Vakantiehuis Molinos de Padul

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

5 reviews over Vakantiehuis Molinos de Padul

• 8Bert20-10-2011

Heerlijke plek voor rust, cultuur en natuur

Prachtige plek als uitvalsbasis voor Granada en Sierra Nevada.

• 9bkenter19-09-2011

Heerlijk relaxed

Super aardige beheerders. Fijne rustige omgeving. Woonkamer wat aan de kleine kant maar met het prachtige weer zit je toch niet binnen! Terras geweldig, tuin super, zwembad wel klein maar voor de verfrissing prima.

• 9Karen09-05-2010

Heerlijke accomodatie in authentieke omgeving

Wij zaten in appartement Mis Queres. Was vrij klein maar erg knus en voldoet prima, (je komt hier niet naartoe om langdurig binnen te zitten...). Tuin is prachtig aangelegd en wordt frequent onderhouden. Het zwembad was officieel nog dicht, maar we mochten gebruik maken van het zwembad van een apart gelegen huisje op het terrein. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren. Keukeninrichting over het algemeen goed, alleen zaken als een fluitketel ontbreken, een pannetje werkt ook... Enige nadeel was dat je in ons huisje de pomp voor het bronwater goed kon horen. Heerlijke vakantie gehad, onze meiden hebben zich prima vermaakt in het zwembad, op de schommel en met ezel Margarita. Ook het eieren rapen was een terugkerend ritueel (als iemand anders je al niet was voorgeweest ;-)

• 9Loes15-10-2009

Complete huisjes op heerlijke plek

Huisje is netjes ingericht, keuken is eenvoudig, maar compleet. Zelfs hand-en theedoeken, zout/peper, olie/azijn, afwasmiddel/spons etc. aanwezig. Kamers prima ingericht. Goede bedden. Aangevraagd kinderbedje stond klaar incl. beddegoed. Groot terras aan de voorzijde, heerlijke tuin aan achterzijde. Kippen op het terrein en speelgelegenheid voor kids (3 schommels). Carport zodat auto in schaduw kan staan. Milieuvriendelijk karakter. Eigenaren spreken Spaans en Frans en zijn erg aardig. Kregen flesje wijn bij aankomst.

• 10Rene12-05-2009

Klein paradijsje

Een klein paradijsje, met uitzicht op de besneeuwde Sierra Nevada. Prachtige, uitstekend onderhouden tuin. We waren er een weekje begin mei, en hadden het "rijk alleen", d.w.z. met kippen (iedere dag verse eieren!), poes en ezel. Onze kinderen (5 en 6 jaar) vonden het geweldig! Ook het zwembad (hoewel niet verwarmd) kon al gebruikt worden. Inrichting huisje ("Senaamica") is eenvoudig; Prima bedden. Mocht je het beu zijn om iedere avond te kunnen genieten van een glaasje wijn op de prachtige veranda: de TV heeft alleen spaanse zenders (maar wel een DVD speler aanwezig en een videotheek in het dorp). Dorp Padul heeft weinig te bieden, en een beetje supermarkt hebben we nergens dicht in de buurt gezien, maar met de auto ben je zo ergens (o.a. Granada heel gemakkelijk bereikbaar).

0 tips over Vakantiehuis Molinos de Padul

0 vragen over Vakantiehuis Molinos de Padul