Reviews over Palma del Río

Prima hotel, echt een aanrader.

Jaap
    17-9-2011

1 nacht, op doorreis in hotel castllo verbleven. Aan de buitenkant leek het maar een klein hotelletje. Binnen een zee van ruimte. Kamer, bed, sanitair, ontbijt en diner prima. Klein minpuntje het raam van onze kamer monde uit op een overkapte binnenplaats. S' avonds lekker op een terrasje kunnen zitten terwijl het plaatselijke muziekkorps aan het oefenen was.

Prachtig, sfeervol hotel in een klooster.

fam. Brey
    24-6-2011

Mooie tuin met prachtig langwerpig zwembad. Goede badkamer met lekker douche en apart ligbad. Geen eigen parkeerplaats, maar parkeren rondom het hotel.

Charmante accomodatie.

Theo Verhoeven
    7-2-2009

Het hotel heeft stijl en de kamer was mooi. Geen lift. Het personeel was formeel. Het ontbijt was prima. De dinerkaart was ons te prijzig, maar er kwamen chique spaanse mensen eten. Het zwembad was apart van vorm, maar mocht je alleen gebruiken "op eigen risico" de directie wilde niet aansprakelijk worden gesteld. Leuke (moes-)tuin en veel rust.

Redelijk hotel in oud klooster met vriendelijk personeel 1

Edwin
    21-4-2008

Redelijk hotel in oud klooster met vriendelijk personeel en goed eten.

Plaats is niet veel aan maar voor 1 nachtje op doorreis, ligt goed op de route richting Sevilla.

Dit hotel zit in een oud klooster dat prachtig is met van

Stijn Breton
    14-10-2007

Dit hotel zit in een oud klooster dat prachtig is gerenoveerd met behoud van de oude sfeer. De kamers zijn ruim en goed ingericht, en er zijn talloze gezellige salons en binnenplaatsen in het hotel. Het personeel is vriendelijk en doet zijn best het je naar de zin te maken. In de tuin van het klooster ligt een lekker zwembad.

Palma del Río scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews