Vakantiehuis Shangri-La

214 reviews over Vakantiehuis Shangri-La in het Nederlands

Aanrader

Corien van de polder
3-11-2018

Gezellig ontvangen door Verhuurster met een drankje en rondrit door Nerja. Als er iets is dat je weten wil gewoon even bellen of appen en je krijg advies. Ons huisje was van alle gemakken voorzien. Handdoeken , theedoeken, vaatdoeken allemaal voldoende aanwezig. De zee op loopafstand , winkels en restaurant ook! Parkeergelegenheid voldoende voor het hofje. Hofje zelf mooi begroeid en vriendelijke bewoners.

Huis, Corine, Zwembad & Kiosko Punta Lara=Top

horatio weber
25-10-2018

Van 25/8 tot 8/9 in woning Casa Blanca verbleven. Huis was geweldig, schoon en van Alles en Alle gemakken voorzien. (Gezochte verbeterpunten 1. vervang Douchegordijn door -wand; 2. Airco in prijs van huisje opnemen.) Corine is een geweldige gastvrouw die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. We hebben hier een heerlijke tijd gehad. Zwembad Punta Lara ligt op 2 minuten loopafstand (wel wat stijging) en is schoon en een plaats van rust en ontspanning. Aan het zwembad ligt Kiosko Punta Lara. Klein en eenvoudig uitspan dat voor een minimum bedrag diverse heerlijke verse maaltijden aanbied. Eigenaren (zoon, moeder en vader) komen eerst wat stug en ongeinteresseerd over, maar na enkele bezoeken zal blijken dat het contact met hun erg warm en open is. Ze doen echt alles voor je!!! Zoveel zelfs dat de gezellige BBQ op het terras van de woning niet gebruikt is. Serieuze winkels liggen niet echt op loopafstand. Vervoer gewenst

Ruim en schoon appartement.

Dries
20-10-2018

Heldere communicatie. Vriendelijk ontvangst met desgewenst een rondrit door de omgeving. Handig als je er voor het eerst bent.

Ruim en super schoon appartement met 3 terrassen. Uitzicht op zee.

TV met Nederlandse zenders. Goed internet.

Lekker "privé" zwembad op 2 minuten lopen met daarbij een klein en gezellig restaurant.

Een aanrader.

Geweldig verblijf!

Hendrikje
20-10-2018

Na de hartelijke ontvangst door de eigenaren Corinne en Ton hebben we een week genoten in het ruime schone en compleet ingerichte appartement met prachtig uitzicht op zee en het gezellige Nerja. ‘s Nachts was het heel stil in de wijk Punta Lara. We hebben heerlijk gegeten in het restaurantje bij het nabijgelegen zwembad.

Piet en Lida Breedveld
18-10-2018

Alles was uitstekend verzorgd. Niets op aan te merken. Geheel ingericht huis met alles erop en eraan. Heerlijk rustig in een hofje dichtbij strand, supermarkt, restaurantjes en barretjes. Alles binnen een paar minuten. Meer heb je niet te wensen op vakantie.

Bijzonder fijne vakantie gehad!!

Daphne
12-10-2018

Wederom een geweldige vakantie gehad! We verbleven in een huis in Punta Lara, het huis is altijd brandschoon en van alle gemakken voorzien! Een geweldig terras waar we menig uurtje hebben doorgebracht! Geweldige streek, veel gezien! Nerja een prachtig stadje met goede restaurants en veel gezelligheid! Kortom een hele fijne tijd gehad mede ook dankzij de gastvrijheid van Ton en Corine!! Bedankt voor alles en we komen graag weer een keer!!

Daniël Boogaard
2-10-2018

Super verblijf. Je wordt ontvangen door de eigenaren zelf. Wij zaten in Punta Lara, bij binnenkomst zagen we een super schoon huis. Wekelijks krijg je schoon beddengoed. En binnen een paar minuten ben je in hartje Nerja! Tot volgend jaar.

Werkelijkwaar fantastisch !

Sander
2-10-2018

Wauw uitzonderlijk! Werden gastvrij thuis ontvangen bij Corine en Ton. Eerst wat drinken en rondje Nerja om ons wegwijs te maken alvast! Toen in ons huis (puntalara)geweldig mooi en brandschoon met 3 terrassen en uitzicht op zee! Ik bak zelf graag en Corine kwam speciaal voor mij extra spullen uitlenen als een weegschaaltje etc. Komen zeker terug!!! Ps ook het zwembad in de wijk compleet met badmeester en barretjes echt prachtig en loopafstand naar de vele stranden. Nerja centrum paar km verder perfect om s ochtends verse croissants te halen bij de bakker

Fantastisch!

Lilian Habraken
30-9-2018

Wat een fantastische vakantie hebben wij hier gehad!! Wij verbleven in Casa Blanca samen met onze twee kinderen van 7 en 12 jaar. Het huisje zag er tiptop uit, het zwembad was op steenworp afstand en de eigenaren zijn enorme lieverds! Naast een ontzettend gastvrij welkom en rondleiding door Nerja, kon je ze ook altijd bereiken voor vragen of hulp. Zelfs toen ik laat op de avond een vraag had over iets van een huisartsenpost voor mijn zoontje kreeg ik direct antwoord en liet Corine haar telefoon aanstaan voor het geval ik haar 's nachts nodig zou hebben. Niets is teveel....waar kom je dat nog tegen? Alles wordt in werk gesteld om er voor de vakantiegangers een top-vakantie van te maken.

De lieve eigenaren, de mooie accommodatie, de prachtige omgeving, het heerlijke weer en het lekkere eten....wij zijn verliefd en hopen nog eens terug te komen (dat zegt iets voor iemand die eigenlijk nooit 2x naar dezelfde plek wil op vakantie)!

Een mooie plek onder de Spaanse Zon,

Sjaak van Sterrendam
24-9-2018

Een heerlijke woning in Nerja met goede rustige ligging. Mooi uitzicht over de baai van Nerja en de woning is voorzien van alle gemakken. Ideaal dat er een wasmachine is zodat kleine wasjes gedraaid kunnen worden. Dus dat scheelt weer kilo's inpakwerk en kan er terug naar huis meer mee in de koffer. De woning is ruim en licht en met leuke kleuraccenten van Groen geeft het rust in de woning. Keuken is keurig uitgerust en de vertrekken hebben veel daglicht en geven een ruimtelijke beleving. De kleine slaapkamer voor is ideaal voor de kids.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Shangri-La in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Shangri-La zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.