Appartement Perla Marina

47 reviews over Appartement Perla Marina in het Nederlands

Prima

Suzan
24-5-2018

Goede prijs kwaliteit. Prima gelegen. Centrum van Nerja heb je na een week wel gezien. Appartement 29 had geen wifi bereik. Ruim appartement wat maar 1x in de week word schoongemaakt. Prima vakantie gehad maar wil niet meer terug.

prima bungalow vlak bij stadje en strand en malaga

p.blommerde
28-1-2018

alles op en aan de woning, winkels in de buurt, ontbijt mogelijk en prima, heel zuid andalusie te bereiken met huurauto of zelfs met een goedkope bus

Gereisd Met partner in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar

Marja
4-8-2015

Het was een mooi hotel. Jammer dat het zwembad nogal klein was. De bedjes lagen vlak aan de rand. Een heel mooi terras met goede bediening, lekker eten en lekkere drankjes. Een voordeel zo aan het strand waar het goed vertoeven was. Perla Marina lag aan een straat die naar het stadje liep. De straat was nauw en het stonk verschrikkelijk van de vuilcontainers. Het stadje Nerja was leuk, restaurants waren top.

Gereisd Met partner in juli 2015

Neckermann

Fantastisch verblijf in de bungalows

suzannetrip10
13-8-2014

Verblijf in bungalow! We hadden frontaal zicht op zee. Ideaal op de begane grond vooral met kinderen met stukje gras ervoor. Het is ook mogelijk om boven de bungalow te verblijven op de etage erboven. Met kinderen is de begane grond fijn en gelukkig is onze voorkeur uitgekomen. In tien stappen op het voor het appartment gelegen strand en het begin van de boulevard. Centrum van Nerja erg gezellig 's avonds. Toeristentreintje in het stadje, Balcon de Europa op loopafstand en de grotten van Nerja de moeite waard (€ 9,- met de taxi). Kom hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Topper

Hanneke Poot van der Reijken
29-5-2014

Fantastisch Hotel en appartementen. Ruim en alles aanwezig. Ligt prachtig aan zee en dicht bij het centrum.Wij gaan er zeker nog eens naartoe.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

veel extra's voor niet al te veel geld

fam van den Heuvel
24-1-2012

appartement Perla Marina, geboekt via,2 kids 13/11 jaar no22 hadden wij,is ons heel goed bevallen! Inrichting zeer compleet met wasmachine( fijn voor badlakens), stijkijzer, wasrekjes, tafelkleed, zeer compleet eetgerij ed. Wel wat ouderwets maar voor ons onbelangrijk.Ruim en prachtig balkon met zeezicht, zitje en ligbedden en pizzaoventje! Ruime huiskamer met aangrenzend keuken, 2 badkamers beide met toilet wastafel, 1x douche en 1x bad, een luxe toch?!Ligging aan nieuwe boulevard, voldoende eetgelegenheden in omgeving voor 10,00 euro pp, en lekker! Veel spaanse gasten, vonden wij fijn. Zwembad op dak,( met badmeester) met geweldig uitzicht, wel wat gladde vloer. en zwembad beneden naast restaurant beide met ligbedden die je niet mag reserveren, heel fijn!2 avonden een optreden, gezellige terrasjes in omgeving.auto gehuurd in Nerja, parkeren is wel een sport zeker in weekend,

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

"Ruim" Appartement

Roelof
10-10-2011

"Ruim" appartement. Ruim wel tussen aanhalingstekens gezet, want de 2 badkamers zijn zeer klein. De kamer, keuken en de slaapkamers zijn wel ruim, wel heel erg gehorig ! Badkamers zijn zeer gedateerd, alles wordt kletsnat en de douchekoppen zijn uit het jaar nul. Spuiten alle kanten op. Verder weinig privacy op je terras. De buren zitten op je lip. Verder worden 's morgens, zoals gewoonlijk, handdoeken op de gemeenschappelijke tuinstoelen gelegd. Er wordt door het personeel niets van gezegd ! Over het personeel gesproken, de barmensen zijn niet vriendelijk. Er kan geen vriendelijk wordt vanaf. We hadden een late vlucht, kwamen om 1.30u aan. Het welkomstwoord was: "wat bent u laat !!!". Kregen niets meer te drinken. Konden zelfs geen flesje water meer kopen. Verder wel een leuke vakantie gehad. Het mooie weer maakt een hoop goed. Nerja en omgeving is mooi. 's Avonds is het erg gezellig in het centrum van Nerja. Ongeveer 15min lopen. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar !

Gereisd Met oudere kinderen in september 2011

Schitterend gelegen

Anke
18-8-2011

Leuk en en nette appartementen, je ligt in je prive tuin, en kijkt zo over zee! Schitterende plek. Enige minpuntje is eigenlijk het te kleine zwembad die omgeven is door bestrating, fijner is het dat je een ligweide erbij hebt. Naar Nerja is heel goed te belopen en is heel gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima drie sterren hotel

edwin en froukje hinrichs
13-5-2011

Wij zaten van 2 tot 7 mei in hotel Perla Marina. Ons uitzicht was niet geweldig aan de achterkant zonder balkon maar verder een prima hotel met goed ontbijtbuffet. Wel vonden wij het een drie sterren hotel i.p.v. 4 sterren. De ligging pal aan zee is perfect alhoewel het zwembad aan de kleine kant is.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker appartement

Harm
25-2-2011

Waren eind oktober 2010 een paar dagen in Nerja en hadden een appartement met zeezicht geboekt. Hadden we mazzel: met 2 personen hadden we de beschikking over 2 slaapkamers, 2 badkamers, mooie woonkamer met aangrenzende keuken, terras en dakterras. Appartement (242) was gezien de inrichting (niet standard)duidelijk een privé verblijf. Het zicht op zee was fantastisch en een ontbijtje op het dakterras, in het zonnetje, wat wil je nog meer. Met het hotel op zich hadden we weinig mee te maken. Het personeel was wel vriendelijk. En het strand vóór de deur. Wel weer jammer dat het internet-gebeuren slecht aanwezig was: alleen in een hoek van de lobby kon je tegen betaling je computer gebruiken. De ligging ten opzichte van het centrum is prima: 15 minuten wandelen en je was bij het balkon van Europa, met zijn vele terrasjes en restaurantjes. Kortom: Niks mis mee.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Perla Marina in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Perla Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.