We hebben een aantal aanbieders voor Periana voor je op een rij gezet:

vakanties Periana

We hebben een aantal aanbieders voor Periana voor je op een rij gezet:

Reviews over Periana

rustig dorp in de bergen

Nic Martens
    19-10-2014

Noord-oostelijk van Malaga , in de Bergen ( heuvels toot 700 m) tref je vele kleine (witte) dorpjes aan. In de dorpjes is relatief weinig te beleven, maar de sfeer is nog echt Spaans. Er zijn meerdere natuurparken en verder zijn er de onvermijdelijke olijfplantages. De vergezichten zijn prachtig en zeer wijds. Bij helder weer kun je van oost naar west wel 60 kilometer overzien. Een heerlijk gebied voor mensen die van rust en ruimte houden. Periana past in dat beeld. Het is een oud en iets groter dorp. Sinds de komst van het stuwmeer la Vinuela is het besef van de economische waarde van het toerisme is gegroeid, maar er is beslist geen massa toerisme. De zon schijnt meestal veel en lang, in de zomer kan het wel 3 maanden niet regenen. In de herfst wordt dat wel anders.

Gereisd Met partner in Sat Sep 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rust

Marianne_eijkemans
    2-11-2012

Periana is een klein dorpje waar niet zo veel te beleven valt behalve rust en mooie uitzichten. Er is een piepklein marktje op de woensdagen, een supermarkt en wat cafe's. In de buurt is wel een Engelse enclave waar meer restaurantjes/cafe's/Englisch shops zijn, wel heel erg Engels (inclusief een Fish & Chips zaak!). Reisafstanden naar grote steden zijn ongeveer: Malaga (45 min), Sevilla (3 uur), Nerja (40 min); een grote supermarkt (supermercado) is op ongeveer 30 minuten, bij de oprit naar de snelweg richting Malaga en Nerja.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

Een leuk dorpje, maar niet meer dan dat

Babet en Arjan
    11-10-2012

Periana is een geweldige uitvalsbasis voor het oostelijk deel van andalusie tussen malaga granda en nerja. Al ligt dit uiteraard wel aan je accomodatie. Las mayorales, is prima geschikt en van horen zeggen is Cantueso ook een prettige accomodatie. Het restaurant is uitstekend! Voor de rest heb je in periana niet zoveel. Voor de grote supermarkten rij je het beste naar velez malaga.

Gereisd Met partner in Tue Oct 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorpje met aardige mensen

Maud en Arie
    18-8-2008

Een leuk dorpje, maar ook niet meer dan dat. Passeo Bellavista + Calle Huelva moet je het mee doem, daar ook de enige supermarkt met iets verderop apotheek, geldautomaat en wat cafés waar je 's avonds leker buiten kunt zitten en tapa's (maar ook meer) kunt happen. Marktje (helemaal onderin dorp)stelt niet veel voor maar de wandeling door het dorp is wel leuk.

Gereisd Met partner in augustus 2008
Periana scoort een 7,5 uit 10, op basis van 10 reviews