Hostel La Ermita

Hostel
Hostel La Ermita

We hebben een aantal aanbieders voor La Ermita voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel La Ermita in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2007

Logeren hebben we er nog niet gedaan maar in de winter zijn we er vijf maanden en komen er geregeld eten en drinken.Vriendelijkheid zeer goed

Service zeer goed.

Kiki

2005

Hostal La Ermita

jempi
7-11-2005

Hostal La Ermita. Zeer goed gelegen aan de plaza de la Ermita, goed berijkbaar met de wagen en op tien minuten gaan van het busstation en vijf minuten wandelen naar hetoude centrum.

De kamers zijn ruim en goed ingericht.

Het eten en de bediening is goed,Spaans,verzorgd. De vis gerechten zijn lekker en gevarieerde keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel La Ermita in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel La Ermita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel La Ermita scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.