Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)
9,8

24 tips over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)

Joy en Maaike Jansen, 3-1-2018

De ligging van de huisjes is uimuntend,

Schoon en van alle comfort voorzien.

Probleempjes worden op een snelle en prettige manier opgelost door het zeer professionele team.

Huren in Spanje met het huiselijke van thuis.

Zeer geschikt voor langere perioden .

En dan nog het weer. niet te voorspellen maar meestal zonnig en warm.

Ook in de winter periode zo rond de 22 graden.

Nelly Coolen, 26-7-2015
Alle huizen zijn mooi en liggen fantastisch
Nancy Wiltenburg, 23-6-2015
Wanneer u gebruik wilt maken van wifi, houdt u er dan rekening mee dat deze niet optimaal is. De eigenaars zijn wel bezig om een betere verbinding.

Jaap Boogers, 24-4-2015
auto huren op vliegveld kijk naar de tip op hun site
Alex, 5-10-2014
Hondenkoekjes mee en gewoon in het mooie Nerja blijven de volgende keer!
Monique Biermans-Wouters, 10-8-2014
De omgeving is prachtig. Huur een auto en bekijk de prachtige plaatsen zoals Frigiliana met een leuke lokale markt. Malaga is ook een mooie stad om te zien. Antequara ligt landinwaarts, en is een authentiek plaatsje met prachtige monumentale gebouwen. De druipsteengrotten in Nerja zelf zijn ook een aanrader. Wij hebben langs de kustweg gereden richting Almeria en op enkele plaatsen gestopt. Het uitzicht is er prachtig. Maar er is volgens het ANWB boekje nog meer moois.

Nathalie, 1-6-2014
Wil je met oud en nieuw in de stad zijn. als je daar gaat eten. kan je beter reserveren van te voren. Het meeste is dan al vol. Wij hadden dat niet gedaan en zijn dus overal gaan kijken. is ook een uitdaging.
ANJA, 3-5-2014

Nerja is een leuke plaats met heel veel winkeltjes en restaurants

Jaap Boogers, 3-5-2014
Auto huur op vliegveld aanbevolen.
Anita, Martin en Julian, 30-4-2014
De B&B ligt in een hele mooie wijk buiten het centrum van Nerja maar wel op loopafstand. Het ligt ook op loopafstand bij een mooi en rustig strand. In de omgeving is veel te bezichtigen en kan je voldoende cultuur snuiven.