Appartement Valparaiso

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

heerlijk!

sandra
25-4-2013

een heerlijk (schoon - opgeruimd) appartement op een prima locatie, voor herhaling vatbaar!

Fantastische vakantie!

Jessica Doornink
30-3-2013

Wij hebben hier in de zomer 2012 twee heerlijke weken doorgebracht. Het appartement is groot, met een klein balkon bij de keuken en een giga balkon met uitzicht op de tropische tuin, het zwembad en Nerja aan de woonkamerkant. Het prachtige strand van Burriana is op loopafstand (ook veel leuke restaurantjes en kroegen, trouwens), al moet je niet slecht ter been zijn, want de hoogteverschillen zijn aanzienlijk. Wij waren hier samen met onze dochter van twaalf, die al snel een vriendinnetje vond en zich prima vermaakt heeft in en rond het zwembad. Het appartement beschikt over een prima uitgeruste keuken, een kinder- en een ouderslaapkamer met openslaande deuren naar het balkon. Er zijn bovendien twee badkamers: een ongekende luxe! Kortom: voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Het appartement wordt trouwens niet door een grote reisorganisatie verhuurd, maar door een (zeer vriendelijk) Nederlands echtpaar.
2006

Niet voor mensen die moeilijk terbeen zijn, App

Dick.Pasterkamp
17-9-2006

Niet voor mensen die moeilijk terbeen zijn, App. zijn prima.

Dicht bij het strand.

Wij weten niet welke reisprovider die dit in hun progamma hebben,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valparaiso in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valparaiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Valparaiso scoort een 7.64 uit 10 op basis van 4 reviews.