Bed and Breakfast Villa Deseada

21 reviews over Bed and Breakfast Villa Deseada in het Nederlands

Hier word je blij!

Henk en Ingrid,
21-11-2018

Het najaar bleek een prachtseizoen voor Andalusië! Overdag scheen de zon bij aangename temperaturen en 's avonds konden we de hout-kachel in de woonkamer van de B&B aandoen.

Als je een auto huurt, is dit een top- locatie. Het plaatsje ligt centraal tussen de kust, mooie dorpen en interessante steden en indrukwekkende na- tuurgebieden. Je kunt weken lang elke dag iets anders ondernemen, of gewoon een keertje op het mooie dak- terras gaan zitten. Theo en Esther hebben allerlei passende suggesties en verzorgen ook nog eens een uitgebreid ontbijt of op verzoek je lunchpakket of diner! De koelkast is altijd gevuld, zodat je nooit zelf je drankje hoeft te halen. Kortom, je voelt je hier thuis in Spanje!

Geweldig , we gaan er zeker vaker heen.

Theo Nabben,
17-11-2018

Het is een mooie omgeving, wel is het raadzaam om voor eigen vervoer te zorgen. Esther en Theo zijn een enthousiast paar die geweldig vriendelijk en gastvrij zijn.

Ze hebben kennis van de omgeving en de bezienswaardigheden. De gezamenlijke diners waren voortreffelijk en smaakvol. Gezellige inrichting in de gezamenlijke huiskamer en mooie kamers.

Aanrader

Marianne,
3-11-2018

Samen met 2 vriendinnen 5 nachten verbleven in deze fantastische bed & breakfast. Gelegen midden in de bergen. Het is er heerlijk rustig. Theo en Ester zijn erg gastvrij. Heerlijke tapas en nacho’s Gegeten. Heerlijk uitgebreid compleet ontbijt. De 2 warme 3 gangen maaltijden waren ook erg lekker. Wij hebben met een huurautootje uitstapjes gemaakt naar de prachtige stad Malaga, Granada ( La Alhambra), Frigliano en Nerja. De bed & breakfast is sfeervol ingericht en schoon. Heerlijke bedden en fijne badkamer. Je kunt tegen een geringe vergoeding een flesje wijn, biertje, fris, chipjes en dergelijke gebruiken. Kortom je wordt erg verwend door Theo en Esther.

Geweldige B&B met fantastische eigenaren.

Peter,
2-10-2018

Deze mooie en rustig gelegen B&B is een prima basis om dagtrips te maken. De Nederlandse eigenaren Esther en Theo helpen je graag met het samenstellen van dagprogramma. Het is in overleg mogelijk om een heerlijke avondmaaltijd te gebruiken.

Fantastisch!!

O,
24-9-2018

De gastvrijheid, de prachtige kamers, geweldig ontbijt, de omgeving, het is allemaal top!! 5 sterren plus!!

Fantastisch!

Hendriks,
16-9-2018

Rustige ligging, prachtige omgeving, erg gastvrij en vriendelijk, schoon, heerlijk eten, goede bedden...kortom het is geweldig!!!

Onvergetelijk

Cindy,
14-9-2018

Als je bij villa deseada een kamer boekt, ben je zeker van een onvergetelijke tijd in Baños de villo! Mede dankzij de gastvrijheid van Theo en Esther, de mooie authentieke B&B, mooie schone kamer en badkamer en heerlijke bedden, het fenomenale uitzicht vanaf het dakterras met jacuzzi,de prachtige omgeving en een heerlijk strand( op een half uurtje rijden).

Esther en Theo doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Van een geweldig ontbijt, heerlijke tapas , pasta en gazpacio, tot een relaxmassage door Esther!

Ook weten ze erg leuke plekjes in de omgeving. Kortom een echte aanrader!

Uitstekend, relax, aanrader

Jordy & Carlijn,
31-8-2018

We zijn maar liefst 17 dagen bij Theo & Esther geweest en hebben een geweldige vakantie gehad. Mede dankzij de gastvrijheid en goede zorgen van Theo & Esther is onze vakantie meer dan geslaagd. Een fantastisch ontbijt op het dakterras met geweldig uitzicht. Schone en nette kamers en prima bedden. Parkeren naast het huis. Heerlijke jacuzzi op het dakterras, dus i.p.v. een dagje strand een dagje Villa Deseada is geen straf. Op korte afstand ligt het dorpje Periana waar je ook nog gebruik kan maken van een keurig openbaar zwembad. Theo & Esther zijn op de hoogte van leuke restaurantjes, verschillende mooie bezienswaardigheden, en allerlei feesten en activiteiten in de buurt. Wij hebben o.a. de Caminito del Rey en de Alhambra in Granada bezocht. Echte aanraders.

Een appeltje of wat water mee voor onderweg? Esther en Theo denken eraan.

Tegen een vergoeding is er van alles beschikbaar (wijn, bier, frisdrank, chips, etc.)

Geweldige vakantie!

Fantastische locatie en veel gezien van Andalusie!

Jeanette Bruins,
19-8-2018

Top locatie in de bergen, super gastvrije mensen. Schone kamers, heerlijk ontbijt. Alles bespreekbaar qua tijden en extra's bij ontbijt. Diner meerdere keren per week mogelijk. Prima restaurants en cultuur in de buurt. Geweldig uitzicht, ook vanuit de jacuzzi....

Zeer aan te bevelen !!

Daisy & Hugo,
8-8-2018

De villa ligt prachtig in het glooiende Andalusische landschap, heerlijk rustig, prachtig uitzicht vanaf het dakterras met een heerlijke jacuzzi. Super schone kamers, goede bedden en een heerlijk ontbijt met veel verse ingrediënten. Heerlijke ligstoelen om te luieren met een boek.

Eigenaren zijn fijne en attente mensen met oog voor detail en gastheerschap. Zeer bruikbare "insider" tips gekregen over typisch Spaanse restaurants, strandjes en de stad Malaga. We hebben op een van de avonden een heerlijke paella gegeten op het dakterras. Kortom TOP!

PS: Locatie is minder geschikte voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Deseada in Periana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Deseada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.