Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)
9,8

186 reviews over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) in het Nederlands

Aanrader!

Jong gezin met 2 kinderen
15-6-2018

Heerlijke vakantie gehad in Nerja op een prachtige accommodatie en prima locatie. Warm welkom door Corine die ons ook het plaatsje Nerja heeft laten zien.

Mooi ruim huis met alle benodigde voorzieningen. 2 prachtige balkons met mooi uitzicht. Er kon tevens gebruik gemaakt worden van het nabije zwembad waar ook een heerlijk restaurantje bij zit.

Corine is houdt goed contact om te horen of ze nog iets kan betekenen voor je.

Fantastische accomodatie!

Claudia van Vliet
13-6-2018

We hebben in maart 2018 een week gelogeerd in huis Medina. Het huisje was super schoon, werkelijk alles aanwezig, fantastische matrassen en goede Wifi. Huisje uitstekend geoutilleerd en op korte loopafstand van het centrum. Nooit problemen gehad om onze auto te parkeren in de directe nabijheid. Fantastische gastheer em gastvrouw voor wie niets teveel is en 24/7 klaarstaan voor hun gasten.

Graag nog een keer!

Nellie van Beusekom
9-6-2018

Je hebt een auto nodig om je te verplaatsen. Dat is de beste manier om overal te komen.

Het weer is hier altijd goed. Ons huisje was prima. Gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Het huisje ligt in een woonwijk, dus je hebt geen last van horden vakantiegangers. Dicht in de buurt is een klein strandje met ligbedden. Wil je eens een dagje winkelen ga dan naar Nerja of naar Malaga. De eigenaresse is heel vriendelijk en altijd bereid je te helpen als dat nodig is. Heerlijke vakantie om een beetje bij te komen van het hectische leven in Nederland.

Geweldig

Milly
31-5-2018

Heerlijke vakantie woning, mooie inrichting, echt alles is aanwezig. Wij verbleven in het huis in Punta Lara en werden super vriendelijk ontvangen door Ton en Corine. Echt top! Op loopafstand, half uurtje, ligt het altijd gezellige Nerja. Je mag tevens gratis gebruik maken van een zwembad wat zich niet ver van het huis bevindt. Een huurauto is wel handig! Er is zoveel moois te bezoeken in de omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

Geweldige vakantie gehad in een heerlijk huis!

Marty Wurtz
30-5-2018

Wij hebben 2 weken vakantie gehad in huisje Casa Blanca. Het was fantastisch, het huisje ligt rustig net buiten het centrum, via het Playazo strand kan je prima naar het centrum lopen. Onderweg passeer je verschillende Spaanse restaurantjes waar je heerlijk vis kan eten. De mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam.

Nerja is ook gelegen in een prachtige streek met veel excursiemogelijkheden.

Corine is een prima gastvrouw die gelijk voor je klaar staat!

Wij komen zeker nog een keertje terug Corine!!

Jacqueline van Zeggeren

N aanrader voor iedereen die Nerja en Torrox willen ontdekken

Prachtige lokatie

Cora van der Wouden
12-2-2018

Ondanks dat de huizen gehorig zijn in Spanje was het een rustige omgeving aan de rand van het centrum en tientallen meters van het strand. De lokatie vind ik ideaal, het geeft een veilig gevoel dat de woningen omheind zijn met een hek wat s avonds afgesloten wordt. De woning was schoon en de verhuurster was zorgzaam en attent.

Heerlijk genieten

Jo en Jos Broosus
28-1-2018

Het warme welkom en het hele verblijf is voor ons geweldig. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben dan komen Corine en Ton er direct aan om te helpen.

We hebben ook besloten om hier de komende jaren onze winterperiode door te brengen.

Wel vinden we het steeds moeilijker om naar Nederland terug te gaan.

fantastisch gelegen heerlijk rustig aan te raden

theo van kuyen
1-12-2017

we zijn Geweldig gastvrij ontvangen door Corine en Ton

en zijn daarna naar het appartement gereden

het is er heerlijk rustig en het appartement is geweldig alles is aanwezig.

wij kennen Nerja goed we zijn er al verscheiden keren geweest.

maar dit plekje kenden we nog niet

ik kan het iedereen aanraden

ik zal zeggen doen.

Super vakantie

Silvia
31-10-2017

Geweldig gastvrij ontvangen door Corine en Ton. Prachtige vakantiewoningen in het hartje van Nerja. Alle woningen zijn voorzien van alles wat je maar kunt wensen. Aan niks ontbreekt het. Wij waren hier begin oktober. Het weer was heerlijk. Fantastisch relaxte vakantie gehad met mijn zoon. Het was genieten. Wij komen hier zeker nog terug en Shangi-la is een aanrader voor iedereen die graag van het heerlijke klimaat wil genieten en van alle mooie plaatjes in de omgeving. Voor ons was het de 1e keer in het Zuiden van Spanje maar zeker niet de laatste keer. Tot gauw lieverds Ton en Corine. dikke pluim en 10 met een griffel voor jullie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) scoort een 9.78 uit 10 op basis van 189 reviews.