We hebben een aantal aanbieders voor Osuna voor je op een rij gezet:

Reviews over Osuna

fantastisch

Eliza Zmijewska
    3-3-2018

Prachtig, landelijk hotelletje in een weinig toeristische plek Osuna. Hieruit veel leuke excursies te maken; niet alleen naar grote steden maar ook kleinere en mooie zoals o.a. Cabra, Ecija, Antequerra. Natuurparken om te wandelen in de buurt.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige authentieke stad centraal in Andalusie

Wim en Willy
    29-5-2013

Genoeg tapas restaurantjes met weinig toeristen en uist veel spanjaarden. Geweldig echt even weg van Nederland en de stroom toeristen. Auto is een must. Zo ben je snel in de interessante plaatsen in Andalusie.

Gereisd Met partner in Thu May 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal als centraal gelegen punt voor citytrips

Stefan Empsen
    21-6-2010

Osuna heeft zijn plaats in de geschiedenis van Andalusie gezet als hertogenstad. Dit heeft ook zijn stempel gedrukt op de mooie gebouwen. Het is relatief klein, nog typisch spaans en ideaal als verblijfstad om gerichte citytrips te starten. Er zijn tal van tapabars en Casa Curro heeft zelfs een vermelding in de reisgids : het capitool Andalusie&costa del sol (p92).
    Het is ook de stad waar de opnames geweest zijn van het Belgische TV programma : De andalusische droom. Je kan logeren in de B&B van vlamingen

Gereisd Met partner in maart 2010
Osuna scoort een 8,3 uit 10, op basis van 9 reviews