Appartement El Capistrano Village

Appartement
Appartement El Capistrano Village
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor El Capistrano Village voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wat een antieke bende!

Dit doe ik nooit meer.

Onvriendelijk en onpersoonlijk ontvangst.

5 persoonsappartement met 4 slechte bedden en een slaapbank die al 20 jaar geleden vervangen had moeten worden.

4 stoelen in de keuken om met 5 personen te kunnen eten.

Geen verwarming, bij regen loopt het water nog net niet naar binnen maar ruik je de muffe geur meteen door het hele appartementje.

Stroomaansluitingen liggen met kroonsteentjes buiten de muur.

Bij het gebruik van warm water is er geen warm water meer nadat 2 van de 5 personen zich gewassen hebben.

Het zwembad van de mooie folder heb ik nog niet gevonden!

Enz enz. Ik moet nog 3 dagen en dan mag ik weer naar huis gelukkig.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant

181 reviews over Appartement El Capistrano Village in het Nederlands

Zeker waten nooit meer bij dit bedrijf!

Hans,
30-10-2018

Wat een antieke bende!

Dit doe ik nooit meer.

Onvriendelijk en onpersoonlijk ontvangst.

4 stoelen in de keuken om met 5 personen te kunnen eten.

Stroomaansluitingen liggen met kroonsteentjes buiten de muur.

Het zwembad van de mooie folder heb ik nog niet gevonden!

Enz enz. Ik moet nog 3 dagen en dan mag ik weer naar huis gelukkig.

Zeker doen!

Francis,
28-7-2017

Prima locatie met uitzicht op zee. Typisch Spaanse omgeving met dito ingericht appartement. Wij hadden een zeer ruim terras en volledig ingericht 3-kmr-appartement aan de rand van Capistrano, waardoor lekker rustig. Iets verder van zwembad, maar dat vonden wij niet erg. Voor de prijs die je betaald, meer dan goed. Auto is wel een must.

Dit nooit meer

Astrid Mollink,
16-7-2017

Zoals al eerder aangegeven; weet waar je appartement staat want ook wij moeten 100 treden bedwingen om in ons appartement te komen, dat ongelofelijk gedateerd is, het pleister viel van de muren terwijl we in de gang stonden! Erg klein, electrische apparaten werkten niet, douchekop valt steeds naar beneden, kuil in het matras waardoor je steeds naar elkaar toerolt. Ik kan nog wel even doorgaan. Het complex is prachtig, mooie zwembaden, supermarkt e.d. Maar de app. zijn van particulieren dus je weet nooit of de eigenaren de afgelopen 10 jaar er zelf zijn geweest. De onze zeker niet. Erg jammer, beslist geen aanrader dus.

Neckermann Reizen

Mooie appartementen in een groene omgeving

Gideon,
8-5-2017

Wij hadden een twee kamer appartement in het gedeelte Las Palmas, huisje 6a. Keuken was van alles voorzien (oven, magnetron, wasmachine, 4 pits kookplaat), slaapkamer had een kleine tweepersoonsbed met inbouwkast. Huiskamer stond een ruime slaapbank, TV met satelliet. Ruime terras met twee ligbedden, eettafel en parasol en ingebouwde BBQ. Minpunten aan appartement was, in mei tot 18:00 uur zon buiten en klein bed. 1 tip bij late aankomst van te voren goed laten infomeren over waar de sleutel opgehaald moet worden, bij ons was dat Neja Beach Club. Hier lag onze sleutel klaar met route omschrijving naar appartement (15 min open).

Het "park" bestaat uit meerdere gedeeltes, het gedeelte waar wij zaten was een klein zwembad op 1 min lopen. Ernaast in het gedeelte Oasis, was een groter zwembad en een kinderbadje. Hier was in geen toezicht en kon je ligbedden pakken tegen 1 euro per dag. Het restaurant en bar was hier gesloten. Alles is in het park super goed onderhouden.

Goede locatie

Linda,
8-5-2017

De locatie was prima. Centrum is een half uurtje lopen. Een grote supermarkt op tien minuten loopafstand.

Appartement 6A: bed was vrij smal. Appartement had een douche die telkens los ging. Geen avondzon helaas.

Ruimte verder prima en grote keuken met wasmachine.

Zwembad bij Oasis was prima met een kinderzwembad om de hoek voor de kleintjes. Toiletten schoon. Ligbedden bij dit zwembad kun je pakken en eventueel geld in een kastje doen. Geen restaurant of bar open toen wij er waren bij dit zwembad.

