Hotel Parador de Nerja

Laatste review

Prachtige plek met uitzicht op zee voor alle kamet

rob driessen,
29-10-2017

Parador de Nerja is een prettig hotel. Uitstekend ontbijt. Eigen parkeerterrein. Rustig gelegen.

Kenmerken

29-10-2017

Gezellig

Roy
14-11-2015

De parador van Nerja ligt aan de rand van het centrum, op 10 minuten lopen van de leuke restaurantjes. Nerja is (ook 's winters) een gezellig stadje.

Het hotel ligt bovenop de klif, en er is een lift die naar het strand gaat.

De kamers zijn eenvoudig maar groot en alles werkt. De kamers hebben allemaal een balkon met prachtig uitzicht. De mensen zijn erg vriendelijk.

Ontbijt is goed en vooral als je buiten kunt zitten, heb je een prachtig begin van de dag.

Internet werkt goed. Parkeren is gratis voor Amigos.

Heerlijk hotel, goede service. Parkeren is gratis. Neem zeker een kamer met zeezicht, prachtig! Aardige mensen. Kamers iets verouderd, maar heel schoon en ruim. Ruim balkon, heerlijke tuin met zwembad! Het hotel ligt op een klif en vanuit de tuin kan je met een glazen lift naar beneden naar het strand... erg leuk! Nerja is een leuk stadje, toeristisch, maar met dit hotel zit je niet tussen de grote drukte en kan je er zelf voor kiezen naar de drukte te gaan... gezellig plein in Nerja en prachtige uitzichten. Lekker en goed (vers) ontbijt, en terras met weer dat mooie uitzicht op zee. Niet heel erg geschikt met kleine kinderen denk ik omdat er toch wel wat rust heerst. Maar zeker aan te raden aan stellen (jong en oud).

Prachtig hotel

Helga van der Kroon
16-5-2012

Dit hotel is lux en licht prachtig. Zeer vriendelijk personeel en mooie ruime kamers. Ontbijtbuffet prima.

Goed hotel

heer sjouw
18-4-2012

Goed hotel, goede bediening schoon, eten inbijt zeer goed

prima verblijf

marleen
10-7-2011

Hotel heeft een goede ligging met prachtig zicht op zee. Aangename verwelkoming en iedereen vriendelijk. Eten heel lekker, hotel goed verzorgd. Ietwat verouderde kamers maar wel heel proper. Grote (gratis) parking. Kortom, toch een aanrader.

Prima

ck
8-4-2011

leuk hotel, leuke ligging, eigen parkeerterrein die niet vol was, fijn balkon

Tegenstrijdig....

Rob
9-3-2011

Zoals alle Parador hotels heeft ook dit hotel aanzien. Het ligt op een fantastische locatie dichtbij het levendige centrum en heeft een schitterende tuin op het Balcon de Europa met fantastisch uitzicht (ook vanaf je balcon). Ontbijt is zeer zeker 4* waard en personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zo werd voor onze eerste nacht het bed nogmaals opgemaakt en werd er een doosje bonbons achtergelaten. Tevens kregen wij bij doorvragen een kosteloze upgrade van tuinkamer naar seaview.

Wat maakt het verhaal tegenstrijdig? De kamers zijn inderdaad verouderd. Goed.. een design interieur zou ook niet passen, maar e.e.a. zou wel gemoderniseerd kunnen worden. Zo ook de badkamer. Alles is brandschoon, maar het is (bijvoorbeeld door loszittende kit) niet 4* waardig. De bedden vonden wij te hard,maar dat is natuurlijk persoonlijk. Bij Parador betaal je de hoofdprijs, maar dat weet je van te voren. In dit geval betaal je met name voor de ´beleving en sfeer´. Verder gewoon een goed hotel.

prima hotel!

Hanneke Klein
4-4-2010

We zijn eind oktober in dit hotel geweest. Het is ons prima bevallen. Vlak bij het centrum van Nerja en via de lift van het hotel kom je direct aan het strand. De inrichting is schoon, maar iets gedateerd. In ieder geval geen trendy hotel. Verder geen op of aanmerkingen. Het personeel vriendelijk. Echt wel een aanrader om hier naar toe te gaan.

Beste plek van Nerja

Jan
22-10-2009

Heerlijk gelegen. Want in Nerja wil je vlabij het Burriana strand zijn maar ook vlakbij de gezellige binnenstad en het Balcon de Europa. dat is allemaal het geval bij deze Parador. Wij hadden een kamer op de begane grond met een eigen terrasje, zo aan de tuin met ligbedden en zwembad. Een zeer ruime badkamer met jacuzzi maakte het helemaal af. De glazen lift naar het strand is prachtig.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de Nerja in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de Nerja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.