Hotel La Posada del Angel

Hotel La Posada del Angel
9,4

13 tips over Hotel La Posada del Angel

Eric de Bruijn, 10-8-2015
Kies de kamer met terras. Iets duurder, maar zo fijn.
Sergio Berrenchina, 6-5-2015
Dat is nou het mooie van La Posada del Angel... je maakt deel uit van een Spaanse dorpsgemeenschap en tegelijkertijd ben je in no-time in het oude centrum van het mondaine Marbella, lunch je aan het strand bij Aqui Te Quiero Ver, wandel je in de bergen bij Refugio de Juanar of zit je op het terras van Cappuccino aan de 'golden mile'. De stad Malaga (op 45 min.) is zeker een bezoek waard. Ook Tarifa (op 75 min.) met haar prachtige stranden is goed te doen in een dag. Wij komen zeker terug.
Rob Limburg, 29-6-2014
Huur altijd een auto als je deze kant opgaat.

We hebben een aantal aanbieders voor La Posada del Angel voor je op een rij gezet:

Yvonne Maas, 12-5-2014
Familiekamer erg fijn met kinderen!
J.Tulp, 24-11-2013
Restaurants? Het hele dorpsplein! Aanrader, El Tunel.
Fam. Piket, 25-8-2013
Ton en Helga kunnen je helpen met de leukste activiteiten/plekjes/ restaurantjes etc. in de buurt. Zo hebben wij een aantal keer gezwommen in het dorpszwembad in Ojen, zijn naar een heel leuk strand geweest en hebben daar heerlijk gegeten in een strandtent etc.

Tom Devilee, 1-4-2013
Parkeren in het stadje Ojen is moeilijk en de straten zijn smal. Er bevindt zich een grote parkeerplaats aan het begin van het dorp en met één telefoontje naar de eigenaar wordt je met je bagage opgehaald in een leuk golfkarretje.
Antoinette Coster, 1-11-2012
De oude stad Ronda (1 uurtje rijden) en ook het oude winkelcentrum van Marbella (10 minuten) zijn beide een bezoek waard. Ton en Helga kunnen een rondreis (inclusief hotels) voor je regelen naar Grenada en Sevilla.
Jeroen du Pau, 20-10-2012

Mooie rondrit langs Ronda.

Spaanse tapas op het dorpsplein.

Marcelle, 9-10-2012
Omdat ons bezoek maar kort was zijn we niet gaan wandelen (waar de omgeving zich overigens uitstekend voor leent), maar we hebben wel twee autotochten gemaakt. De 1e dag richting Ronda en de 2e dag Ardales. Onderweg zijn we regelmatig gestopt om van de mooie vergezichten en de natuur te genieten.