Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa

Aparthotel
Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°22°
Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Marinas de Nerja Beach & Spa voor je op een rij gezet:

270 reviews over Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa in het Nederlands

Prima hotel,schoon en netjes. Royale kamers met prima bedden. Rond het hotel is niets,je loopt niet even langs winkelstraatjes. Daarvoor moet je naar nerja en dat kan met een goede stadsbus verbinding. In vergelijking tot Canarische en Griekse eilanden was het eten echt minder smaakvol.

IJskoud zwembad!

Coco
10-6-2018

IJskoud zwembad, dit is al jaren zo en het hele jaar door! Het is gewoon niet te doen...

Daarom is het prachtige zwembad zo stil, een groot minpunt!

Eten is redelijk.

Restanten worden de volgende dag in een fantasieloze salade met veel vette saus gepresenteerd.

Iedere dag is er op het lopende buffet wel iets nieuws.

Eten is erg op Engelsen gericht.

Bedden zijn stevig/hard.

Kamers liggen boven het rook terras,

Je zit dus constant in de rooklucht op je kamer. Dit is heel vervelend.

Veel herrie idere avond van de live shows. Je kunt pas rond 23.00 uur slapen.

Bediening en service is vriendelijk en uitstekend.

Nerja is 20 minuten lopen en de moeite waard! Kan ook per bus.

Ritje kost 1 euro.

Heel goed

Sonja Van de Sype
28-5-2018

Wij vonden dit een goed hotel. Het heeft vier sterren niettegenstaande het op zoover aangeduid staat als 3 sterren.

Voor ons zeer goed gelegen, misschien voor jonge mensen wat minder omdat het wat afgelegen ligt, maar mooie wandeling naar het centrum van Nerja.

Personeel heel vriendelijk. Kamers zeker oke, groot aangezien het studio of appartement is. Veel kastruimte voor kleding.

Eten niet zeer uitgebreid maar hetgeen ze aanbieden is heel lekker, vis en vlees wordt ter plaatse gebakken dus altijd goed warm, er wordt ook goed aangevuld. All in is zeker ook dik oke, wijn aan tafel wordt in flessen aangebracht en meestal met de glimlach. Wij kunnen eigenlijk niets slecht zeggen over dit hotel. We gaan terug in 2019.

Floow Travel

Nerja, een pittoresk leuk stadje

Charlotte
19-5-2018

Prachtige schone hotelkamer, fijn zwembad, fijn strand. Het eten was erg goed. Het hotel ligt wel een stukje van het stadje Nerja vandaan, wij hadden een huurauto dus dit was geen probleem voor ons. Te voet via het strand kan je het stuk ook lopen, duurt zo'n 40 min. Het weer in Nerja is in september geweldig, er zijn ook genoeg leuke dingen te doen. Tip voor de wandelaars: rio chillar. Wandeling van zo'n 6 uur ( heen en terug) in de rivierbedding, ook uitstekend te doen bij warm weer aangezien je 90% van de wandeling in water loopt. Ook de stadjes in de omgeving zijn een aanrader ( torox) vanuit Nerja zijn wij naar Alhambra gegaan. Wat een pareltje. Kortom, geweldige vakantie gehad.

kan beter

vanmullem dominique
24-3-2018

een hotel typisch voor engelse. de ligging is goed maar wel weg van alles. de kamers zijn mooi maar toe aan renovatie vooral de badkamer. vriendelijk personeel de hygiene op de kamers kan veel beter. het eten is goed maar niet warm en vooral engels. ( paella en calamares toch spaans niet gezien) all in goed maar niet alles is all in. nerja is mooi.

Joop van Eijk
2-3-2018

het was perfect en dan bedoel ik ook perfect wij zijn er in 2016 en 2017 geweest

Geweldig hotel, zeker een aanrader!

Bram
22-10-2017

Positief:

- Zeer behulpzame medewerkers / bediening

- Heerlijk eten van goede kwaliteit met voldoende afwisseling

- Elke avond werd voor ons gezelschap van 12 personen een eettafel geregeld. Wel even wachten soms, maar toch erg prettig.

- Show cooking voor enkele gerechten van de bakplaat of uit de pan.

- Hotel is luxe ingericht, zeer schoon en verdient de volle 4 sterren.

- Fijne, schone en ruime hotelkamer met prachtig uitzicht op het zwembad, de zee en de bergen vanaf een ruim balkon

- Handdoekenservice aan het zwembad

- Voldoende ligbedden aan het zwembad en op het gras aan zee.

- (Zwembad)bar met echte merk-dranken (geen lokale namaak)

- Prachtige ligging aan een privéstrand (neem wel goede slippers of badschoenen mee aangezien het een kiezelstrand is.

- Mooie mogelijkheid om te hardlopen over het strand naar het nabij gelegen Nerja.

- Wandelen naar het dorp is zo'n 20 minuten, maar prima te doen.

- Gratis parkeergelegenheid voor de huurauto.

- Een aantal leuke bezienswaardigheden in de buurt: druipsteengrot, rivier door kloof, weekmarkt, Nerja, Frigliana etc.

Aandachtspunten:

- Het zwembad is niet verwarmd en dus ijs en ijs koud. Bij warm weer geen probleem, maar voor een dergelijk luxe hotel mag je een verwarmd bad verwachten. In oktober bij bewolkt weer en iets boven de 20 graden is het gewoonweg niet te doen. Erg jammer.

- Animatie wel aanwezig maar niet erg indrukwekkend. Meestal maar 1 persoon. Avondshows zijn best aardig, maar niet heel spannend. Vaak ook een rondje hotelgasten-voor-paal-zetten met vreemde dansjes etc., daar moet je van houden. Heeft waarschijnlijk ook met het naseizoen te maken.

- Verder kan ik geen zwaarwegende aandachtspunten bedenken.

Al met al hebben wij hier een fantastische vakantie gehad en willen we dit hotel dan ook van harte aanraden.

Door upgrade bijna perfect

P. Hansen
30-8-2017

Ligging is zonder meer perfect. Vanuit het hotel loop je zo het strand op, dat veel ruimte biedt, maar wel een kiezelstrand is. In de directe omgeving is er verder niet veel te beleven. Via het strand is centrum van Nerja lopend in ca. 25-30 minuten bereikbaar.

Wij hebben met de service van het hotel prima ervaringen. Bij boeking konden wij (gezin van 4 personen) alleen een 2-kamerappartement krijgen. Ter plaatse bleek dat je alleen maar door de ene slaapkamer de badkamer met wc kon bereiken en niet via een aparte deur. Eerlijk gezegd nog nooit eerder zo'n constructie gezien. Vanaf terras (op begane grond) uitzicht op parkeerplaats + zij-zeezicht. Vooral de bereikbaarheid van wc was voor ons wel een dingetje.

Daarom zonder veel verwachtingen naar receptie gegaan met de vraag of er een upgrade mogelijk was. En warempel: binnen 5 minuten was dat geregeld. Eerst even een kaartje meegekregen om vrijblijvend te kijken of dat wat voor ons was. Nou en of: we hadden nu de beschikking over 2 aparte slaapkamers, een grote bedbank, aparte douche/wc/bad met bubbelbad en een aparte keuken met koelkast en 2 pitjes. En dan ook nog eens met frontaal zeezicht vanaf balkon op de bovenste verdieping! Dat was voor ons wel de extra betaling (ca. 240 euro voor een week) waard. Het heette nu een suite te zijn en we kregen er ook nog een fles champagne bij.

Overigens was in beide appartementen inventaris bij aankomst niet compleet voor 4 personen. Op verzoek werd het wel weer aangevuld.

Personeel altijd vriendelijk en correct, zowel bij receptie als in restaurant en de schoonmaaksters.

Eten in buffetvorm is op zich prima, al valt de variatie soms wat tegen.

Zwembad is niet extreem groot, maar eigenlijk nooit heel erg vol. Jammer voor kinderen (en sommige ouderen) is wel dat je bijna niets mag in het zwembad, dat nergens dieper is dan 1.50 meter. Zelfs met een klein balletje overgooien is taboe. Maar daardoor is wel rustig in het zwembad, dat tot 20.00 uur gebruikt mag worden.

Zoals bijna overal begint het handdoekjeleggen op de ligstoeltjes al rond zonsopgang. Iedereen schijnt dat vervelend te vinden, maar iedereen lijkt het ook te doen. Wij vonden overigens bijna altijd ook op een later tijdstip nog wel meerdere ligbedden.

Ook een pluspunt: voor mensen die vroeg weer vertrekken is vanaf 6.00 al ontbijt beschikbaar, zij het zonder obers en warme gerechten.

Cees en Diny van Bekhoven
1-7-2017

Eten en de kamers waren goed, het personeel was vriendelijk en het zwembad was super.,

Jammer dat het grindstrand was in plaats van zandstrand

Marleen
24-6-2017

Super lekkere keuken, de vriendelijkheid v h personeel. Mooie kamer met apart slaapgedeelte voor de kinderen. Wij hadden All in wat gemakkelijk is met kinderen. De hapjes om 16 u waren zeer lekker oa sushi, belegde broodjes enz...

Nerja is een zeer leuk stadje. Klein maar fijn en niet zo toeristisch als Torremolinos . Uitstapjes naar malaga, Granada zeker doen. De prijs van een auto huren valt mee. De auto werd wel in nerja gehuurd niet in het hotel.

Spijtig dat veel hotelgasten hun lege bekers en bordjes laten rondslingeren aan het zwembad ipv in de vuilnisbak te deponeren.( de poetsman zal het wel doen) denken ze.

Er wordt niet in shiften gegeten en toch verloopt alles heel vlot. Nooit wachtrijen gehad. De self cooking wordt a la minute klaargemaakt en ligt niet af te koelen in bakken.

Voor ons zeker een aanrader. Wij gaan nog terug.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.