Bed and Breakfast La-Excotica

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast La-Excotica

• 0Minke30-08-2010

Ventilatie in kamer aanwezig!

In reactie op mijn vorige beoordeling: ik heb aangegeven dat ik tijdens mijn verblijf graag een ventilator of airco had gehad. Van Anne heb ik gehoord dat er wel een ventilator aanwezig is. Daarom wil ik graag nog even toevoegen dat het wel degelijk mogelijk is om 's nachts verkoeling te krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Minke28-08-2010

Prachtig, gezellig & gastvrij!

Wij hebben enorm genoten van onze dagen in het B&B. Vanuit Nerja ben je in 30 min in Malaga en het dorp zelf is ook leuk om te bezoeken. In het B&B is heerlijk voor ons gekookt en ook 's ochtends was het ontbijt erg lekker en uitgebreid. De nachten waren in onze periode (half augustus) wel erg warm en er was helaas geen airco of ventilator op de kamer aanwezig om ons af te koelen. Desalniettemin een goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker een bezoek waard!!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 0paula06-08-2010

echt een "thuis" gevoel bij Anne en Michel

Net terug uit Nerja alwaar we zijn verzorgd door Anne en Michel. Genietend van een uitgebreid ontbijt aan de rand van het zwembad terwijl de gastheer en gastvrouw bezig waren met verse sushi en bbq klaar te maken voor de gasten van die avond. Ze kunnen je alles vertellen over de omgeving en super sociaal. Uit de tuinen rondom het huis zijn diverse fruitbomen waar je je fruit kunt plukken. Het zijn zeer gezellige enthousiaste en onderhoudende mensen waarbij je direct een thuisgevoel hebt. Ga zeker wat drinken bij La Fuego in Burriana bij Toon en Deborah. Dikke kus van de dames uit Rotterdam (ook aan Devil)

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Sabrina de Haan01-08-2010

Heerlijk genoten hier

Wat een heerlijke tijd hebben wij hier gehad, rust, mooie tuinen met lekker fruit maar toch dicht bij de stad en strand. Ontbijtje 's morgens is gewoon zo veel wij konden het niet op! Je wordt hier heerlijk verwend, en nerja is echt nog een echte spaanse plaats, lekkere tapas barretjes, zeker voordelig , wij komen in ieder geval terug (12)

Gereisd met partner in juni 2010

Bed and Breakfast La-Excotica info