Aparthotel Marina Turquesa

Meer aparthotelinfo

50 reviews over Aparthotel Marina Turquesa

• 9Nicolet06-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooie locatie op loopafstand van het strand en balkon Europa. Prima appartement volledig voorzien van alles wat je nodig hebt. Klein maar lekker zwembad en vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader. Goed uitgangspunt voor een dagje weg

Met vrienden

• 10Hanna07-04-2019

10 sterren

Was gewellig en luxe geen enkele negativiteit. In een zin geweldi

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8T. van Aartrijk13-01-2019

Fantastisch!

Het zijn luxe appartementen in een berg-heuvelachtige omgeving. Prachtig rustig gebleven. Vriendelijk personeel, helpen je bij alles.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Sander Mooij05-06-2018

Nerja: gezellig en (eind) november nog mooi weer

Eind november 2017 zijn wij hier geweest. Voor het eerst met ons (toen 7 maanden oude) zoontje op vakantie, wat natuurlijk wel even spannend is. Ook qua weer. Maar het is zeer goed bevallen. De eerste 7 dagen was het nog volop zomer en prima strandweer met ruim 22 graden en veel zon, laatste 2 dagen hadden we helaas regen, maar dat risico loop je deze tijd. Appartement is prima maar de ligging wel wat ver lopen van het centrum, maar met de reisbuggy was dat ook wel weer te doen. Mooi strand, waar je heerlijk paella kunt eten en biertje drinken, voor schappelijke prijzen. Ook in het centrum zijn een aantal leuke (tapas) restaurantjes. Het dorpje Frigiliana is leuk om te bezoeken (kan met bus) en met een huurauto zijn we over de kustroute naar Salobreña gereden (pittoresk centrum met Moors kasteel) en hebben we een dagje Malaga gedaan: verrassend leuke stad met het fort van Gibralfaro als hoogtepunt.

Met jonge kinderen

• 2017
    8Anja09-05-2017

Voor de 2e keer geweest, mooie rustige accomodatie

Strand op loopafstand, maar sterk hellende weg, dus je moet goed ter been zijn, echt klimmen als je vanaf strand terug moet, geweldige supermercado 50 meter vanaf accomodatie, zeer goede, complete keuken in appartement

Met vrienden

• Oude reviews

8Van der Mee14-06-2016

Mooie en vooral rustige accommodatie! Prachtig

Afgelopen dagen met 6 volwassenen heerlijk genoten in appartementencomplex Marina Turquesa in Nerja. De appartementen zijn zeer schoon, netjes en compleet ( o.a. vaatwasser & Wasmachine). Mooi zwembad waar je heerlijk kunt genieten van de Spaanse zon. Het is een rustig verblijf, perfect voor volwassenen.

Met oudere kinderen

• 9Lenie van Steenbergen22-05-2016

Fantasties

Een schoon, mooi klein schalig complex, we hadden een driekamer appartement nummer 6 beneden, met heerlijke bedden. Het balkon lag in de schaduw, heerlijk in de zomer, maar aan de achterkant hadden we een terras met een zitje heerlijk in de zon. De receptie was heel vriendelijk en behulpzaam. Een minpuntje was dat het maar eens in de drie dagen werd schoongemaakt. Een grote supermarkt op 100 Meter. Het centrum van Nerja is ongeveer 30 minuten lopen. Nerja is heel mooi en gezellig. Het complex is heel rustig er valt niets te beleven je kan er ook niets drinken of eten. Een aanrader voor mensen die van rust houden.

• 8J.C.Bom22-11-2015

Voldeed aan al onze verwachtingen

Minder was de gehorigeid(maar er waren alleen "rustige gasten") Als er meer kinderen zouden zijn,die b.v. gebruik maken v.h.zwembad kan dat toch hinderlijk zijn qua lawaai....het geluid wordt op een of andere manier versterkt....Ook lijkt het op de foto's in de reisgids groter dan in werkelijkheid is. Verder alles TOP. De omgeving mooi,elke 3 dgn prima schoongemaakt en schoon badhanddoeken/keukenlinnen,vriendelijk eng.sprekend personeel. Tuin en zwembad keurig bijgehouden. Afstand naar centrum prima te belopen, je kan ook de bus nemen(vlakbij) voor 1 euro kan je heel Nerja door. Naar het strand 10min. lopen dus goed te doen,op de terugweg omhoog,dus i.p.v 4e versnelling in 2e...]].dan geen enkel probleem....Supermarkt:3min. a la AH. Zaterdags open tot 21.30u. Zondag gesloten.. TIP Bij de balie zijn badlakens te verkrijgen voor het strand,dat scheelt weer in de koffer.... TIP Als je graag zonnetje in je appartement hebt,dan wel van te voren aangeven,sommige appartementen krijgen geen zon...

• 8Stephanie05-09-2015

Aanrader

Ruim appartement voorzien van alle gemakken, zoals een wasmachine, oven en diepvries. faciliteiten waren prima. het enigste punt is dat het gehorig is. Viltjes onder de meubels zou al veel oplossen (schoonmakers tillen stoelen en tafels niet op en maken al om acht uur in de ochtend schoon). alles is wel lopends te doen, maar een auto is aan te raden om dingen te ondernemen.

• 7Kai02-08-2015

Prima plek voor een paar dagen

Het appartement is erg compleet, schoon en modern ingericht. Op loopafstand van het strand, prima ligging en supermarkt binnen 100 m. Zwembad is wat klein en water was wat te warm. Bij de receptie wordt je vriendelijk geholpen bij het inchecken. Omdat het complex verder wat saai en klein is zou ik hier niet 2 weken kunnen zitten.

Met oudere kinderen

6 tips over Aparthotel Marina Turquesa

• P. Steenhauer, 29-06-2014

Indien men niet van lopen houdt, is een huurauto wel gewenst.

• Pien, 19-11-2011

Neem een villa ipv appartement als je iets van privacy wil. Burriana playa, prettig strand, leuke boulevard, verschillende eetgelegenheden. Ontbijt en zoetigheden tip: dolce y gusto. Historisch centrum Almunecar is leuk, goed eten bij Bodega Restaurante Frncisco I (Calle Real 11). Historisch centrum Malaga, lekkere (dure) tapas bij casa lola (Calle Granada 46). Historisch centrum Nerja, lekkere tapas bij La Biznaga (Balcón de Europa, 29780).

• Nadine, 05-09-2012

Ga eens eten bij esquina paulina of bij la taberna: Goede tapas! Of ga de life adventure tour doen; dan ga je met een jeep de bergen in en zie je de omgeving van een heel andere kant! Bij goed weer kan je zelfs Marokko zien!

1 vraag over Aparthotel Marina Turquesa

• Astrid, 28-05-2016

restaurants in de buurt?

zijn er restaurants in de buurt van het complex? om te eten in de avonduren? ook rond de kerst tijd?

Aparthotel info

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages