Bed and Breakfast Sueño Majo

BedAndBreakfastWeer vandaag30°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Sueño Majo voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Sueño Majo in het Nederlands

Geweldige B&B!

Irma Driessen
9-7-2014

Een geweldige B&B met een super uitzicht! Heerlijk rustig op de berg maar als je wilt ben je zo bij het strand van Nerja.

We zijn heel vriendelijk ontvangen met een heerlijk hapje en drankje wat erg fijn is na je reis. Ook heerlijk ontbeten met zelf gebakken brood door Jolanda!

De kamer was verzorgd en zeer schoon. Heerlijk wakker worden met zo'n uitzicht! Wij komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sueño Majo in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sueño Majo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.