Vooral de tuin en de opzet van de huisjes is leuk ontworpen, inrichting sober maar voldoende. Maar de ingang van het hele complex, want het is heel groot, is moeilijk te vinden en als je eindelijk de weg naar de ingang hebt gevonden moet je op zoek naar de receptie en daar zijn wij één uur mee bezig geweest.

Het zou handig zijn als je vanaf de provinciale weg een aanduiding hebt naar het complex en tenslotte op het terrein van El capistrano een bewegwijzering naar de receptie. De receptie is in vieren gesplitst. Als bezoeker weet je niet bij welke receptie je moet melden, dus als je pech hebt sta je drie keer in de rij.

Dit zou een enorm verbeteringspunt kunnen zijn want veel mensen liepen hier tegenaan. Inchecken kan pas na 16.00 en dat is vrij laat.

fijn appartement - uitstekende service Guy

Jos.jansenoflorkeers
25-6-2016

Ons verblijf begon niet goed: vertraging van 10 uur op schiphol. Vonden bij de receptie onze naam en sleutel in een enveloppe. 's ochtends werden we gewekt door bouwvakkers: zagen / dagpannen leggen. We gingen ons voucher afgeven bij de receptie en gaven aan dit zo niet kon. Ze schrokken duidelijk en gaven aan:"dat is niet normaal - alle huisjes in het park zijn particulier eigendom maar zij geven wel aan als er verbouwd wordt zodat we daar rekening mee kunnen houden".

We werden zonder probleem in een ander appartement ondergebracht.

De appartementen zijn particulier eigendom en zijn door de eigenaars ingericht met eigen spullen. Soms dus een breedbeeld flatscreen tv - bbq buiten - uitgebreidde keukenuitrusing. In ons eerste appartement een kleine tv met 3 Duitse zenders en een keukeninricht (wel geheel compleet en uitvoerig) uit de jaren 70: glazen borden en kopjes, beige pannen met mooie gekleurde strepen.

We begonnen in Hibiscos: hoger deel van het park en daardoor uitzicht op de Middellandse zee. Nadeel: wel 20 minuten lopen naar de receptie en 25 minuten naar de supermarkt, juist buiten het park.

Daarna gingen we naar Pueblo: 5 minuten naar de receptie en minder dan 10 minuten naar de supermarkt.

Je krijgt één keer in de week een aantal schone hand- / theedoeken (niet genoeg om elke dag schone te gebruiken - dus ook zelf meenemen). Dan wordt ook het bed voorzien van nieuwe beddegoed en het bed wordt opgemaakt.

Zeer tevreden

Peters
25-6-2016

Zeker vooraf weten welk appartement. Er zijn er veel waarbij men behoorlijk aantal treden/trappen moet lopen.

Appartementen liggen veelal hoog tegen berghelling met fantastisch uitzicht over stad en zee.

Appartementen zijn privee bezit en derhalve verschillend. Ons appartement had vier kamers waarvan twee slaapkamers met patio barbeque grote keuken en eetkamer. Ook een wasmachine geen airco wel ventilatoren. Het balcon twee bij drie meter lag volledig vrij, dus 100% privacy. Afstand tot strand voor ons niet te voet te doen. Er zijn per locatie goede zwembaden met dito restaurants welke met pasje gebruikt kunnen worden. Ligstoelen €3 per dag.

Aantrekkelijke prijzen, dagmenue vanaf €8,50, goed glas wijn en bier minder dan twee euro.

Ook lekkere tapas.

Het appartementencomplex ziet er verzorgd uit. Het is vooral gezellig in het centrum bij het Balkon de Europa. Je kunt vanaf het appartementencomplex goed naar toe lopen. Als je uit eten wilt moet je daar zijn. Strand Burriana is mooi en als je langs de kustweg rijdt, kom je ook rustige stranden tegen.

Prima appartement!

Annemarie
8-5-2016

Het appartement van ons was niet voorzien van airco, dit was iets minder. Verder wel lekker ruim, we hadden een eigen tuintje erbij en een mooi uitzicht. Het complex is mooi opgericht, erg knus met allemaal straatjes. Het is net een klein dorpje. Het zwembad was prima, ook was er een peuterbadje bij. Helaas moest je voor de lobberden apart betalen (als je die wilde, is niet verplicht). Het strand was vlakbij en de winkel lag direct om de hoek.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Capistrano Village in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Capistrano Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.