Appartement Valparaiso

Appartement Valparaiso
7,6

4 tips over Appartement Valparaiso

fam_doornink, 7-5-2013
Huur een auto en ga een paar dagen het achterland verkennen: de Sierra Nevada ligt vlakbij en is echt schitterend. Verder is het witte bergdorpje Frigiliana een echte aanrader en is het 's avonds heerlijk slenteren over de boulevard van Torrox.....
fam_doornink, 30-3-2013
Huur een auto en verken de schitterende omgeving! Prachtige oude Andalusische dorpjes om uren in rond te struinen, schitterende baaitjes met palmbomen en glashelder water, en de magnifieke Sierra Nevada ligt op een uurtje rijden!
fam_doornink, 30-3-2013
Huur een auto en ga het prachtige binnenland in!

Jessica Doornink, 30-3-2013
Nerja zelf is een mooi plaatsje met prachtige stranden, maar ook het bergachtige binnenland is schitterend. Wij hebben een auto gehuurd en diverse tochten gemaakt, o.a. naar de Sierra Nevada. Fantastisch!