Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)
9,8

188 reviews over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Wat een geweldig huisje hadden we in Nerja. In een gezellig typisch Spaans wijkje, Punta Lara. Prachtige witte huisjes en een geweldig uitzicht. We zaten aan de rand van de wijk, waardoor het er heerlijk rustig is. Binnen een paar minuten lopen lig je lekker bij het zwembad (1 straatje door en je bent er al). Een prachtig zwembad voor onze kleine van bijna 1 jaar; er ligt gras dus dat is ideaal.

Als je wil ben je met een paar minuten rijden in hartje Nerja, wat ontzettend gezellig is. Leuk om 's avonds naartoe te gaan, gezellig eten en winkelen. En het balkon van Europa moet je natuurlijk bekijken, wat een prachtig uitzicht!

We hebben echt een super vakantie gehad in dit huisje. Alles was aanwezig, zelfs een wasmachine! En dat is superfijn als je met een baby en twee oudere kinderen bent. Lidl vlakbij voor alle boodschappen, 's avonds de BBQ aan; wat wil je nog meer?!

Fantastisch en super gezellig.

Nelly Coolen
28-6-2018

Nerja is een geweldige lokatie en zeker in een van de huizen van Ton en Corine . Wij waren in La Medina, 2 minuten van het strand en 10 minuten lopen naar het centrum van Nerja. Een super gezellig huisje voor 4 personen met een groot terras in een bloemrijk laantje (geweldig mooi) Alles is aanwezig wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie. Corine en Ton doen alles om het naar je zin te maken, je kunt ten alle tijden bij hun terrecht.

Aanrader!

Jong gezin met 2 kinderen
15-6-2018

Heerlijke vakantie gehad in Nerja op een prachtige accommodatie en prima locatie. Warm welkom door Corine die ons ook het plaatsje Nerja heeft laten zien.

Mooi ruim huis met alle benodigde voorzieningen. 2 prachtige balkons met mooi uitzicht. Er kon tevens gebruik gemaakt worden van het nabije zwembad waar ook een heerlijk restaurantje bij zit.

Corine is houdt goed contact om te horen of ze nog iets kan betekenen voor je.

Fantastische accomodatie!

Claudia van Vliet
13-6-2018

We hebben in maart 2018 een week gelogeerd in huis Medina. Het huisje was super schoon, werkelijk alles aanwezig, fantastische matrassen en goede Wifi. Huisje uitstekend geoutilleerd en op korte loopafstand van het centrum. Nooit problemen gehad om onze auto te parkeren in de directe nabijheid. Fantastische gastheer em gastvrouw voor wie niets teveel is en 24/7 klaarstaan voor hun gasten.

Graag nog een keer!

Nellie van Beusekom
9-6-2018

Je hebt een auto nodig om je te verplaatsen. Dat is de beste manier om overal te komen.

Het weer is hier altijd goed. Ons huisje was prima. Gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Het huisje ligt in een woonwijk, dus je hebt geen last van horden vakantiegangers. Dicht in de buurt is een klein strandje met ligbedden. Wil je eens een dagje winkelen ga dan naar Nerja of naar Malaga. De eigenaresse is heel vriendelijk en altijd bereid je te helpen als dat nodig is. Heerlijke vakantie om een beetje bij te komen van het hectische leven in Nederland.

Geweldig

Milly
31-5-2018

Heerlijke vakantie woning, mooie inrichting, echt alles is aanwezig. Wij verbleven in het huis in Punta Lara en werden super vriendelijk ontvangen door Ton en Corine. Echt top! Op loopafstand, half uurtje, ligt het altijd gezellige Nerja. Je mag tevens gratis gebruik maken van een zwembad wat zich niet ver van het huis bevindt. Een huurauto is wel handig! Er is zoveel moois te bezoeken in de omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

Geweldige vakantie gehad in een heerlijk huis!

Marty Wurtz
30-5-2018

Wij hebben 2 weken vakantie gehad in huisje Casa Blanca. Het was fantastisch, het huisje ligt rustig net buiten het centrum, via het Playazo strand kan je prima naar het centrum lopen. Onderweg passeer je verschillende Spaanse restaurantjes waar je heerlijk vis kan eten. De mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam.

Nerja is ook gelegen in een prachtige streek met veel excursiemogelijkheden.

Corine is een prima gastvrouw die gelijk voor je klaar staat!

Wij komen zeker nog een keertje terug Corine!!

Jacqueline van Zeggeren

N aanrader voor iedereen die Nerja en Torrox willen ontdekken

Prachtige lokatie

Cora van der Wouden
12-2-2018

Ondanks dat de huizen gehorig zijn in Spanje was het een rustige omgeving aan de rand van het centrum en tientallen meters van het strand. De lokatie vind ik ideaal, het geeft een veilig gevoel dat de woningen omheind zijn met een hek wat s avonds afgesloten wordt. De woning was schoon en de verhuurster was zorgzaam en attent.

Heerlijk genieten

Jo en Jos Broosus
28-1-2018

Het warme welkom en het hele verblijf is voor ons geweldig. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben dan komen Corine en Ton er direct aan om te helpen.

We hebben ook besloten om hier de komende jaren onze winterperiode door te brengen.

Wel vinden we het steeds moeilijker om naar Nederland terug te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) scoort een 9.79 uit 10 op basis van 191 reviews.