Hostel Nerjasol

Hostel

We hebben een aantal aanbieders voor Nerjasol voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Nerjasol in het Nederlands

1 overnachting geadviseerd door de camping waar we eerst overnacht hadden. 59 euro voor een 5-persoonskamer, dat kan niks zijn. Locatie was super, je liep zo naar balcon de Europa. Gezellig toeristische plaats. Parkeren in een openbare parkeergarage. Hotel was schoon, schone handdoeken. Leuk dakterras waar we heerlijk een pizza hebben gegeten en zelf meegebrachte wijn. Het hostel heeft geen voorzieningen voor ontbijt, diner, bar ed. Maar alles zit om de hoek. Super voor 1 of 2 nachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Nerjasol in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Nerjasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Nerjasol scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.