Villa De Nerja

Kleine hotelsWeer vandaag34°22°
Villa De Nerja
5,7

43 reviews over Villa De Nerja in het Nederlands

Nooit meer: een villa pal aan een drukke snelweg..

Wim Taks
20-2-2019

Ze doen alsof ze een aantal 'Villa's de Nerja' hebben maar dat ze tevoren niet kunnen zeggen welke villa jij toegewezen krijgt. Is een raar concept, maar goed. Onze villa lag pal een een drukke snelweg (A7) en je had dus dag en nacht een oorverdovend lawaai. De villa (met zwembad) op zich ging wel, maar de ligging was zo abominabel dat onze vakantie volstrekt mislukt is. Terwijl wij om een rustige ligging gevraagd hadden. Ik heb een formele klacht ingediend bij de Geschillencommissie Reizen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit, nooit meer

Gerard de Winter
27-1-2019

Het was een prima villa met zwembad, groot, van alle gemakken voorzien. Maar het lag vlakbij (vlakbij...!) de snelweg A7. Dus dag en nacht vreselijke herrie. Dat had het reisbureau niet gemeld, absoluut niet. Vakantie volledig mislukt dus...

Genoten in een villa Amparo!

de Toetjes
20-6-2017

Prachtig uitzicht over de bergen en de zee, heerlijk zwembad, steile weg was iets minder prettig.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Karins Choice

Wat een fantastische plek!

suzanne_112
5-5-2014

Dit was echt hemel op aarde. Een grote villa met eigen zwembad. Onze villa lag vlak bij Frigliana. En binnen 10 minten ben je met de auto in NErja zelf. Het uitzicht was ook fantastisch. Ik zou dit zo weer boeken. Nerja zelf is ook super leuk. Veel kleine straatjes en pleintjes met tapasbarretjes. Het is toeristisch, maar toch Spaans. De perfecte combi voor ons.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet meer voor herhaling vatbaar

biancabeljaars76
15-1-2012

Vol goed moed zijn wij vertrokken naar een van de Villa's ( de recensies logen er niet om...) maar hoe groot zou de kans zijn dat wij in een van die slechte huisjes terrecht zouden komen....Nou heel groot ook wij hadden de pech om in een huisje terrecht te komen met al die honden om je heen en aangezien je in de bergen zit weerkaatst het en zit je de gehele tijd tussen afgrijselijk geblaf. Maar om bij het begin te beginnen de ontmoetingsplek om naar je villa toe gebracht te worden voldoet niet het is bijna niet te vinden ze waren er niet op tijd en zijn toen ruim 2 uur aan het lijntje gehouden. Wij hebben ons vooraf niet goed gerealiseerd dat je steile bergpassen op en af moet ( let op je "huur"auto) het is geen pretje en hierdoor ben je eigenlijk in de avonduren erg beperkt omdat de bergpaden niet verlicht zijn en zo ontzettend steil en smal dat je er niet voor kiest om s'avonds je villa te verlaten. Kortom wij hebben overplaatsing gevraagt en kregen daarna een prachtige Villa.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Wat een ramp; hondengeblaf

Erik en partner
4-10-2011

Helaas begon de ellende op het vliegveld. De autoverhuurder die bij touroperator gekoppeld is aan Villa's de Nerga krijgt per vliegtuig 100 klanten, wij waren klantnummer 18 en moesten al 1,5 uur wachten... Wachtend op iemand die ons naar de villa zou brengen bij de benzinepomp was ook al geen succes. Tot overmaat van ramp kregen wij het huis Clavetes (2), en zaten tussen de blaffende honden. Niet alleen van de kennel, maar ook van engelse buren en vele anderen. Ook voor ons was erg geen alternatief. Tv was inmiddels wel aanwezig. Verder schoon, en met 2 personen ruim genoeg. Als je vraagt om rustig gelegen krijg je dit huis dus ook. Vraag bij je reservering om "Geen honden". Ook de weg naar het huis is een ramp, via industrieterrein, vuilstortplaats, onder de snelweg een zandpad op naar je "villa". Van het zwembad en BBQ weinig tot geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met partner in september 2011

Een aanrader

Annemieke
3-10-2011

De ligging van het huisje "Nuria" is erg gunstig. Precies tussen Nerja en Frigiliana in kun je genieten van de uitzicht op de bergen en de rust van het mooie landschap (beide minder dan 10 min. rijden). De veranda met buitenkeuken is fijn en het zwembad onder de veranda biedt heerlijke verkoeling. De eigenaar komt regelmatig langs om de planten te verzorgen, het zwembad schoon te maken en te werken op het naastgelegen land. Je hebt daar geen last van, omdat hij heel vroeg komt en geen 'praatjes maker' is. Het huisje zelf heeft een wat ouderwetse inrichting en de keukenuitrusting is minimaal. Met twee badkamers en drie slaapkamers heeft het huis veel ruimte en mogelijkheden. De weg naar het huis toe is smal en hobbelig, maar goed te doen. Ideale plek om Malaga, Granada en kustplaatsen te bezoeken. Wij hebben echt genoten van twee weken zon, zee, zwembad, strand, mooie steden en het Spaanse leven. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Heerlijk voor rustzoekers.

Anja
31-8-2011

Wij waren in het huisje 'Los Corrallilos'. Een vrij afgelegen huisje in de bergen. De weg ernaartoe was erg stijl, een auto die hoog op de wielen staat is erg handig vanwege de slechte weg ernaartoe. Er was wel een prachtig zwembad, met verlichting, dus kon je 's avonds ook nog een duikje nemen. Veel exotische dieren. Wel is er 's nachts een pomp die je hoort 's nachts waar je even aan moet wennen. Binnen 10 minuten ben je op de grote weg richting Nerja/Frigiliana, twee erg leuke dorpjes. Wasmachine, vaatwasser, magnetron en oven waren aanwezig. Kortom, we hebben genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

nooi meer

michel wijnen
24-8-2011

is een slechte villa veel te klein mensen deze villa nooit boeken

Gereisd Met partner in april 2011

Nooit meer, helaas...

fam. Jacobs
5-8-2011

Wij kregen villa "Los Corrarillos" (4 kamer app.) toegewezen. Er is geen centrale receptie, maar je wordt, na een telefoontje vanaf een benzinestation, voorgeleid naar je villa. Dit is een vrij onduidelijke manier van werken, hier kunnen makkelijk verwisselingen ontstaan, hetgeen bij ons vermoedelijk is gebeurd. Een leuk vakantiehuis diep in de bergen. Helaas was de weg er naar gevaarlijk, steil, smal en onverlicht. De laatste 100 meter was een zandpad met keien uitmondend aan het pad aan onze villa. De afstand was 40 minuten vanaf Nerja. De rit in de bergen in de huurauto (opel Corsa 2.1.) was bijna niet te doen. Er moest voortdurend in de eerste versnelling worden gereden. Zo ga je niet met een huurauto om! Wij hebben besloten om hier niet te blijven. We zouden geen kant meer uit kunnen en zéker niet in de avond, zoals wij het hadden voorgesteld. Na 1 dag hebben we besloten niet akkoord te gaan en te vertrekken. Het alternatief was Torremolinos, waar we van de regen in de drup kwamen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa De Nerja in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa De Nerja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.