Hotel Riu Monica ****

Hotel Riu Monica ****

Hotel Riu Monica
8,2

168 reviews over Hotel Riu Monica in het Nederlands

de service en de vriendelijkheid het eten was goed en de ligging van het hotel was goed stadje was maar 10 minuten lopen wat vooral goed was is de formule adult only enig min puntje was dat je heel vroeg naar het zwembad moes om een plekje te bemachtigen maar strand was over steken van de boulevard

Zware tegenvaller

Marcel, 21-12-2017

Nerja zelf is fantastisch, maar Riu Monica is totaal sfeerloos.

Plus: de ligging aan het strand en dicht bij het gezellige centrum, de kamers zijn mooi, ruim, modern met zij-zicht.

Maar.....

Er heerst to-taal geen sfeer!! Koude inrichting, ongezellig, geen mensen bij de avond optredens, ongezellige eetzaal en heeeeeel veeeeeeeel bejaarden, jaja ook in augustus! Rolstoelen, rollators enz.. om 22.30 uur allemaal naar bed!!

Bij het zwembad alle bedjes tegen elkaar aan onder een soort carport ipv paracol.

Het zwembadwater steenkoud!

Dus.. wilt u een ongezellig, sfeerloos hotel? Doen!!

Top !

H.arnoldus, 25-10-2017

Mooie moderne kamers , perfect personeel super ligging en een super vers buffet voor ons zeker om terug te gaan

Ik vond het hotel prima

Nerja- ganger hoogseizoen 2017, 23-10-2017

het hotel is prima, vriendelijk personeel, eten prima, ik ben ook niet voor de grote eetzalen, maar je kunt ook prima eten, na reservering, in het kleinere restaurant en dat is intiem en knus / ik vond enkel Nerja zelf veel te druk in juli / hotel mankeert niks aan, mensen zijn super behulpzaam en vriendelijk

Hoogbejaard

Jolanda, 13-10-2017

Als je 80+ bent is het Top!!

Anders vooral wegblijven.

Nerja zelf is fantastisch.

Echt Nooit meer!

Eric& Jacqueline, 8-10-2017

Hotel was schoon en ruime kamers. Eten was zeer onder de maat want vlees/vis veelste doorbakken en groenten tot moes gekookt, personeel in het restaurant was niet erg vriendelijk en sprak alleen maar Spaans wel raar Engels is toch een wereldtaal! Hutje op mutje bij een veelste koud zwembad terwijl er alleen maar oudere mensen komen.'s avonds was er wel eens een zanger maar met al die oudere die dan vroeg te bed gaan was het er om 22.00 uit gestorven wat ook niet erg leuk is voor de gene die aan het zingen was. Hebben dit ook bij het reisburo gemeld en die gaan ook actie ondernemen. De verwachtingen waren voor ons erg hoog voor een Riu hotel maar dat viel zwaar tegen.In mei in een hotel van andere keten geweest nou we keken onze ogen uit, daar kan dit hotel nog heel veel van leren!!!!! Dus hebben we ook meteen weer geboekt voor een hotel van deze keten op Mallorca!

Eens maar nooit meer

Danielle Rodrigues, 26-9-2017

Plus punten : Schoon hotel , mooie kamers , heerlijke bedden en mooi uitzicht. Reserveer een tafel bij restaurant Ole erg lekker beter dan in de grote vreetschuur in het hotel.

Min punten :bejaarden tehuis veel rollators. Eten was elke dag het zelfde , saai hotel , s,avonds kwam er wel iemand optreden maar hier was weinig animo voor dus een lege zaal heel triest voor de zangers.

Klein zwembad voor zo,n groot hotel en water in zwembad was ook erg koud en als je bedenkt dat dit een bejaarden hotel is.

Nerga is en leuk gezellig plaatsje en bezoek zeker het dorpje Figurilia ( s,avonds prachtig uitzicht )

Monica is TOP

dre, 24-9-2017

Transfer in eigen beheer samen met touroperator, receptie, een en al service, kamers iets verouderd maar: zuiver, prima bed,geen herrie.

ontbijt en diner dat moet je mee maken, wij vinden het Top,

entertement matig, maar in Nerja e.o. genoeg te doen.

e.e.a een sterke aanrader.

Top hotel!

Birgit, 9-9-2017

Service is fantastisch. Aankomst in hotel rond 23:30, ontvangst met champagne. Daarnaast was er nog de mogelijkheid om te dineren. Kamers mooi en elke dag schoon. Het eten afwisselend en van goede kwaliteit. De meeste credits gaan naar het personeel. Elke dag vriendelijk en werken hard! De ligging is super. Je bent in korte tijd in het leuke centrum. Als je niet kunt kiezen of je bij het zwembad wil liggen of op het strand, via de achterpoort loop je direct het strand op ideaal! Nerja is zeker de moeite waard om heen te gaan, en kies dan voor dit hotel!

Goed, met kantekeningen

M. De Man, 5-9-2017

Fantastische ligging aan het kleine strand. Zeer ruime, schone kamer. Erg goede schoonmaak. Personeel vriendelijk.

Mooi zwembad maar de ligbedden allemaal pal naast elkaar. Veel keuze bij het ontbijt en avondeten maar weinig variatie, de eetzaal is ongezellig met veel lawaai. Wij vonden de inrichting van het hotel niet gezellig, erg strak met geen kleur, eerder saai. Entertainment in de avond voor een half vol terras. Het is een adults only hotel, wat betekend dat er erg veel senioren zitten, lijkt wel een grijze golf. Er is geen vers sap verkrijgbaar bij het ontbijt en het viel op dat de dresscode niet gevolgd wordt, veel heren in shorts tijdens diner. Dat is jammer, doet af aan de sfeer. Nerja zelf is werkelijk super, erg gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Monica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Monica in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Monica scoort een 8.17 uit 10 op basis van 172 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: