Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa

Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa
7,9

22 tips over Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa

Mel, 31-8-2014
Ik raad iedereen aan waterschoenen mee te nemen. In de zee liggen voor de eerste anderhalf tot 2 meter dikke stenen (geen scherpe) en dit loopt erg onprettig. Uiteraard kun je die ook hier krijgen voor 9 euro. Ik adviseer ook om naar Frigiliana te gaan, een dorpje iets verder op. Erg mooi!
Sandra den Haan, 28-8-2014

Kamer met zicht op zwembad

Voor half 10 ontbijten voorkomt dat je moet wachten

Handdoeken voor zwembad betaal je 10 euro borg, bonnetje bewaren en dan krijg je dat geld gewoon terug als je ze weer inlevert. Je mag ze iedere dag inwisselen voor een schone.

Echt geschikt voor gezinnen

Ilona, 5-8-2014
Krokodillenpark in Torremolinos, Sea Life Benalmadena en breng een bezoek aan de stad Malaga!

We hebben een aantal aanbieders voor Marinas de Nerja Beach & Spa voor je op een rij gezet:

marianne49, 30-7-2014
Dit hotel niet in het hoogseizoen boeken, vanwege teveel mensen op een te kleine oppervlakte. Ook daardoor teveel kleine kinderen waardoor het niet rustig eten is in het restaurant. Daarbij bijna altijd (lange) wachtrijen voor het restaurant als je ietsjes later wilt eten.
hanneke van bommel, 8-5-2014
Indien je drukte in de gehorige eetzaal wil vermijden, moet je iets vroeger of iets later gaan eten dan de gemiddelde gast.
H, 5-3-2014

Bezoek en steun ook eens het Ezel Asiel/Donkey Sanctuary, met wat brood en help voederen. Ligt halverwege hotel en Nerja Centrum rechts aan doodlopende weg.

En ga naar het Alhambra in Granada. Zorg wel voor reservering en let goed op de toegangstijd op je kaartje. Dit voor het centrale paleis.

G.A.Jongbloed, 24-2-2014
Stilte na 24.00 , huur een auto bij Goldcar ( airport Malaga) en niet in het hotel veel te duur. Grotten in Nerja zijn de moeite waard om te bezoeken.Geen kamer aan landzijde accepteren te veel lawaai van de doorgaande weg. Bezoek het witte dorp Frigiliana erg leuk , Bar Bodega Pepe mooie ligging en goedkoop en lekker eten .
brouwers, 6-10-2013

Verder is Nerja een leuk dorp met heel leuke straatjes, terasjes , restaurants en tapaszaakjes.

Leuk voor max 10 dagen vakantie te houden.

Brederode, 18-8-2013
Met de grote kamers en het heerlijke gazon om op te zonnen is deze accommodatie aan te raden. Echter de variteit van het eten is beperkt. Wij adviseren: ga niet voor all inclusive. Maar boek inclusief een auto. En gebruik die om de omgeving te verkennen en in Nerja lekker te gaan eten.
Corien, 19-7-2013
Voor de zee is het fijn om waterschoentjes mee te nemen (stenen in het water). De wandeling naar de stad is zo'n 2,5 km en over een onverhard pad langs de zee.Ontzettend leuk maar laat die highheels maar thuis!