Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)
9,8

202 reviews over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) in het Nederlands

Heerlijk huis

Petra Udink
31-8-2018

Leuk huisje met groot terras. Zwembad op loopafstand met een heel gezellig restaurant erbij! We miste alleen een airco in de slaapkamer boven maar verder niets op aan te merken!! Onwijs genoten

Heerlijk confortabel appartement vlakbij het stran

Edwin Reitsma
30-8-2018

Heerlijk comfortabel rustig gelegen appartement op een steenworp afstand van het strand. In de omgeving zijn volop heerlijke restaurantjes te vinden en verder is alles wat er te zien en te beleven is op loopafstand. De eigenaren van het appartement, Ton en Corine, zijn hele lieve zorgzame mensen die er alles voor doen om je een geslaagde vakantie te bezorgen.

Een fantastische gastvrouw

H.M.J.van Abeelen
28-8-2018

Dankzij de goede zorgen van Corinne, onze gastvrouw hebben wij een top vakantie gehad. Bij aankomst kregen wij een verkoelend drankje en in de avond gaf ze ons een rondleiding door het plaatsje . Appartement Medina ligt op een toplocatie en is van alle gemakken voorzien. Zo konden wij in de avond even het Nederlandse nieuws kijken bijvoorbeeld. Ook waren wij erg blij met het boodschappenwagentje waarmee wij de flessen water makkelijk konden versjouwen. De ligging was perfect, in een rustig hofje en tegelijk was je binnen 200 meter midden in de drukte als je wilde. Een paar keer vallen en je ligt op het strand. Perfect!Wij komen terug!!

Fantastische vakantiewoning in idyllische omgeving

Inge Huyghe
21-8-2018

Het huisje heeft een drietal terrassen, voor elk seizoen wat wils! Ideaal in de hoogzomer: het terras aansluitend aan salon heeft zon in de voormiddag en heerlijk schaduw in de namiddag!

Het huis was zeeeeer net, onberispelijk! We werden verwelkomd met een drankje door de gastheer en -vrouw, rondgeleid door Nerja door gastvrouw Corine. Daarenboven stond in de frigo een heerlijke fles witte wijn! We voelden ons meer dan welkom!

Het huis is ideaal voor 4 personen, net niet krap voor 5 (ons gezin).

Fantastisch zicht op de mooie wijk en zelfs zicht op zee. Punta Lara is heel verzorgd, het zwembad is subliem! Troef is restaurant/bar van Antonia (El Oasis) vlak aan de bar.

Nerja is een mooie stad, met tal van faciliteiten en vele soorten strandjes, van druk bezet tot heerlijk rustig omgeven door rotsen.

Malaga ligt op 45 min. rijden op de autosnelweg en zeker ook een paar bezoekjes waard! Klein maar gezellig.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Stan
5-8-2018

Lieve verhuurdster die altijd voor je klaar staat.

Chique huisje!

Mooi zwembad op loopafstand!

Tweede thuis! Boeken ieder jaar opnieuw.

Suzanne
1-8-2018

Zeer gastvrije en vriendelijke verhuurders. Huis is supernetjes en meer dan compleet ingericht met mooi zwembad op loopafstand. in directe omgeving van Nerja.

Alweer geweldig!

Sabina en Roy Eggen
29-7-2018

Alweer een geweldige vakantie gehad in Punta Lara Nerja.

Corine en Ton weten precies hoe ze je vakantie moeten verzorgen!

En dan bedoel ik eigenlijk ontzorgen want ze doen er echt alles aan om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken.

Voor ons was het weer als “thuiskomen” in de voor ons zo bekende fantastische omgeving.

Volgend jaar weer terug naar “ons” tweede “t”huis!

Fantastische reis, superlieve mensen, toplocatie

Francoise en Andries Rogge De Raeve
26-7-2018

Heel leuk huisje, heel netjes en alle comfort aanwezig!

Ook dichtbij het centrum van Nerja en de zee, alles op wandelafstand.

We zijn de eerste dag heel aangenaam ontvangen geweest bij Corine en Ton en kregen ook een persoonlijke rondrit met Corine ter kennismaking van de stad.

Bij problemen of vragen kon Corine steeds gecontacteerd worden en kregen we direct hulp.

Ook bij het afscheid zijn we heel aangenaam ontvangen geweest.

Super lieve mensen, heel mooie woning, alles echt top! Bedankt Corine en Ton om onze reis naar Nerja zo aangenaam te maken!

Gewoonweg genieten!

Miguel Maertens
20-7-2018

Na een lange reis kwamen we eindelijk aan op onze bestemming. Het was dan ook een enorme opluchting om zo goed ontvangen te worden door Ton en Corine. Nadat we wat gedronken hadden maakte Corine ons meteen wegwijs doorheen de stad Nerja. We kregen meteen zin om Nerja van dichterbij te gaan verkennen.

We verbleven in Casa Blanca en ook hier waren we zeker tevreden over.

Je hebt enorm veel ruimte, een mooi terras en de locatie is ook perfect. Het is namelijk rustig en wil je naar de drukte dan sta je er in 5 minuten. Je kan er van alles doen, voor ieder wat wils. Zo kan je bv. de hele dag lekker relaxen bij het zwembad en een frisse duik nemen, maar als je je vakantie wat actiever wil maken, dan kan je evengoed de Sierra Nevada gaan beklimmen of de Rio Chillar (rivier) gaan bewandelen. Ook de stad Malaga is zeker een bezoekje waard.

Bedankt Ton & Corine voor de toffe vakantie en de goede organisatie,

ik heb het alvast naar m'n zin gehad!

Fantastisch!

Roos
19-7-2018

Alles was goed, het was een superleuke vakantie! Een heel mooi zwembad en ook het strand was leuk (wat ik van te voren niet had verwacht, ik hou normaal meer van het zwembad). Leuke golven en 's middags gezellig wat eten aan de boulevard. 's Avonds moet je echt een keer naar het balkon van Europa, erg leuk!

Alles was aanwezig in het huisje, met een heerlijk terras. We hadden zelfs Nederlandse televisie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.