Camping Granada

1 review over Camping Granada in het Nederlands

Prima!

Vivian
4-10-2017

Hier voor 1 nacht met de camper gestaan. Prima plekken, met de camper goed te doen. Let op de lengte van je camper en volg de borden, langer dan 7.5 meter past niet! Prima sanitair en een heerlijk zwembad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Granada in Peligros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Granada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.