Hotel Riu Monica

Hotel Riu Monica
8,2

10 tips over Hotel Riu Monica

Fer en Cisca van Bergen, 24-6-2015
Wij hebben een excursie gedaan naar The Alhambra in Granada. Dit kunnen we iedereen aanbevelen. Realiseer je dat dit maar beperkt toegang heeft tot een maximum aantal mensen per dag. Dus hier moet je van te voren voor boeken al vanuit Nederland of via een excursie.
D. van Wel, 11-8-2014
Een bezoekje aan malaga is zeker de moeite waard. Auto huren kun je goedkoop in het straatje naast het hotel bij Leroy Nerja rent.
Guy, 18-3-2014
Geef de voorkeur aan een kamer op een hogere verdieping waar ge minder last gaat hebben van de normale hotelgeluiden.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Monica voor je op een rij gezet:

R.Renkels, 9-9-2013

bezoek ook het strand van playa burriana daar wordt in zeer groote

pannen paella gemaakt

ook Granada met het la Alahambra is de moeite waard

jacqueskluin, 24-1-2013

Alle dorpen en steden zijn goed bereikbaar met goedkoop openbaar vervoer.

Wandelen kun je volop in het achter Nerja gelegen natuurpark.

Het prachtig gelegen dorp Frigiliana is ook zeker een bezoek waard.

Uiteraard ook Malaga niet vergeten.

John en Carla, 13-10-2012
Ga eens met Michiel van Life Adventure het natuurgebied in, erg leuk en leerzaam. Ook het Alhambra mag je niet missen.

Silla, 20-8-2012
Mocht je een auto willen huren regel dit dan al in Nederland anders kan het zo zijn dat er geen auto beschikbaar is.parkeerproblemen zijn er zeker.auto's worden klem gezet met vervelende gevolgen. Wij zelf hebben plek gehuurd op het terrein van Riu, 7,50 per dag. Wil je La Alhambra bezoeken in Granada, reserveer dan van te voren je kaarten anders loop je de kans dat het vol is of je staat lang in de rij.
richard, 5-12-2011
tip grotten van nerja mooi torrox een mooie badplaats en bekijk de omgeving eens te voet je ziet van alles mooie kerkje s smalle straatje s met leuke huisje s en winkeltje s kan mooie wandelingen maken in de bergen heel apart
Leon, 19-10-2011
Ik zou de volgende keer korter naar t centrum gaan (BV apartement)
dirk en christine, 12-7-2011

gezien er voor de belgen geen hostess aanwezig is in het hotel kan ik bij het huren van wagen de hostess van tompson(engelse jet air) aanraden. haar naam is sam en voor een vaste prijs zonder verassingen is ze blijkbaar de beste koop.

ik betaalde voor 2 dagen type B, 92 euro all in(uitgezonderd diesel uiteraard). er kwam nadien geen euro bij.

de wagen was deftig te noemen....en vriendelijk dat die was, belde zelf naar een afgelegen restaurant om te kijken of die open was.

top.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Monica voor je op een rij gezet: