Hostel Tres Soles

Hostel Tres Soles

4 reviews over Hostel Tres Soles in het Nederlands

Geweldig hostal!!!

Ad, 14-11-2012

Leuk klein schalig hostal midden in het centrum van Nerja, kamer niet groot maar voldoet, prachtige badkamer. Ontbijt inclusief alleen pas vanaf 10.00 uur. Parkeren auto lastig maar kan in de straatjes in de buurt of bij het Burriana strand.

Leuk klein hostal

Ad, 22-6-2012

Klein hostal met prima kamers, perfecte badkamer en een goed bed, dagelijks schoongemaakt.

Prima hotel

mevrouw Smid, 8-4-2012

Centrale ligging, vlak bij strand en parkeerplaats

We hebben een aantal aanbieders voor Tres Soles voor je op een rij gezet:

klein, eenvoudig maar heel centraal gelegen

Monique, 4-9-2011

Aan de hand van andere beoordelingen heb ik hier een kamer geboekt. Helaas was het voor mij geen 9 of een 10 waard. De kamers zijn klein, wel heel schoon, evenals de badkamer. De kamers aan de voorzijde hebben erg veel last van het geluid van de straat (wel autovrij). Het is een soort 'doorloop'straat. Het ontbijt was zeer eentonig, weinig variatie jammer. De koffie was wel erg lekker. Het hostel ligt wel centraal t.o.v. de parkeerplaats, de strandjes en het centrum met alle winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Het personeel is wel heel aardig en helpen je waar ze kunnen. 7 nachten in dit hostel was echt veel te lang.

We hebben een aantal aanbieders voor Tres Soles voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Tres Soles in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Tres Soles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Tres Soles scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: