Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°10°
Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa
7,9

Omschrijving
In de Spaanse regio Andalusië vind je Marinas de Nerja Beach & Spa. Een kleinschalig aparthotel met schone kamers. Hier vind je all-inclusive van goede kwaliteit. De animatie is altijd vrolijk met leuke activiteiten voor de kinderen en ‘s avonds een show. Het centrum van Nerja is 20 minuten lopen, maar de bus pakken kan ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Marinas de Nerja Beach & Spa voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig

Ellen,
20-11-2018

Heel vriendelijk personeel, ze doen echt hun best het iedereen naar de zin te maken. Zo ook Leo van de animatie, wat een ontzettend aardige vent!! Drankjes, eten.. van alles voldoende, uitgebreid en prima! Alleen de wijn in het all-inclusief concept was niet echt lekker, maar de cava en sangria daarentegen weer wel!! Wel echte gin etc. geen rommel! Aan het strand met gras en palmbomen en wij hadden veel zon!!! Ook prima bedden. Kortom: reden genoeg om nog eens terug te gaan!!!

Kenmerken

274 reviews over Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa in het Nederlands

Geweldig

Ellen,
20-11-2018

Een geweldig hotel we komen zeker nog eens terug!!

Lia van Gool,
15-11-2018

Wij verbleven 04-11-2018 t/m 9 november in dit mooie hotel.

Een mooi studio op de begane grond wat top was, schuifdeur open en lekker op een ligbed in de zon bij het zwembad. Een stukje door de tuin, waar ook volop ligbedjes hup het strand op. We hadden all in en dat was perfect, lekker eten en drinken.

Ook een compliment voor de bediening, super en dat geld ook zeker voor animatie, deze vrolijke noot, altijd met een lach en zeker niet opdringerig, verdient ook een groot compliment.

Een goed hotel, maar geen all inclusive waard.

Maria de Groot,
12-11-2018

Het hotel was prima. Het enige teleurstellende was, dat all inclusive NIET all inclusive is, noem het dan geen all inclusive. Het enige wat wordt toegevoegd zijn de drankjes. Wij waren er met onze kleinzoon. Een ijsje moesten we bijvoorbeeld zelf betalen. Dat pakken ze in Turkije anders aan! Zwembad veel te koud. De informatie m.b.t. de bus naar Nerja die we van de receptie kregen klopte niet, waardoor we voor niets 3 kwartier op de bus hebben gewacht en het vervolgens maar hebben opgegeven. Wij hadden de reis geboekt via touroperator. Aangekomen op Malaga kregen we een briefje waarop stond dat de reisleidster om 13 u in het hotel zou zijn. Wij kwamen om 13.30 uur aan, maar ze bleek niet te hebben gewacht. Jammer want we hadden een excursie naar het Alhambra willen boeken. De informatie in de map bij de receptie van touroperator dateerde van augustus 2018, waardoor we zelf de transfer vanaf het hotel moesten uitzoeken.

Neckermann Reizen

Een mooi rustig gelegen Hotel, aanrader !

de Zeeuw,
21-10-2018

Het is een mooi kleinschalig Hotel net buiten Nerja. De kamers zijn netjes, hygiënisch en schoon. Het eten is zeer goed ! Zowel ontbijt, lunch en diner ( buffet ) en deels op aanvraag bereid. Zeer uitgebreid, gevarieerd, afwisselend en voor elk wat wils.

Het personeel is oprecht, toegewijd, vriendelijk en dienstbaar naar hun gasten en naar elkaar.

Het Animatie team is fantastisch. Deze enthousiaste mensen maken overal een feestje van. Maandag t/m Zaterdag zijn er dagelijkse activiteiten voor de gasten waaraan je deel kunt nemen. 's Avonds worden verschillende shows georganiseerd die zeer de moeite waard zijn.

Prima hotel,schoon en netjes. Royale kamers met prima bedden. Rond het hotel is niets,je loopt niet even langs winkelstraatjes. Daarvoor moet je naar nerja en dat kan met een goede stadsbus verbinding. In vergelijking tot Canarische en Griekse eilanden was het eten echt minder smaakvol.

IJskoud zwembad!

Coco,
10-6-2018

IJskoud zwembad, dit is al jaren zo en het hele jaar door! Het is gewoon niet te doen...

Daarom is het prachtige zwembad zo stil, een groot minpunt!

Eten is redelijk.

Restanten worden de volgende dag in een fantasieloze salade met veel vette saus gepresenteerd.

Iedere dag is er op het lopende buffet wel iets nieuws.

Eten is erg op Engelsen gericht.

Bedden zijn stevig/hard.

Kamers liggen boven het rook terras,

Je zit dus constant in de rooklucht op je kamer. Dit is heel vervelend.

Veel herrie idere avond van de live shows. Je kunt pas rond 23.00 uur slapen.

Bediening en service is vriendelijk en uitstekend.

Nerja is 20 minuten lopen en de moeite waard! Kan ook per bus.

Ritje kost 1 euro.

Heel goed

Sonja Van de Sype,
28-5-2018

Wij vonden dit een goed hotel. Het heeft vier sterren niettegenstaande het op zoover aangeduid staat als 3 sterren.

Voor ons zeer goed gelegen, misschien voor jonge mensen wat minder omdat het wat afgelegen ligt, maar mooie wandeling naar het centrum van Nerja.

Personeel heel vriendelijk. Kamers zeker oke, groot aangezien het studio of appartement is. Veel kastruimte voor kleding.

Eten niet zeer uitgebreid maar hetgeen ze aanbieden is heel lekker, vis en vlees wordt ter plaatse gebakken dus altijd goed warm, er wordt ook goed aangevuld. All in is zeker ook dik oke, wijn aan tafel wordt in flessen aangebracht en meestal met de glimlach. Wij kunnen eigenlijk niets slecht zeggen over dit hotel. We gaan terug in 2019.

Nerja, een pittoresk leuk stadje

Charlotte,
19-5-2018

Prachtige schone hotelkamer, fijn zwembad, fijn strand. Het eten was erg goed. Het hotel ligt wel een stukje van het stadje Nerja vandaan, wij hadden een huurauto dus dit was geen probleem voor ons. Te voet via het strand kan je het stuk ook lopen, duurt zo'n 40 min. Het weer in Nerja is in september geweldig, er zijn ook genoeg leuke dingen te doen. Tip voor de wandelaars: rio chillar. Wandeling van zo'n 6 uur ( heen en terug) in de rivierbedding, ook uitstekend te doen bij warm weer aangezien je 90% van de wandeling in water loopt. Ook de stadjes in de omgeving zijn een aanrader ( torox) vanuit Nerja zijn wij naar Alhambra gegaan. Wat een pareltje. Kortom, geweldige vakantie gehad.

kan beter

vanmullem dominique,
24-3-2018

een hotel typisch voor engelse. de ligging is goed maar wel weg van alles. de kamers zijn mooi maar toe aan renovatie vooral de badkamer. vriendelijk personeel de hygiene op de kamers kan veel beter. het eten is goed maar niet warm en vooral engels. ( paella en calamares toch spaans niet gezien) all in goed maar niet alles is all in. nerja is mooi.

Joop van Eijk,
2-3-2018

het was perfect en dan bedoel ik ook perfect wij zijn er in 2016 en 2017 geweest

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.