Appartement Plaza De Espana

9Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Nerja

Op vakantie geweest naar Plaza De Espana?

9Fenomenaal

• 8.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Plaza De Espana

• 8Cynthia06-04-2016

Zeer compleet appartement op geweldige lokatie

Zeer complete appartementen. Zelfs incl wasmachine. Veelal met Frans balkon, maar je leeft toch vooral buiten. Zwembad is op het dak van 1 van de appartement gebouwen. Niet altijd handig bereikbaar. Maar ja, heb je dat nodig als je geweldige strandjes op loopafstand hebt?

Midden in het centrum vol met winkeltjes, barretjes en restaurants waar je heerlijk kunt eten en drinken voor een zeer redelijke prijs. Totaal geen geluidsoverlast. Goede WiFi. Supermarkt op loopafstand.

Tip: je moet de sleutel ophalen bij een hotel verderop in de stad. Als je het de transfer chauffeur vraagt, maakt hij op de heen- en terugweg daar graag een stop. En het hotel is erg flexibel met het ophalen en inleveren van de sleutel. Je mag zelfs op de dag van vertrek gebruik maken van handdoeken en douches. Top service!

Tip: ze verkopen in veel winkeltjes luchtbedden, strandstoelen en parasols voor een prikkie. Handig en goedkoop alternatief voor de betaalde strandbedjes.

Ik had graag teruggegaan naar dit appartement in 2016, maar alles was al volgeboekt helaas ...

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Fam van Voorst03-09-2015

Geweldig!

We hebben een heerlijke week gehad in dit appartement en we komen hier zeker nog eens terug. Alles wat je nodig hebt is in dit appartement aanwezig van vaatwasser tot zelfs een wasmachine! En ook al ligt het bijna midden in het centrum je merkt er s nachts niets van. Misschien één minpuntje volgens onze zoons lag de slaapbank niet echt lekker voor kleinere kinderen prima maar niet voor langere mensen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9carol24-06-2013

fantastisch en vlakbij 'balcon van europa'

Appartement 8.1.C: met z'n vieren in een 6-persoons-appartement op de 1e verdieping. Luxe van thuis, afwasmachine, wasmachine, magnetron, aparte oven. 1 badkamer en één douche met elke een wastafel en toilet. Groot balkon over de gehele breedte van het appartement. Het zwembad was op dak van het naastgelegen appartement, lastig, maar een mooi uitzicht. Autoluw plein voor ons. Niet erg druk. gezellige winkelstraat pal achter. prive-parkeerplaats onder het plein.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 10Ad09-01-2013

Prachtige appartementen midden in Nerja

Mooie nieuwe appartementen midden in het centrum van Nerja met een prive parkeerplaats in de parkeergarage. In het app. zijn oa was/vaatwasmachine, oven, koel/vrieskast, waterkoker, broodrooster, koffiezetapp. Helaas hadden wij een frans balkon. Ondanks dat het midden in het centrum zit heb je geen last van lawaai, voetgangersgebied. De schoonmaak zou wat beter kunnen. Er is geen receptie, dus de sleutel moet je ergens anders ophalen. Het heeft wel een dakterras met zwembad.

Gereisd met partner in december 2012

3 tips over Appartement Plaza De Espana

• carol, 24-06-2013

De grotten van Nerja: een aanrader, vlakbij het dorp Nerja. Restaurant Bamboo: mooi uitzicht over de zee en lekker eten tegen een normale prijs. Leuk strandje, Playa calahonda, niet groot, maar lekker knus.

• Ad, 09-01-2013

Kronox cafe om de hoek bij de kerk, goed voor een bakkie en een drankje. Little Italy super goedkoop Italiaans restaurant. Ayo beste paella van Nerja Don Juan lekkere en goedkope tapas. Bij Torechelli beach Sierra Nevada, echt een leuke uitstap

• Cynthia, 06-04-2016

Tip 1: je moet de sleutel ophalen bij een hotel verderop in de stad. Als je het de transfer chauffeur vraagt, maakt hij op de heen- en terugweg daar graag een stop. En het hotel is erg flexibel met het ophalen en inleveren van de sleutel. Je mag zelfs op de dag van vertrek gebruik maken van handdoeken en douches. Top service!
    Tip2: ze verkopen in veel winkeltjes luchtbedden, strandstoelen en parasols voor een prikkie. Handig en goedkoop alternatief voor de betaalde strandbedjes.

2 vragen over Appartement Plaza De Espana

• Roos, 26-12-2016

Adres Hotel

Bij welk hotel moet je de sleutel ophalen voor de appartementen?

• Jajospit, 10-09-2014

T.V.

Wij hebben het plan in Plaza De Espana te overwinteren!!Weet iemand die daar ook is geweest of er een Nederlandse zender op de T.V.is??Gaarne uw antwoord of TIP!!Hierbij alvast onze hartelijke dank!Jootje Spit

Appartement Plaza De Espana info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis