Reviews over Nigüelas

Midden in Dorp

Casper,
    11-11-2012

Wij hadden een kamer aan de zijkant van het bed en breakfast. Service goed ontbijt voldoende. Wel wat weggestopt in donkere kamer. Beter ontbijten waar de mensen ook kunnen dineren. Kamers waren half okt fris ligt ook op 800 meter en avonden fris.

Andalusië op z'n best!

Jeannet,
    13-9-2012

Hotel La Casa de Lino is echt geweldig. Je krijgt er een warm onthaal, veel tips van de baas zelf en het eten is echt fantastisch. De sfeer is ontspannend en gezellig. Het hotelletje is typisch andalusisch en charmant.

Alles ziet er keurig en schoon uit. Prima uitvalsbasis naar Granada en de stranden. Na een drukke dag is het heerlijk om hier weer terug te komen en de prijs........valt reuze mee. Echt een aanrader!!! Gewoon doen.

Aanrader: Prachtig landhuis in hartje Niguëlas

Francis Braekeleire,
    9-7-2010

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in La Huerta del Cura te Niguëlas. Eigenaars Queta en haar man hebben ons erg goed opgevangen door hun gastvrijheid en behulpzaamheid. Ze waren steeds ter beschikking voor tips of vragen of problemen mochten die er al zijn geweest.

Hun mooie domein is ruim met een mooi zwembad in de lounge-tuin. Ons dochtertje kreeg maar niet genoeg van de konijntjes en kippen naast de uitgebreide moestuin die met veel liefde verzorgd wordt! Het oude huis zelf bevat enkele ruime appartementen met erg mooie rustieke afwerking van lokaal houtsnijwerk. De bedden zijn van goede kwaliteit (we hebben heerlijk geslapen) net als de sanitaire voorzieningen in de ruime badkamer.

Hoewel de keuken voor ons iets ruimer uitgerust mag worden (we koken graag uitgebreid zelf), bevat ze wel alle noodzakelijke voorzieningen, zelfs met oog voor detail. Comfortvoorzieningen zijn ruim aanwezig zoals wasmachine, microgolfoven, oven, dampkap, ...

Hier willen we zeker nog terugkomen!

Nigüelas scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews