Aparthotel Toboso

24 reviews over Aparthotel Toboso

• 2018
    8El Schakelaar06-03-2018

Prima

Prima verhouding kwaliteit/prijs. Erg schoon. Ontbijt goed. Aardige medewerkers Parkeerplaats voor de deur.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

8nicoleenhans02-07-2014

Mooi Hotel

Mooi hotel op een mooie locatie, balkon van Europa op loop afstand en een gezellig pleintje met erg gezellige terrasjes. vriendelijke mensen aan de receptie kregen zelfs een gratis upgrade naar een kamer met zeezicht.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Ingrid05-03-2014

Geweldige locatie!

Toboso is een kleinschalig goed verzorgd aparthotel met een unieke ligging aan een leuk pleintje. Wij verbleven in een mooi 2 kamerappartement met ruim balkon en uitzicht op zee aan de achterkant van het plein. Aan deze kant hebben de appartementen allemaal echte balkons. Aan de pleinkant Franse balkons. Nerja is een gezellig authentiek Spaans plaatsje met leuke kleine strandjes. Toboso heeft een geweldig terras met uitzicht op zee en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in februari 2014

• 9Jolanda19-09-2013

Geweldige ligging

Het hotel ligt geweldig aan een lief pleintje naast de kerk maar daar heb je geen last van. Wij hadden een studio geboekt maar kregen een soort van penthouse met een super groot balkon aan zee. Naar de zee is het wel een kleine klim maar erg leuke lieve strandjes. Nerja is erg knus en echt een spaans sfeertje. Vergeet ook niet naar de ezeltjes opvang te gaan het is te lopen en die doen erg goed werk. Nerja en omgeving is super.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 8Erwin Tips04-02-2013

Knap zicht, maar inkijk vanuit andere kamers

Zeer leuk, charmant en gezellig hotel. Gelegen aan de kust, bij ons reeds gekend om het gezellige terras, maar de kamers kijken op elkaar uit waardoor de privacy niet altijd gerespecteerd wordt.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Riky10-06-2012

Centraal maar let wel op welke kamer je boekt

Het apartementencomplex is niks mis mee wij hadden alleen de pech een studio te hebben aande voorkant met een Frans balkon daar kun je dus niet lekker relaxen en ontbijten! We hadden zelfs geen eethoek we zaten op de bank met het ontbijt aan de salontafel te eten . Verschillende keren om een andere kamer gevraagd waar ze erg hun best voor deden maar wat helaas niet gelukt is .Dus geef wat extra geld uit voor een apartementen dan heb je meer kans om een kamer te krijgen met een balkon! Wel heel vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8BJ17-04-2012

Prima appartement op fantastische locatie

Een kleinschalig complex in het hart van Nerja gelegen. Twee-kamer appartement niet groot, eenvoudig ingericht met balkon en zeezicht voor een prima prijs. Vriendelijk personeel aan de receptie. Gewoon goed.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Arie30-07-2011

Prima accomodatie in centrum Nerja

Toboso is een prima accomodatie in het centrum van Nerja. Twee stranden op 5 min. lopen. overige stranden liggen wat verder weg. Alle kamers zijn prima ingericht, studio heeft twee-pits electrische kookplaat + voldoende keukeninrichting. Tweepersoonsbed is vrij smal en weinig comfortabel. Schoonmaak om de 3 dagen, heb je eerder schone handdoeken nodig dan kan je daar om vragen. Alle kamers hebben zeezicht (vanaf 2e etage). Er zijn ook kamers met frans balkon. Prima receptioniste ( Melanie) geeft allerlei info over Nerja en eventuele excursies die je zou kunnen maken. In Nerja komen veel Spanjaarden, Engelse toeristen, Scandinaviers en Fransen. Minder Duitsers en Nederlanders gezien. Veel gezinnen met kinderen, weinig jongeren gezien.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Noes18-10-2010

Geweldig appartement, zeer centrale ligging!

Wij zijn vorige week teruggekomen uit Toboso en hebben er een supertijd gehad. We hadden een kamer zonder zeezicht geboekt en toch zeezicht/zwembadzicht gekregen met balkon (kamer 007). Op de kamer is kookgerei aanwezig zodat je bijvoorbeeld een eitje kunt bakken en dit lekker op kunt eten op je balkon. Toboso ligt erg centraal, aan de voorkant stap je zo het gezellige, drukke plein op met o.a. een terras wat bij het appartementencomplex hoort. Aan de achterkant ligt de zee en ook hier een mooi groot terras wat bij het appartementencomplex hoort met een prachtig uitzicht op de zee. Beneden het appartement ligt een Engelse pub, hier wordt in het weekend live-muziek gespeeld en zijn ongeveer tot 4 uur open. Wij zijn in het voorjaar van plan om terug te gaan naar Nerja, Toboso, het is ons supergoed bevallen!

Gereisd met partner in september 2010

• 8Martijn en Willemijn18-08-2010

Fantastische locatie!

Wij hebben met zijn 2en erg genoten van Toboso in Nerja. Het appartement zag er goed uit en was prima verzorgt. Doordat wij geen zeezicht geboekt hadden, hadden wij ook geen balkon. Dit wisten wij van te voren en vonden wij ook geen probleem. De locatie van Toboso is perfect. Centraal bij het gezellige centrum van de stad en dicht bij het strand. De tapasbar Lizarran vonden wij erg leuk en lekker, ze hebben er ook een NL kaart erg handig. Ook het terras bij Toboso is aan te raden, voor een lekker drankje of een cocktail.

Gereisd met partner in augustus 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenMassages