Appartement Shangri-La

Meer appartement info

Contact

249 reviews over Appartement Shangri-La

• 10Martin en Gaby17-10-2020

Een super locatie een aanrader!

Wij vonden het een geweldig appartement en een mooi rustig straatje. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Je bent met 5 minuten bij heerlijke restaurantjes en op de boulevard. Wij hadden voor 4 weken geboekt en ook onze hond was welkom. Wij hadden een groot balkon waar wij konden zonnen en de BBQ konden gebruiken. Heb je vragen voor de gastvrouw Corine, dan staat zij meteen voor je klaar. Nederlandse tv is er ook zodat ik mijn serie mooi kon blijven volgen. Wij hebben een super leuke tijd gehad en komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Richard Thijssen06-09-2020

TOP. Fantastische aanrader!

Wil je niet in het drukke Nerja vertoeven dan is de ligging toppie. (Parkeren is in Punta Lara 'easy peasy' en in Nerja heel lastig, weet dit uit hele goede eigen ervaring) Half uurtje stappen via Playa Playazo wat altijd heerlijk is om te doen maar wil je na een avondje 'tapa y vino o más' niet meer stappen dan kost een taxirit tussen de 8&10€. De accomodaties van Ton en Corine zijn altijd op orde en hygiënischer vind je ze nergens, zo netjes en proper, het enige appartement waar we nooit vooraf het bestek nog eens zelf afwassen en zo. Je kunt er echt van de vloer eten, zo schoon. Het ontbreekt je aan niks. En als er iets niet zou zijn dan geef haar gerust een belletje of appje en dan komt het altijd weer goed. Kortom. Onbezorgd genieten van Nerja en omgeving dan is dit de juiste stek. En het belangrijkste: het zijn zulke lieverds!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Joy Jansen01-02-2020

FENOMENAAL

Een geweldig appartement Alles aanwezig wat je nodig hebt. Alle leuke dingen en boulevard op loop afstand. Mijn vrouw en ik hebben genoten!! En iets minder warm, maar zeker de moeite waard. Voor de zomer weer geboekt. Mss de honden ook mee.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Maaike Jansen- Van Blaricum01-02-2020

ÉCHT FANTASTISCH

Heel mooi en net appartement. Vriendelijk ontvangst door hele gastvrije mensen! Omgeving prachtig, lekkere en goede eettentjes en alles bijna op loop afstand. Voor de zomer alwéér geboekt 😉!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Annemiek26-10-2019

Heerlijk weer, veel om te bekijken. Huiseigenaar Corine is heel goede gastvrouw, die je zelfs de omgeving even laat zien. Huis prima.

• 10Jackeline dorrepaal19-10-2019

Geweldig aanrader zeer mooi huisje overal dichtbij

Bij aankomst gastvrij verwelkomd door gezellige eigenaars corine en ton na een kop koffie naar het huisje daarna rondleiding door nerga gehad en voor alle vragen kan je contact met corine opnemen we hebben heerlijk genoten in een heerlijk schoon rustig huisje dicht bij het strand en centrum zeer goed aan te lopen voor ons zeker een plek om terug te komen

• 10Peter dorrepaal18-10-2019

Het was super gezellige mensen rondleiding gehad

Het verblijf was heerlijk rustig schoon en gezellig ingericht

• 10Peter Dirkmaat10-10-2019

Helemaal Super!!!

Super vakantie gehad in Vakantiehuis La Medina van Vakantiewoning verhuur Shangri-La in Nerja, Spanje! Goed uitgeruste en comfortabele vakantiewoning in rustige omgeving en toch dichtbij de stranden en Nerja centrum! Ton en Corine zorgen dat alles naar wens is! Een aanrader en wij komen zeker terug!!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Terry van Geel20-09-2019

Geweldige vakantie,dus volgend jaar weer.!

Het is een geweldig appartement,schoon zoals je bijna nergens ziet.Het is echt de moeite waard en ga er het komend jaar weer heen. Corine die alles regeld is altijd beschikbaar voor als het nodig is.!!! Zo'n geweldige mensen heb ik nog nooit meegemaakt",waar dan ook.!!! Altijd bereidwillig voor wat dan ook. Ze hebben mij zelfs meegenomen voor een rit door de bergen en dat was zo mooi,niet gehaast of zo,kreeg over alles een uitleg,het was een fantastische dag.En ze stopte als het een mooie plaats was om een foto te maken. Echt geweldig !!! En kan het iedereen aanraden.!!!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Edwin Reitsma17-09-2019

Sfeervol en comfortabel appartement.

Fantastische tijd gehad in het altijd gezellige Nerja en een heerlijk verblijf in het prachtig appartement Casa Blanca van B&B Shangri-la. Het appartement is sfeervol ingericht en heeft een heerlijk terras. De directe omgeving is heerlijk rustig. De 2 zwembaden liggen om de hoek en het strand op 5 minuten lopen. Vanaf het strand is het 10 minuten lopen naar Nerja.

Gereisd met partner in augustus 2019

Appartement Shangri-La info