en nette kamers en prima bedden. Parkeren naast het huis. Heerlijke jacuzzi op het dakterras, dus i.p.v. een dagje strand een dagje Villa Deseada is geen straf. Op korte afstand ligt het dorpje Periana waar je ook nog gebruik kan maken van een keurig openbaar zwembad. Theo & Esther zijn op de hoogte van leuke restaurantjes, verschillende mooie bezienswaardigheden, en allerlei feesten en activiteiten in de buurt. Wij hebben o.a. de Caminito del Rey en de Alhambra in Granada bezocht. Echte aanraders.

Een appeltje of wat water mee voor onderweg? Esther en Theo denken eraan.

Tegen een vergoeding is er van alles beschikbaar (wijn, bier, frisdrank, chips, etc.)

Geweldige vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2018

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Deseada in Periana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Deseada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.