Appartement Pepe Mesa

40 reviews over Appartement Pepe Mesa in het Nederlands

Fijne appartementen!

Marije
24-3-2013

We zijn 12 dagen in appartementencomplex Pepe Mesa geweest en het is ons erg goed bevallen! Er zijn wel veel trappen in het complex, maar dat was voor ons geen probleem. Ons appartement was schoon, de bedden lagen prima en airconditioning was inbegrepen. De eigenaar en receptionistes waren erg aardig en behulpzaam. De ligging van de appartementen is ook goed, je moet een stukje lopen naar het balkon van Europa, maar daardoor hadden we ook geen last van herrie en drukte van uitgaanspubliek. De grote supermarkt en bushalte waren goed beloopbaar (ongeveer 8 min. lopen).

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eenmalig geweest

Netty & Co
18-9-2011

Heel en heel erg gehorig, veel trappen lopen en veel engelsen! Restaurant en bar zijn gesloten (stond niet in de folder/site) Zwembad is badkuip met traliewerk eromheen. Ligging is gunstig blakbij oude centrum. Beetje gedateerd alles! Keuken summier (geen kurketrekker etc) Vergane glorie dus.

Gereisd Met partner in Sat Sep 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch appartement

Wietse
31-8-2011

Mooi, goed onderhouden en schoon appartement op ongeveer 10 minuten lopen van het dichtbijzijnde strand. Ligt in het minder toeristische deel van Nerja. Mooi dakterras met zwembad.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartement in hoogseizoen

Esther en Sjoerd
14-8-2011

Appartement was schoon en keurig onderhouden. Hele complex wordt goed schoongehouden, vriendelijk personeel en perfecte ligging t.o.v. strand en stad. Zonneterras beschikt over voldoende ligbedden en parasols. Zwembad is prima ter verkoeling van de warme zon. Helaas restaurant onder de appartementen al 4 maanden dicht, eigenaar heeft een nieuw restaurant elders geopend. Kamers zijn wel wat gehorig. Nerja super leuk stadje met erg goed eten en gezellige sfeer. Afstand tot andere steden is wel ver als je het moet doen met het openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

beste oke

Carmen
17-10-2010

Qua ligging is dit appartement een topper. Verder is het simpel ingericht. Het zwembad is helaas heel klein, voor kinderen niet zo leuk. Het strand maakt alles goed. Leuke boulevard en lekker breed strand. Het restaurant onder het complex is zeker een aanrader. Personeel erg aardig.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede ligging maar geen aanrader

Karin
6-10-2010

pluspunten: - goede ligging - goede bedden - zonneterras Minpunten: - Alleen Frans balkon zonder zon en tralies van onder tot boven. Het is niet mogelijk op een eigen balkon, terras of in de woonkamer met de deuren van het Frans balkon open lekker in het zonnetje te zitten omdat er nooit zon komt aan de achterkant van het pand. Je moet dus constant naar buiten om het vakantiegevoel te beleven. Voor mij was dat echt een gemis. - De voordeur kan alleen dicht als je hem op slot draait en er is maar 1 sleutel. In de praktijk is dat erg onhandig, je kunt bijvoorbeeld niet naar buiten als je partner nog slaapt. - Het gezamenlijke zwembad is piepklein, ondiep en bevindt zich in een traliekooi. - Alles in het appartement is in verval, er is alleen een handdouche die niet opgehangen kan worden, knoppen ontbreken, de keuken valt bijna uit elkaar. Wij gaan al jaren naar Zuid-Spanje en kunnen dus redelijk goed vergelijken, maar we gaan zeker nooit meer naar terug naar Pepe Mesa.

Gereisd Met partner in september 2010

Super leuk, schoon en Spaans appartement!

Aniubis
4-10-2010

Mijn favoriete plek\appartament om tot rust te komen. De personen die daar werken zijn heel vriendelijk en zorgen dat je je goed voelt. De kamers zijn groot en schoon. Het restaurant (El Viejo Sotano) beneden is echt aan te raden. Zie website hier onderaan als je meer van het Appartement Pepe Mesa te weten wilt komen.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede plek om nog eens terug te komen

Gre en Martin Swart
23-8-2010

Wij waren in april 2010 drie weken in een appartement op de bovenste verdieping tegenover het zwembadje. We hebben het prima naar ons zin gehad. Appartement is schoon en wordt goed schoon gehouden, voldoende schone handdoeken en gratis kluisje. Eigenaar en personeel erg vriendelijk. Mooi groot dakterras met mooi uitzicht naar de bergen, over Nerja en naar de zee toe. Het meubilair op het terras mag wel vernieuwd worden, dat is een beetje oud. Het eten in het restaurant is goed en niet duur. Nerja is een leuk stadje, mooie strandjes en mooie omgeving om te wandelen en uitstapjes te maken.

Gereisd Met partner in april 2010

Prima vakantie

Fam Buekers
13-8-2009

Typische spaans appartement, goede ligging tov strand en stadje, jammer geen airco. Personeel erg vriendelijk en restaurant onder de appartementen is een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Super leuk!

Gera Hulsbosch
22-6-2009

Net terug van 13 dagen Pepe Mesa. Heerlijk, schoon, gezellig en Spaans appartement. Wij hadden een appartement met een frans balkon, maar 2 trapjes naar boven en je bevind je op een heerlijk dakterras waar het heerlijk vertoeven is. Je eigen drankje meenemen is prima te doen! Er staan liggbedden, zitjes en parasols. Eigenaar zeer behulpzaam, via reisorganisatie geen huurauto meer te krijgen, de eigenaar regelde het wel voor ons. Restaurant ook erg leuk en vooral lekker! En perfecte ligging tov centrum en strand Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juni 2009

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pepe Mesa in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pepe Mesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.