Vakantiehuis Casa Bayacas

24 reviews over Vakantiehuis Casa Bayacas in het Nederlands

Fantastische locatie

Joyce
26-6-2016

Wij verbleven in juni voor 2 weken bij Chris & Yvonne in de caravan met ons zoontje van 3 jaar. Wat een fantastische plek is dit. Chris & Yvonne zijn ontzettend behulpzaam! Je hebt alle ruimte van de heerlijke tuin rondom de caravan & in de hangmat onder de bomen kan je een heerlijke siësta houden. Ons zoontje heeft zich prima vermaakt op het land met de honden & in het zwembad. De combinatie van strand, bergen, steden & de rust bij je verblijf maakt dit plekje uniek!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

We zouden zo terug gaan

Bert Vandenbussche
23-6-2014

Vier dagen in een caravan gelogeerd, ten midden van een fantastisch ogende en geurende tuin (met o.a. sinaasappelbomen). Natuur en rust. Heerlijk gegeten op de dag van onze aankomst bij de gastvrouw.

Op een steenworp van het hooggebergte (waar we schitterende wandelingen gemaakt hebben) en het dorpje Orgiva.

We zouden meteen terug gaan!

Gereisd met partner in juni 2013

Stilte, sfeervol, stralend weer

willem kamper
24-5-2014

Prachtig gelegen onder de uitlopers van de Sierra Neveda. Je bent zo in een prachtig bergachtig wandelgebied, je bent zo aan zeer met mooie intieme zandstranden en ook de heldere en unieke Rio Verde is met ruim een uur rijden binnen handbereik. Orgiva is op ruim een half uur wandelafstand en heeft leuke eco-winkel en onder andere een fantastisch Marokkaans Restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Casa Bayacas: goed voor meerdere vakantieweken

Gerard en Annelies
10-5-2014

Het huisje is sober, smaakvol ingericht. Het terras biedt een prachtig uitzicht op de bergen en de tuin (gezamenlijk gebruik) is groot met prachtige fruitbomen. De eigenaren zijn een behulpzaam, gastvrij Nederlands gezin. De huisje is geschikt voor een verstilde vakantie maar ook voor actievelingen. Op wandelafstand ligt het prettige Moorse stadje Orgiva en op autoafstand (45 autominuten) heb je de keuze tussen het kustleven van de Middellandse Zee, de cultuur van Granada, dan wel de historie in het Alhambra.

Gereisd met partner in januari 2014

Een heerlijke relaxte plek

Bianca Spits
22-9-2013

Wat een fijne, relaxte, prachtige en rustgevende plek. Je voelt je er direct thuis. De caravan bood ons precies wat we nodig hadden en was meer dan voldoende ingericht voor alles wat we nodig konden hebben. En dat allemaal op slechts twee uurtjes rijden vanaf Malaga. Bayacas ligt heel centraal. Een goede plek om veel van de omgeving te zien. Of dit nu de kust is of Granada of een van de andere super leuke bergdorpjes in de omgeving. Op het land zelf is het ook heel goed uit te houden. Het zwembad was heerlijk ( de kinderen konden er geen genoeg van krijgen) en overal fruitbomen, groente en kruiden. De kippen vulden het aan met een vers eitje op zn tijd. Vlakbij Bayacas ligt een heel leuk stadje Orgiva waar op donderdag altijd een leuk marktje is. En waar veel (biologische) winkeltjes zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtige en bijzondere plek.

bram & lize
27-6-2013

Wij verbleven voor de 2e keer in de blauwe caravan. De eerste keer, in september, plukten we verse vijgen, nu, in juni, sinaasappels voor een verse jus! Een plek om tot rust te komen, te wandelen in het (hoog)gebergte, te zwemmen in de mooie baaitjes aan de kust en tranquillo koffie te drinken bij Galindo Plaza in Orgiva. En verder nog te veel om op te noemen maar bovenal een heel fijne ontvangst door Chris en Yvonne. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijk!!

Sico
23-6-2013

We hebben super genoten van ons verblijf bij chris en yvonne. Naast de heerlijke omgeving en alle fruit en natuur om ons heen dat we zo mochten plukken, de verse eitjes etc., hebben we ook genoten van hun hartelijkheid en gezelligheid. Voor natuurliefhebbers en mensen die vanuit een lekkere uitvalsbasis de Alpujarras en Andalucia willen ontdekken een perfecte stek!

Gereisd met partner in januari 2013

Verrassend mooi en goed bereikbaar

Peter en Lilian
9-6-2013

Wij verbleven aanvankelijk in een van de caravans, voor drie nachten. Het beviel ons zo goed dat we hebben bijgeboekt en ook de andere caravan mochten ervaren. Het is ons uitstekend bevallen, prachtige natuur, veel ruimte, warme gastvrijheid van Chris en Yvonne. Kortom, voor natuurliefhebbers een aanrader, wij komen terug ....

Gereisd met partner in mei 2013

Rustige plek in pracht omgeving

Begelinger
9-6-2013

Fijne mei vakatie in Zuid Spanje. Wat een fijne plek om uit te rusten en als uitvals basis te gebruiken voor leuke tripjes. Bergdorpjes, mooie stranden, leuke steden.

Het huisje heeft alles wat je nodig hebt en de ontvangst is hartelijk en ongedwongen. Chris en Yvonne hebben ook veel tips voor tripjes

Dochter van acht vermaakte zich prima en pa en ma genoten van de rust.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Geweldig genoten

kramer
20-5-2013

Uitzicht is werkelijk prachtig en een zeer ruim huis.

Leuk met de doggies spelen, sinaasappels plukken en verse eitjes in de morgen.

"Menu del Dia" in het dorp is erg goedkoop en meer dan goed.

Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Bayacas in Orgiva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Bayacas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.