Hotel Refugio de Juanar

5.7Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Ojén

Op vakantie geweest naar Refugio de Juanar?

5.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Refugio de Juanar voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Refugio de Juanar

• 5jean08-06-2012

Mooi gelegen in de bergen, iets voor wandelaars.

Niemand bij de receptie, zelf zoeken waar iemand was. Deprimerende 2 persoons kamer met maar 1 stoel, wel airco en een ijskastje en wifi vanuit het raam. Eerste dag omdat we om 15.00 aan kwamen daar lunch besteld, sandwich ham/kaas EUR 7 excl. btw, 2 sneden brood, 2 ham en 2 kaas, zonder enige versiering. In het dorp voor hetzelfde met friet EUR 1.80. Personeel wel vriendelijk, maar altijd zoeken waar iemand was. Ontbijt 2 sneden iets aangebrand brood met ham/kaas en een snee cake.

Gereisd met partner in mei 2012

• 5K Hofmans29-06-2009

het leek zo fantastisch

het hotel is prachtig gelegen. we zouden er oorspronkelijk 4 nachten blijven, maar we hebben door grote desillusie al voor de eerste nacht besloten er niet langer te blijven. Door de prachtige afgelegen locatie, is er geen bereik voor mobiele telefoons. voor de 1 zeer positief, voor ons iets minder. Het staat helaas ook nergens aangegeven bij recencies of hotelinformatie! Het restaurant wordt omschreven als fantastische keuken, maar ook dit was een grote teleurstelling. Droog, taai vlees, met een krop sla in 2 gesneden en frietjes die in de olie lagen die op het bord was gegoten. Het zwembad was niet onderhouden, de filter werkte niet en rond het zwembad zaten enorm veel insecten, gaande van vliegen, tot paardevliegen, sluipwespen e.d. niet erg aangenaam en rustig relaxen dus! de kamers werd van gezegd dat ze allemaal een balkon en airco hebben, helaas geen van beide! Het personeel was stug en niet vriendelijk. de receptie was niet bezet. een vos kwam s avonds op het terras

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Johan en Elly05-11-2006

mooi gelegen hotel in een prachtige omgeving, waar je vast prachtig kunt wandelen. Wij hebben hier maar een nacht gezeten, dus niet veel gezien van de omgeving. Het personeel was erg nors en niet erg behulpzaam. De kamer was erg slecht verlicht en met wat moeite hebben we er een schemerlamp bij gekregen. Omdat we erg vroeg naar het vliegveld moesten konden we geen ontbijt krijgen en er kon maar nauwelijks een kopje koffie af.

Gereisd in november 2006

Hotel Refugio de Juanar info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken