Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

264 Reviews over Shangri-La

• 10Wiek Gerrits29-10-2022

Was een super huisje

Het huisje was echt top Alles was aanwezig wat je nodig heb voor een geslaagde vakantie Ton en corine waren erg behulpzaam en stonden altijd voor je klaar Zwembad op loopafstand met een leuk restaurantje er bij Zeker een aanrader

• 10Ruimte
  • 10Tanja04-10-2022

Een top huis op een top locatie

Was super mooi huis alles netjes en schoon als je iets wilde weten of nodig had stond Corine altijd klaar zwembad op loop afstand strand ook prima lopend te doen taxi kost daar ook niet veel Wil je buiten de deur eten ook prima prijzen . Mocht je liever willen koken was er ook Alles aanwezig in het huis bij aankomst schone bedden dus je komt echt in een huis waar niets aan ontbreek Punta-Lara een top huis wij komen er zeker terug van mij een dikke 10+

• 10Richard04-09-2022

TOP!!!

Kort gezegd: Het was geweldig. Top geregeld. Corine weet wat nodig is om onbekommerd van een vakantie te kunnen genieten in een mooie woning, zeer netjes en zeer schoon. Kom je toch zelden tegen zo.

• 10Claudia van Vliet04-09-2022

Fantastisch verblijf, zeer schoon en ruim!

Super schone en zeer ruime woning voorzien van alle gemakken (vaatwasser, wasmachine). Ruim buiten terras met barbecue mogelijkheden en fijne zithoek. Fantastische bedden (zeer ruim, comfortabel en kwalitatieve matrassen). Kers op de taart is de fantastische gastvrouw Corine van Gerven die 24/7 klaarstaat voor haar gasten en voor wie niets te veel is. Een vakantie uit duizenden waar je helemaal wordt ontzorgd.

• 10Monique Stolk29-07-2022

Super

Mooi appartement, leuke omgeving. We komen hier meerdere keren per jaar. Corine is een lieve, behulpzame gastvrouw die dag en nacht voor haar gasten klaarstaat.

• 10Dirk van Kesteren12-02-2022

Onvergetelijk in positieve zin!

Drie weken was Corine onze gastvrouw. Wat een topper is deze dame. Altijd bereikbaar mocht er iets zijn en zo oplossingsgericht. Niets is haar teveel. Alleen al voor Corine gaan wij volgend jaar weer bij haar boeken. Wil je richting Nerja boek dan bij Corine en Tom. Dan besef je pas wat echte gastvrijheid is!

• 10Richard Thijssen27-10-2021

Het was en is altijd weer in een woord: GE-WEL-DIG

Zoals elke keer huren we onbekommerd bij Corine. Alles tot in de puntjes verzorgd. Absolute aanrader voor een top verblijf in het mooie Nerja.

• 10Jan Evers18-10-2021

Super verzorgd

Aardige mensen en een belletje of appje was voldoende gelijk reactie en hulp ook vervoer van en naar vliegveld was prima geregeld dikke 10 van ons

• 9Natuur
  • 10Bianca Van Haarlem27-09-2021

Prachtige locatie

Ontvangen door een gezellige host. Heerlijk rustige locatie. Dieren waren welkom met een diervriendelijk terras. Prachtige omgeving. Heerlijk appartement en schoon. Al met al genoten van onze vakantie. Een echte aanrader.

• 10Bianca Van Haarlem25-09-2021

Prachtige locatie

Heerlijk appartement en rustig gelegen. Gezellige host die ons veel heeft laten zien in Nerja. Huisje heel netjes en schoon. Een echte aanrader. Dieren zijn toegestaan waar we heel blij mee waren. Diervriendelijk terras.

• 10Ruimte

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Urbanisatie Torrox Park-TN22 S/N Villa Margarita, 29793