Géén boekingskosten

Appartement Stella Maris

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Nerja

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Stella Maris voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 61 reviews

Meer appartement info

61 Reviews over Stella Maris

• 5fam Ypenburg01-08-2016

behoorlijke tegenvaller

Appartementen zijn prive eigendom, dus geen receptie. Je moet naar een makelaar aan de andere kant van Nerja voor de betaling, erg onhandig. Slechts 1x p/wk worden beddengoed en handdoeken verwisseld. In het zwembad, tussen 15- en 17 uur gesloten, mag niets; geen ballen, niet duiken enz. Niet leuk voor onze zoon (12) Bij het zwembad moet je de (aftandse!) ligbedden zelf in en uit de kelder sjouwen. Vanuit het zwembad kun je via een deur naar het strand, maar de sleutel van die deur gunde de eigenaar ons blijkbaar niet, omlopen dus. Op onze vertrek dag kwamen er geen nieuwe mensen in. De verhurende makelaar heeft de eigenaar gevraagd of wij dan een latere check out mochten omdat we pas om 2045 uur vlogen, maar de eigenaar wilde helaas niet meewerken. De ligging is perfect, maar er zijn alternatieven in de buurt, zoals Perla Marina. Inrichting is wel in orde en ik had me achteraf misschien beter moeten inlezen. Wij gaan zeker terug naar Nerja, maar niet meer in dit appartement.

• 8PMT09-11-2014

Appartement blok 4 2B

Sleutel moest bij de makelaar opgehaald worden aan de andere kant van Nerja. Voordat je de lift bereikt moet je eerst een zestal treden op, dus niet goed toegankelijk. App. ligt west-oost waarbij de kamer/balkon op het westen ligt en de straat in kijkt en gedeeltelijk op zee. Achterbalkon kijkt op zee oosten. Beide balkons niet erg groot. 2 slpkmrs met ruime kasten. 1 slpkmer groter dan de andere, beiden niet echt ruim. In beiden 2x 1 zeer lage persoonsbedden ( 2x 70 en 2x 80cm) met (te) harde matrassen. Keuken voorzien van alle appatuur (af- wasmachine, broodrooster 4-pits halogeen, oven, magnetron) geen keukenlinnen. 2 badkamers met toilet en douchebak met gordijn, 1 badkamer erg krap. Sanitair kit schimmelig/weerplekken. Woonkamer met bank, stoel, eetkamer tafel en evt extra bed, flatscreen tv met Spaans zenders ,een decoder 4x Duitse zenders) beiden slecht ontvangst.1 set sleutels gekregen wat erg lastig was bij gescheiden weggaan.Handdoeken 1set pp voor 14 dgn,, geen schoonmaak

• 7H&H05-01-2013

Kwaliteit daalt

Voor de derde maal bezocht. Onderhoud aan de eenvoudige inrichting en de serviceverlening door beheerder zijn zodanig achteruit gegaan dat wij niet meer terug zullen keren.

• 6Hans24-09-2012

onvolledige beschrijving in de reisgids

Wij waren van 6 t/m 20 september 2012 in Nerja, appartement Stella Maris. Het appartement was keurig ingericht en van alle gemakken voorzien, de ligging was prima met mooie tuin en zwembad. Maar de beschrijving in de reisgids is wel erg onvolledig, zo wordt niet vermeld dat het appartement niet wordt schoongemaakt en de handdoeken en het bedlinnen maar één keer per week wordt verwisseld. Wij moesten het dus doen met twee (witte) handdoeken per persoon per week. De wat smoezelige ligstoelen moest je zelf uit de kelder halen en voor 19.00 uur weer terug zetten en parasols waren niet aanwezig. En wat lopen er een honden !!!!(met baasjes die de poep niet opruimen)met het gevolg dat het ontspannen wandelen regelmatig overgaat in een inspannende "keuteldans".

• 8Martin14-09-2012

Lekker hotel met prima kamers en mooie omgeving

Dit hotel staat op een mooie plek. De omgeving is mooi en het weer is heerlijk. Mooie plekken te zien. De kamer was wat simpel ingericht maar wel helemaal prima met een lekker hotel met zitje.

• 10Beata01-06-2012

Swietne miejsce

Bardzo pomocny i przesympatyczny Polak prowadzący Biuro.Rewelacyjny kontakt .Polecam wszystkim na wakacyjny wyjazd.

• 8H.van den Dungen31-05-2012

geweldig

zijn net terug van stella maris,bij aankomst stond de beheerder al te wachten na een telefoontje vanuit de bus.Wij zaten in block 4 B-B en dat app.was super modern gerenoveerd,alles was aanwezig en werkte, zelfs een 102 cm flatscreen.weten niet hoe de andere app. zijn ingericht maar wij hebben in ieder geval een geweldige 15-daagse vakantie gehad.

• 9Guus30-09-2011

Uitstekend appartement

Werden geplaatst in complex Fercomar, appartement 3b. Locatie in een spaanse woonwijk, wel zo leuk. Ruim 3 kamer appartement inclusief groot dakterras. Van alle gemakken voorzien en is ons dan ook uitstekend bevallen. Van het zwembadje (formaat badkuip) hebben wij geen gebruik gemaakt, voorkeur gaat uit naar de perfecte stranden. De poolse beheerder bleek, in tegenstelling tot wat wij op grond van andere beoordelingen hadden verwacht, zeer vriendelijk en behulpzaam (inderdaad in het duits).

• 5T. SChouten30-06-2011

Hondepoep en Poolse beheerder. Strand. Top Nerja

.. Nerja een leuk plaatsje, waar het goed toeven is. En als je van hondepoep en hondepis geur houdt zijn een aantal terrasjes zeer aan te bevelen. De Nerjaganen zijn liefhebbers van kleine hondjes die ze graag tegen terras stoeltjes laten pissen en hun poepje op de stoep laten doen. De plaatselijke horeca doet erg haast best om de pis- en poep geuren met allerlei spuitbussen en chloor te doen verheulen... Appartementen complex... " Stella Maris" is prima te bereiken via een met hondepoep besmeurd trottoir. Het ontvangst door de Poolse beheerder was, zoals te verwachtten. Bruut, agressief... Het klopt zoals dit is omschreven in andere beoordelingen... Een wekker is niet nodig, want je wordt steevast gewekt om 06:00 uur door de vuilnisdienst die keurig de containers legen... Het "strand" is op 50 meter, Maar wil je strand, zoals het bedoelt is, moet je even verder. 10 minuten wandelen en je bent op een van de mooiste stranden van Nerja en een leuke sfeer. Nerja is leuk !

• 5Ingrid06-09-2010

een beetje vriendelijkheid zou geen kwaad kunnen

De ligging van het appartement is prima, mooie tuin en zwembad en direkt aan het strand. Het appartement was schoon maar er was veel kapot .Drie lampen, een broodrooster, een toilet,en vier van de zes bedden waren afschuwelijk slecht. We hebben zelfs overwogen om op een luchtbed in de woonkamer te gaan slapen. De beheerder reageerde erg onvriendelijk op ons verzoek of er iets aan gedaan kon worden en heeft dus ook niets gedaan. Het zwembad is niet leuk voor kleine kinderen want je mag er niet met een luchtbed in of met een bal spelen en dat in een zwembad dat van 1,40 m tot 2,2 m diep is. Dan toch maar veel naar het strand.

Appartement Stella Maris info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)