Appartement Shangri-La

249 reviews over Appartement Shangri-La

• 2019
    10Desirée15-09-2019

AANRADER !!

Gastvrije (Nederlandse) ontvangst door Corine. Ons verblijf in Casa Blanca is ons zeer goed bevallen. De woning is schoon, gezellig ingericht en heeft een enorm groot terras. 's Morgens kun je daar heerlijk in de schaduw ontbijten en 's middags kan je lekker van de zon genieten op de ligbedden. De wifi werkt perfect en de televisie heeft alle Nederlandse zenders. De woning ligt heel centraal. Het zwembad is op steenworp afstand en ook het strand is makkelijk te bereiken. Voor boodschappen zijn er diverse grote supermarkten (Lidl, Aldi, Super Sol etc.) maar ga je liever uit eten dan kan je voor een voordelige prijs terecht in één van de restaurantjes van bijvoorbeeld Nerja of aan de boulevard van Torrox Costa. Je hoeft je geen moment te vervelen, er is van alles te doen of te bekijken. Wij zijn verliefd en gaan zeker nog een keer terug en wij bevelen de vakantiewoningen/appartementen van Shangri-La bijzonder aan.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Monique Stolk14-09-2019

Super

Voor de vierde keer in huisje La Medina. Blijft ons favoriete huisje: op loopafstand van het strand en het gezellige centrum van Nerja. Er zijn twee kleine supermarkten in de straat dus je hoeft niet de auto te pakken voor je boodschappen. Het huisje is gezellig ingericht en ligt in een leuk hofje. Iedere keer weer een supervakantie.

Gereisd met partner in september 2019

• 10R. Van Egmond08-09-2019

Voor herhaling vatbaar.

Gastvrij ontvangst! Huis met ruime kamers en alles er op en eraan. Wasmachine, vaatwasser, strijkplank, -bout etc. Slechts n paar honderd meter van strand. Heerlijk huis voor n heerlijke vakantie in t mooie Nerja. Volgend jaar weer!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Van Dongen & De Vries27-08-2019

zeker nog eens!

Heerlijk verblijf, met in de ochtend een schaduwrijk terras. Zwembad in de buurt en supermarkt op korte afstand (5 min per auto). Alles wat we nodig hadden incl. een goed bed, wasmachine, vatwasser en Wi-Fi en tv, was helemaal goed. De omgeving bied veel, zoals stranden in alle soorten en maten, bergen om te wandelen, steden enz. enz. Een wandeling door de doorwaadbare rivier 'Rio Chillar' kunnen we iedereen aanraden, wel even oprijden toot aan t hek, ander moet je wel erg ver lopen. zoek via reviews via google! We hebben de tweede week in huisje "Punta Lara' gezeten. zeker ook een aanrader, qua luxe beter, maar qua ligging vinden we 'Shangri-la' meer voordelen hebben, met de hitte rekening houdend.

• 10Joy20-08-2019

Geweldig vriendelijk ontvangst. Schone nette accommodatie. Niets is te veel en alles is bespreekbaar . Prijzen zijn erg gunstig zowel in het hoofd seizoen als in het na seizoen. Ligging erg centraal. Prachtige omgeving en vooral erg rustig gelegen.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Familie Erich19-08-2019

Relaxen in Optima Forma

Op basis van het hoge cijfer op Zoover hadden wij op de gok het huisje Casa Blanca gehuurd. Dat was een gok die heel goed uitpakte. Het huisje ligt net buiten Nerja waar je wel kan parkeren, 2 rustige zwembaden om de hoek en op paar minuten lopen of even met de auto een heerlijk strand. Naar het centrum van Nerja kan je lopen of parkeren op het grote betaalde terrein bij het Balcon de Europa. De stranden in het centrum hielden we snel voor gezien; heel toeristisch waar je voor de deur juist gezellig tussen de Spaanse families zit.

Het huisje is van alle gemakken voorzien en met tot vreugde van de puberzonen zelfs Fox Eredivisie op de televisie. Het terras ligt in de ochtend in de schaduw wat heerlijk ontwaken is met verse croissantjes van de Lidl op 5 minuten rijden.

Corinne bedankt voor de geweldige vakantie!

Een gouden regel bij ons is dat we nooit 2x naar dezelfde plek op vakantie gaan maar voor het eerst twijfelen we nu ...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Christel Werger18-08-2019

Topvakantie!

Wij zijn 2 weken in appartement Medina geweest. Heerlijk appartement op een mooi plekje in Nerja. Mooi aangelegd hofje tussen voornamelijk Spaanse bewoners. Centrum en strand op loopafstand, genoeg te ontdekken in de mooie omgeving. Ton en Corine bedankt voor jullie gastvrijheid! Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Familie Engels17-08-2019

Wij hebben genoten!

Wij hebben twee weken genoten van een heerlijke vakantie in appartement Punta Lara. Van de ontvangst bij Ton en Corine, de rondleiding door Nerja door Corine, het huisje, de wijk Punta Lara, het zwembad met gezellig restaurant, de stranden, het mooie Nerja en de prachtige omgeving, het was allemaal in 1 woord geweldig. Het huisje is erg ruim en van alle gemakken voorzien, heeft een heerlijk groot terras en is perfect schoon. Het ligt in een leuke wijk en je kunt gebruik maken van een mooi zwembad. Wij vonden het erg fijn dat er een gezellig restaurant/bar bij het zwembad is. Ton en Corine zijn te allen tijde beschikbaar en bereikbaar voor vragen, dat is echt super. Al met al een aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Slabbekoorn08-08-2019

Fijne vakantie in mooi huisje en omgeving!

Het vakantie huisje zag er mooi uit, alles was aanwezig. Er is een mooi terras bij het huis, waar je lekker kan zitten op het lounge set en de ligstoelen. De ligging van het huisje is heel centraal. Het is dicht bij Nerja en het strand. Ook is er dichtbij een mooi zwembad. Bij aankomst zijn we heel vriendelijk ontvangen. Ook was de rondleiding erg fijn, zodat je een beetje wegwijs wordt en de leuke plekjes komt te weten. Als er iets is, kan je de verhuurders altijd appen. Ze zijn super klantvriendelijk! We hebben het naar ons zin gehad. Zeker een aanrader en we zouden nog eens terug gaan!

• 10Fam. Hendriks24-07-2019

Heerlijk!

We hebben de afgelopen twee weken heerlijk vakantie gevierd in app. Punta Lara. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een drankje door Ton en Corine. Daarna is Corine met ons naar het app. in Punta Lara gereden en gaf ze ons vervolgens een "rondje Nerja", erg leuk en heel fijn om al een beetje wegwijs te worden in de omgeving. Het appartement is heel ruim en van alle gemakken voorzien. Super schoon en alles is aanwezig. Het ligt in een leuk, rustig Spaans wijkje. Heerlijk vertoeven dus! Een paar minuutjes lopen en je bent bij het gezellige, mooi verzorgde zwembad mét ligbedjes (te huur) en er is een gezellig restaurantje bij waar je lekker kunt eten voor een kleine prijs. Wij hadden ons gehele verblijf een auto gehuurd (een aanrader) en hebben uitstapjes gemaakt in de mooie omgeving. Nerja ook erg leuk! Corine en Ton nogmaals hartelijk dank voor de gastvrijheid en heel fijn dat jullie altijd bereikbaar zijn voor vragen!

Appartement Shangri-La info

• Aantal personen2 tot 4