Hotel La Hospedería de San Francisco

Kleine hotelsWeer vandaag14°4°
Hotel La Hospedería de San Francisco

We hebben een aantal aanbieders voor La Hospedería de San Francisco voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel La Hospedería de San Francisco in het Nederlands

Prachtig, sfeervol hotel in een klooster.

fam. Brey
24-6-2011

Mooie tuin met prachtig langwerpig zwembad. Goede badkamer met lekker douche en apart ligbad. Geen eigen parkeerplaats, maar parkeren rondom het hotel.

Charmante accomodatie.

Theo Verhoeven
7-2-2009

Het hotel heeft stijl en de kamer was mooi. Geen lift. Het personeel was formeel. Het ontbijt was prima. De dinerkaart was ons te prijzig, maar er kwamen chique spaanse mensen eten. Het zwembad was apart van vorm, maar mocht je alleen gebruiken "op eigen risico" de directie wilde niet aansprakelijk worden gesteld. Leuke (moes-)tuin en veel rust.

2008

Redelijk hotel in oud klooster met vriendelijk personeel en goed eten.

Plaats is niet veel aan maar voor 1 nachtje op doorreis, ligt goed op de route richting Sevilla.

2007

Dit hotel zit in een oud klooster dat prachtig is gerenoveerd met behoud van de oude sfeer. De kamers zijn ruim en goed ingericht, en er zijn talloze gezellige salons en binnenplaatsen in het hotel. Het personeel is vriendelijk en doet zijn best het je naar de zin te maken. In de tuin van het klooster ligt een lekker zwembad.

Voormalig klooster, dat is nog te ervaren. Er zijn drie zwembaden (niet allemaal even schoon), er is een geweldig restaurant! De kamers kijken uit op een binnenplaatsje, erg charmant, vriendelijke receptie. Ontbijt is ok. Dorp zelf is niet echt de moeite. Wel erg spaans, laat eten, tapas, kids en oude mannetjes, kortom leuk.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Hospedería de San Francisco in Palma del Río, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Hospedería de San Francisco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.