Appartement Shangri-La

249 reviews over Appartement Shangri-La

• 2019
    9Monique Stolk17-03-2019

Super

Net weer terug van een weekje Spanje in een huisje van Corine en Ton. We hebben het reuze naar ons zin gehad. Het huisje waarin wij zaten zit in een heel leuk straatje, op loopafstand van het strand en het gezellige centrum van Nerja.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Jan en Margot13-03-2019

Het was weer heerlijk en vertrouwd!

Van 22 januari tot 4 maart samen met ons hondje voor de 2e keer in La Medina verbleven. Een hele fijne manier om zo de winter te ontlopen. Ondanks dat wij vertraging hadden kwam Corine vanuit Torrox naar La Medina om ons te verwelkomen en de sleutels te overhandigen. Het was een warm welkom.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Corien van de polder03-11-2018

Aanrader

Gezellig ontvangen door Verhuurster met een drankje en rondrit door Nerja. Als er iets is dat je weten wil gewoon even bellen of appen en je krijg advies. Ons huisje was van alle gemakken voorzien. Handdoeken , theedoeken, vaatdoeken allemaal voldoende aanwezig. De zee op loopafstand , winkels en restaurant ook! Parkeergelegenheid voldoende voor het hofje. Hofje zelf mooi begroeid en vriendelijke bewoners.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9horatio weber25-10-2018

Huis, Corine, Zwembad & Kiosko Punta Lara=Top

Van 25/8 tot 8/9 in woning Casa Blanca verbleven. Huis was geweldig, schoon en van Alles en Alle gemakken voorzien. (Gezochte verbeterpunten 1. vervang Douchegordijn door -wand; 2. Airco in prijs van huisje opnemen.) Corine is een geweldige gastvrouw die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. We hebben hier een heerlijke tijd gehad. Zwembad Punta Lara ligt op 2 minuten loopafstand (wel wat stijging) en is schoon en een plaats van rust en ontspanning. Aan het zwembad ligt Kiosko Punta Lara. Klein en eenvoudig uitspan dat voor een minimum bedrag diverse heerlijke verse maaltijden aanbied. Eigenaren (zoon, moeder en vader) komen eerst wat stug en ongeinteresseerd over, maar na enkele bezoeken zal blijken dat het contact met hun erg warm en open is. Ze doen echt alles voor je!!! Zoveel zelfs dat de gezellige BBQ op het terras van de woning niet gebruikt is. Serieuze winkels liggen niet echt op loopafstand. Vervoer gewenst

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Dries20-10-2018

Ruim en schoon appartement.

Heldere communicatie. Vriendelijk ontvangst met desgewenst een rondrit door de omgeving. Handig als je er voor het eerst bent. Ruim en super schoon appartement met 3 terrassen. Uitzicht op zee. TV met Nederlandse zenders. Goed internet. Lekker "privé" zwembad op 2 minuten lopen met daarbij een klein en gezellig restaurant. Een aanrader.

• 10Hendrikje20-10-2018

Geweldig verblijf!

Na de hartelijke ontvangst door de eigenaren Corinne en Ton hebben we een week genoten in het ruime schone en compleet ingerichte appartement met prachtig uitzicht op zee en het gezellige Nerja. ‘s Nachts was het heel stil in de wijk Punta Lara. We hebben heerlijk gegeten in het restaurantje bij het nabijgelegen zwembad.

• 10Piet en Lida Breedveld18-10-2018

Alles was uitstekend verzorgd. Niets op aan te merken. Geheel ingericht huis met alles erop en eraan. Heerlijk rustig in een hofje dichtbij strand, supermarkt, restaurantjes en barretjes. Alles binnen een paar minuten. Meer heb je niet te wensen op vakantie.

• 10Daphne12-10-2018

Bijzonder fijne vakantie gehad!!

Wederom een geweldige vakantie gehad! We verbleven in een huis in Punta Lara, het huis is altijd brandschoon en van alle gemakken voorzien! Een geweldig terras waar we menig uurtje hebben doorgebracht! Geweldige streek, veel gezien! Nerja een prachtig stadje met goede restaurants en veel gezelligheid! Kortom een hele fijne tijd gehad mede ook dankzij de gastvrijheid van Ton en Corine!! Bedankt voor alles en we komen graag weer een keer!!

• 10Daniël Boogaard02-10-2018

Super verblijf. Je wordt ontvangen door de eigenaren zelf. Wij zaten in Punta Lara, bij binnenkomst zagen we een super schoon huis. Wekelijks krijg je schoon beddengoed. En binnen een paar minuten ben je in hartje Nerja! Tot volgend jaar.

• 10Sander02-10-2018

Werkelijkwaar fantastisch !

Wauw uitzonderlijk! Werden gastvrij thuis ontvangen bij Corine en Ton. Eerst wat drinken en rondje Nerja om ons wegwijs te maken alvast! Toen in ons huis (puntalara)geweldig mooi en brandschoon met 3 terrassen en uitzicht op zee! Ik bak zelf graag en Corine kwam speciaal voor mij extra spullen uitlenen als een weegschaaltje etc. Komen zeker terug!!! Ps ook het zwembad in de wijk compleet met badmeester en barretjes echt prachtig en loopafstand naar de vele stranden. Nerja centrum paar km verder perfect om s ochtends verse croissants te halen bij de bakker

Appartement Shangri-La info

• Aantal personen2 tot 4