Hostel Lorca

33 reviews over Hostel Lorca in het Nederlands

Top! En lieve mensen.

Marc
20-2-2018

Aanrader mooie omgeving. Fijn plaatsje. Lekker eten.

Super!

Elske/Rik
21-6-2013

Wij hebben 7 nachten geslapen in Hostal Lorca, super!

Erg gastvrij en mooi hostel. Goede locatie, op loopafstand van restaurantjes, strand en winkels. Mooie en schone kamer.

De gastheer en -vrouw zijn erg betrokken bij hun gasten, veel nuttige informatie en kennis van de omgeving.

Aanrader!

Leuke locatie gerund door enthousiaste eigenaren.

Ik kom zeker nog eens terug maar dan voorde wandelingen in de buurt van Nerja.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorca voor je op een rij gezet:

Heerlijke plek voor een weekje ontspanning

Dennis
5-10-2012

Vandaag weer naar huis na een heerlijke week ontspanning.

In dit hostal kom je helemaal tot rust. Heerlijk ongedwongen sfeer met enthousiaste eigenaars. Hier geen luxe maar nette complete kamers met eigen douche en toilet. De omgeving leent zich uitstekend voor mooie wandelingen en autotochten. In Nerja kun je heerlijk eten in diverse restaurants en tappabars voor iedere prijsklasse. Dus Rick en Femma ¡Hasta la Vista!

Een absolute aanrader!

Hoogland
12-5-2012

Wij hebben 5 dagen van 1 mei tot 5 mei '12 daar gezeten. We hebben het heel gezellig gehad. De kamer is prima. Beneden is een keuken met koelkast, waar je gebruik van mag maken. Met de bakker en de supermarkt om de hoek, kun je zelf je ontbijt verzorgen. De auto moet je wat verder weg maar gratis parkeren. In het stadje bruist het van de gezelligheid. Voor weinig kun je overal lekker uit eten. Maar ook belangrijk je kunt daar vandaan hele mooie wandelingen maken.

De gastvrouw en heer vertellen je graag wat je daar allemaal kunt gaan doen etc. We zouden er zeker WEER naar toe gaan. Conclusie: absolute aanrader!

Prima!

Carine
11-5-2012

Goede, centrale ligging. je bent zo midden in het centrum, strand en de bergen. Bijzonder vriendelijke eigenaren (Nederlanders) die graag tips en informatie geven.

fantastische plek

gea vroege-zeefat
2-5-2012

hostal lorca is aan te bevelen omdat je daar de ruimte krijgt om je eigen dingen te doen. Daarbij kun je allerlei adviezen krijgen om dit ook zo goed mogelijk te kunnen goed. Heel gastvrij en dat straalt uit naar de andere gasten.

Lekker paar dagen weg

Richard
2-4-2012

Afgelopen week 5 dagen in Hostal Lorca geweest. Nette schone eenvoudige kamers. Locatie in centrum is ideaal met weinig verkeer en lawaaioverlast. Tuin, terras en keukentje met koelkast is ideaal om lekker je ontbijtje te doen. Bakker en supermarkt om de hoek. Nerja heeft veel leuke barretjes en restaurantjes tegen hele schappelijke prijzen. Biertje 1,50 inclusief gratis tapa! Je kunt heel lekker eten en drinken voor weinig geld. Het was al 20 graden en je kunt dan heerijk wandelen, terrasjes pakken en zelfs aan het strand liggen. Op een paar uur rijden kun je zelfs nog skien. Nadeel: Te veel steden, leuke dorpjes, mooie natuur in de buurt dat je moet overslaan voor een volgend bezoek. Rick en Femma geven je goede tips en er liggen diverse mappen met wandelroutes, uitstapjes.

Prima plek!

Cora en Fred
22-3-2012

Wij zijn onlangs per ongeluk in Nerja en bij Hostel Lorca terecht gekomen. We hebben een paar heerlijke dagen gehad. Fijne accomodatie, aan de rand van het centrum en op loopafstand van het strand. En een heerlijk zitje in de tuin.

idiale plek

j van der linde
7-8-2011

hostal lorca is een idiale plek vlak bij het gezellige centrum en strand,maar ook om verder weg te kunnen bv malaga,alhambra

Wijzelf hebben 2 weken een auto gehuurd.

Het uit eten is ook super en niet duur.

Rick en femma zijn gastvrij en niet te beroerd om iets uit te leggen.

Het hostal word goed schoon gehouden ,de kamers en geregeld schoon linnengoed

Wat wij jammer vonden aan onze kamer dat daar alleen een ventilator zat tegen de muur en geen airco zoals in de andere kamers,wij zaten tegen het dak aan dus dat was erg warm

Maar verder was alles heel goed

We hebben een aantal aanbieders voor Lorca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Lorca in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Lorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.