Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa

Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa

8.5Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Nerja

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 486p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

In de Spaanse regio Andalusië vind je Marinas de Nerja Beach & Spa. Een kleinschalig aparthotel met schone kamers. Hier vind je all-inclusive van goede kwaliteit. De animatie is altijd vrolijk met leuke activiteiten voor de kinderen en ‘s avonds een show. Het centrum van Nerja is 20 minuten lopen, maar de bus pakken kan ook.

284 reviews over Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa

• 9Henk26-03-2020

Top verblijf

Verblijf gehad van 03 maart tot 12 maart. Geweldige 10 dagen gehad. 3 kamer verblijf is echt top. Ruime woonkamer met keuken en 2 slaapkamers en badkamer. Erg schoon en iedere dag keurig schoon gemaakt. All inclusive is zeker een aanrader. Eten is erg gevarieerd, lekker en personeel toegewijd en zeer vriendelijk. Komen hier zeker terug

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Margot18-02-2020

Heerlijke familievakantie

wij verbleven in februari met de hele familie in dit heerlijke hotel naar aanleiding van de 80e verjaardag van onze oma. We hadden niet beter kunnen kiezen: heerlijk en afwisselend eten, vriendelijk personeel, schone ruime kamers, leuke animatie en geweldige ligging aan het strand, een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    9Martin17-08-2019

fantastisch

Een heerlijke week gehad. Gemiddeld 35 graden overdag. Goed ontbijt. Erg uitgebreid en voor ieder wat wils. Het dinerbuffet was prima. Iedere dag een ander thema en eten prima! Dit hotel is zeker een aanrader. De stad Nerja ligt ongeveer 15 minuten van het hotel af. Prima met de bus te doen voor 1 euro. Je kunt het ook lopen, 30 minuten. Een prima hotel om te boeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Plh Van der leek30-06-2019

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooi hotel, alles goed verzorgd. Uitstekend eten. Kamers enigszins gedateerd. Verder oké.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wilhelmina Moolenaar14-04-2019

het is een bijzonder fijn verblijf geweest

Het is n heerlijkschoon,prachtig gelegen Hotel. Eten was bijzonder goed en personeel uiterst behulpzaam

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Renate Havik-Timmer10-04-2019

Voortreffelijk verblijf!

Het is een uitstekend hotel. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Uitstekende afwisselende buffetten . Erg hygiënisch . Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Meubilair wel gedateerd en weinig spulletjes in de keuken.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij neckermann

• 8Wim06-04-2019

Prima om voor één keer te verblijven

Goed hotel, ietsje te ver van Nerja. Eten en verblijf er goed. Wij hadden all inclusieve, niets mis mee. Maar.... de huiswijn was gewoon slecht, waarom niet wat betere wijn. Wij hebben daarna wijn van de kaart besteld, kosten €16 maar die was in ieder geval goed te drinken.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8Ellen20-11-2018

Geweldig

Heel vriendelijk personeel, ze doen echt hun best het iedereen naar de zin te maken. Zo ook Leo van de animatie, wat een ontzettend aardige vent!! Drankjes, eten.. van alles voldoende, uitgebreid en prima! Alleen de wijn in het all-inclusief concept was niet echt lekker, maar de cava en sangria daarentegen weer wel!! Wel echte gin etc. geen rommel! Aan het strand met gras en palmbomen en wij hadden veel zon!!! Ook prima bedden. Kortom: reden genoeg om nog eens terug te gaan!!!

Gereisd met vrienden in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Lia van Gool15-11-2018

Een geweldig hotel we komen zeker nog eens terug!!

Wij verbleven 04-11-2018 t/m 9 november in dit mooie hotel. Een mooi studio op de begane grond wat top was, schuifdeur open en lekker op een ligbed in de zon bij het zwembad. Een stukje door de tuin, waar ook volop ligbedjes hup het strand op. We hadden all in en dat was perfect, lekker eten en drinken. Ook een compliment voor de bediening, super en dat geld ook zeker voor animatie, deze vrolijke noot, altijd met een lach en zeker niet opdringerig, verdient ook een groot compliment.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 7Maria de Groot12-11-2018

Een goed hotel, maar geen all inclusive waard.

Het hotel was prima. Het enige teleurstellende was, dat all inclusive NIET all inclusive is, noem het dan geen all inclusive. Het enige wat wordt toegevoegd zijn de drankjes. Wij waren er met onze kleinzoon. Een ijsje moesten we bijvoorbeeld zelf betalen. Dat pakken ze in Turkije anders aan! Zwembad veel te koud. De informatie m.b.t. de bus naar Nerja die we van de receptie kregen klopte niet, waardoor we voor niets 3 kwartier op de bus hebben gewacht en het vervolgens maar hebben opgegeven. Wij hadden de reis geboekt via touroperator. Aangekomen op Malaga kregen we een briefje waarop stond dat de reisleidster om 13 u in het hotel zou zijn. Wij kwamen om 13.30 uur aan, maar ze bleek niet te hebben gewacht. Jammer want we hadden een excursie naar het Alhambra willen boeken. De informatie in de map bij de receptie van touroperator dateerde van augustus 2018, waardoor we zelf de transfer vanaf het hotel moesten uitzoeken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Aparthotel Marinas de Nerja Beach & Spa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk